Fandom

One Piece Wiki

Zucca

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Zucca na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Zucca - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Zucca full.png

Szkic Zucca'ego.

Zucca jest mężczyzną, o wyglądzie przypominającym Wilkołaka. Nosi brązowe kudłate włosy z fałszywymi beżowymi uszami. Dodatkowo nosi miecz na plecach.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Zucca'ego poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Zucca staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Plik:Whitebeard's Allies at Marineford.png

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Zucca wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Zucca'ego widzimy po raz pierwszy, gdy Squard atakuje Białobrodego. Razem z kilkoma innymi kapitanami widział, jak Białobrody niszczy góry lodowe. Był również blisko Luffy'ego i Ace'a na kilka chwil przed śmiercią Ace'a, obok Choi'ego i Rusha.

Widzimy go ponownie obok Baggaley'a, Palmsa, Andre, i Juliusa w czasie, gdy łódź podwodna Piratów Serca nurkuje w morzu.

Akt po Wojnie

Zucca razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Zucca staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Pozostałe umiejętności i biegłość w użyciu broni pozostają nieznane.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki