Fandom

One Piece Wiki

Zou Zou no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Zou Zou no Mi (象 po japońsku to Słoń) jest to owoc typu Zoan. Pozwala on użytkownikowi zamienić się w słonia. Został wszczepiony w miecz Spandam'a Funkfreed'a.

Mocne i Słabe Strony

Główną mocą tego Diabelskiego Owocu jest to, że pozwala na przeksztcenie w hybrydę Słonia albo pełną formę Słonia. W przypadku miecza Spandama owoc jest jego największym atutem, powołał do życia obiekt nieożywionny. Z tym, Spandam posiada nietypową broń do walki.

Ten Diabelski Owoc nie ma widocznych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zwierzę utworzone z tego owocu niemniej jednak ma nieco niewielki słabość z tym jednak, biorąc pod uwagę na okoliczności wokół niego. Chociaż miecz Spandama dzięki mocy diabelskiego owocu posiada siłę i inteligencję słonia też przypadkowo w pewnym sensie dał rozsądek w sprawach bólu i śmierci. To zostało pokazane kiedy Franky groził Funkfreed że strzeli mu w twarz. Chociaż miecz nie mógł być żywy, ale zaczynał się bać zabiciem przez Franky'ego jak prawdziwy słoń byłby w takiej sytuacji. Innymi słowami strach przed zabiciem wkraplano w miecz dzięki mocy owocu.

Techniki

Różnica między Mangą a Anime

Volume 42.png

W mandze Funkfreed jest przedstawiono w kolorze ciemno szary.

W anime Funkfreed w postaci słonia przy pomocy mocy diabelskiego owocu jest w kolorze białym. Jednakże na okładce tomu 42 okaże się że że formą jest naturalny szary. Ta różnica w kolorach między mangą i anime jest po części ze względu na fakt że wspólnym przeznaczone kolory wyszedł znacznie później po anime. Jest to również ze względu na fakt że w czarno białych stron mangi forma słonia Funkfreeda przypomina bardzo stereotypowego białego słonia, powszechnie szanowanego w Indiach.

Ciekawostki

  • Romanizacja nazwy tego owocu jest najkrótsza ze wszystkich, a przetłumaczona nazwa najdłuższa wśród angielskich tłumaczeń.

Nawigacja

Szablon:Zo Zo no Mi

Więcej w Fandom

Losowa wiki