Fandom

One Piece Wiki

Zodia

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Zodia na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Zodia[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

Zodia jest mężczyzną o długich, brązowych włosach oraz brodzie. Nosi czarną kurtkę, białą koszulę, oraz fioletowy krawat. Cechą charakterystyczną, są okrągłe policzki i duże usta. Widzimy go również trzymającego miecz.

Galeria

130x130px
Szkic Zodii.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o osobowości Zodii poza tym, że jest bardzo lojalny wobec Białobrodego, gdy zadecydował poświęcić własne życie by powstrzymać egzekucję Portgas D. Ace'a.

Podobnie do wielu postaci uniwersum One Piece, Zodia posiada swój charakterystyczny śmiech "Gagagaga".

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Gdy Wiceadmirałowie zatrzymali ostrzał sojuszników Białobrodego, Zodia skomentował fakt w jaki sposób połączyli swe siły, by powstrzymać piratów od dostania się na ląd.

Gdy Portgas D. Ace zostaje uwolniony, a Squard wraz ze swoją załogą chcą poświęcić się dla pozostałych piratów. Zodia był jednym z tych, którzy odrzucili taką opcję. Po śmierci Ace'a i decyzji Białobrodego by zostać na Marineford i pomóc w ucieczce swoim synom, widzimy płaczącego Zodię.

Akt po Wojnie

Zodia wraz z resztą załogi uczestniczą w uroczystości pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Moce i Umiejętności

Zodii udaje się zdobyć niesławną reputacje w Nowym Świecie oraz sprzymierzyć się z Białobrodym. Zodia jest również szermierzem. Choć jego biegłość w walce jest nieznana, można przypuszczać że jest dość wysoka.

Ciekawostki

  • Romanizowane słowo "Zodia" oznacza znak zodiaku.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 57 Rozdział 553 i Odcinek 462, Zodia ukazany, na nienazwanym statku przybyłym z otwartego morza w pobliżu Marineford.
  2. One Piece Green: Secret Pieces (str. 362), ujawnione imię Zodii.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki