Fandom

One Piece Wiki

Zephyr

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

175px-Luffychibi.png

Czarne Ramię Zephyr (黒腕のゼファー Kokuwan no Zefā) też zwany Z (ゼット Zetto) to główny antagonista w filmie One Piece Film Z. Jest on byłym Admirałem Marynarki ,a później Instruktorem, który rezygnował ze stanowiska.

Wygląd

Zephyr pojawia się jako wielki i muskularny mężczyzna z krótkimi fioletowymi włosami i dużym mechanicznym ramieniem przywiązanym do lewego uda. Ubiera się w płaszcz marynarki, z tyłu którego widnieje bandera piracka oraz do tego ubiera duże czarne spodnie. Jego bandera piracka ma kształt czaszki ze skośnymi oczodołami i kolczastą koroną, a jego skrzyżowane kości są podobny do odwróconego symbolu marynarki, widnieje tam również odwrócony miecz przebijający od góry całą czaszkę.

Galeria

Zephyr Full Body View.png
Widok na całe ciało Zephyra.
Zephyr in Adventure Island.png
Zephyr w One Piece Film Dice Game Adventure Island.
Zephyr as a 14 Year Old.png
Zephyr w wieku 14 lat.
G-5 Sailor Zephyr.png
18-letni Zephyr.
Petty Officer Z.png
28-letni Zephyr.
Zephyr as an Admiral.png
38-letni Zephyr jako Admirał.
Zephyr as an Instructor.png
41-letni Zephyr jako instruktor w Marynarce.
Zephyr's Eyes.png
Zephyr bez okularów słonecznych.
Zephyr's Prosthetic Arm.png
Ramię protetyczne Zephyra bez Battle Smasher'a.
Zephyr Super Grand Battle X.png

Osobowość

Historia

Zephyr Loses his Arm.png

Admirał Zephyr traci ramię i swoją dywizję.

Zephyr od początku przygody w marynarce wykazywał się wielkim sercem do walki oraz umiejętnościami; podczas swojej przygody z marynarką w pewnym momencie zostaje mianowany Admirałem. Przyjmując to stanowisko skazał siebie i swoją rodziną na nieustanne ataki ze strony wrogów, co doprowadziło do pierwszej tragedii. Jeden z piratów nienawidzących admirała morduje jego dziecko. Zephyr zamyka wtedy w sobie wszystkie uczucia i skupia sie na trenowaniu młodych rekrutów, aby stali się późniejszą podporą Marynarki (trenował Aokijiego, Akainu i Kizaru, oraz wielu znanych nam już Vice Admirałów). Zephyr z powodów osobistych (przyjęcię do Shichibukai pirata który odciął mu ramię oraz wybił całą załogę statku rekrutów, którego Zephyr był kapitanem) rezygnuje ze stanowiska Admirała oraz opuszcza ich szeregi. Jakiś czas później pojawia się on w Nowym Świecie z zamiarem anihilacji całej społeczności piratów, poprzez wysadzenie 3 wulkanów.

Fabuła

Akt Ambicje Z

Film Z

Śmierć

Moce i Umiejętności

W Zapowiedzi filmowej jest on określany jako najsilniejszy przeciwnik, z którym  Piraci Słomianego Kapelusza musieli stoczyć walkę.

W przeszłości był on Admirałem marynarki, co oznacza że miał dowództwo nad niższymi stopniem żołnierzami Marynarki zaraz po Admirale Floty. Miał też prawo do zainicjowania Buster Call, kiedy tylko uważał to za stosowne, oraz może przekazać Złote Den Den Mushi każdemu Agentowi Światowego Rządu. Po odejściu z Marynarki już nie ma takich przywilejów.

Zephyr był nazywany w marynarce Czarnym Ramieniem, ze względu na swe umiejętności w ofensywnym Haki. Jak się dowiadujemy z późniejszej walki z Luffy'm nie bez powodu.

Aktualnie najgroźniejszą jego bronią było mechaniczne ramię stworzone z kamienia morskiego, aby niwelować moc posiadaczy diabelskiego owocu. Ramię to może również wystrzeliwać naboje, oraz używać czegoś na podobieństwo laserów Pacifisty lub Franky'ego. W swym arsenale Z posiadał również pistolet nabity kulami z morskiego kamienia.

Walki

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajął 71 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki