Fandom

One Piece Wiki

Zeff

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Zeff obecnie jest szefem kuchni i właścicielem pływającej restauracji Baratie. Uczył Sanji'ego walki przy użyciu nóg, a także sztuki gotowania. W przeszłości był Kapitanem pirackiego statku. Wraz z załogą wypłynął na Grand Line i jako jeden z nielicznych powrócił żywy.

Wygląd

Galeria

Osobowość

Relacje

Załoga

Przyjaciele

Wrogowie

Historia

Zeff był kiedyś sławnym piratem zwanym Czerwona Noga ze względu na to, że zawsze walczył nogami, które były czerwone od krwi pokonanych wrogów. Po powrocie z Grand Line wraz z piracką załogą zaatakował statek pasażerski. Tam poznał małego kuchcika Sanji'ego, który miał takie samo marzenie jak Zeff, by odnaleźć legendarne morze All Blue, w którym pływają wszystkie gatunki ryb. Rozpętał się sztorm i niestety chłopiec wpadł do morza. Zeff wskoczył za nim i uratował go. Obydwaj znaleźli się na skalnej wyspie gdzie pozostali przez 47 dni. Czerwona Noga dał Sanjiemu całe jedzenie a sam głodował. W końcu pojawił się statek i obaj zostali uratowani. Potem pirat razem z chłopcem otworzył pływającą restaurację Baratie, by nikt na całym morzu nie głodował.

Fabuła

Umiejętności

Styl Czerwonej Nogi

  • Ryoricho Gisoku Kick (料理長義足キック Ryōrichō Gisoku Kikku)
  • Ryoricho Drop (料理長ドロップ Ryōrichō Doroppu)

Walki

Różnice między mangą i anime

  • W anime noga Zeffa utknęła między częściami tonącego statku, więc odciął ją, aby uratowac młodego Sanji'ego.
  • W mandze Zeff oddał młodemu kukowi całe jedzenie i odciął swoją prawą nogę, aby następnie ją zjeść.
  • Na skalnej wysepce spędzili 47 dni. (anime).
  • Na skalnej wysepce spędzili 85 dni. (manga).

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki