FANDOM

175px-Luffychibi.png

Zeff jest szefem kuchni i właścicielem Baratie, a także byłym kapitanem Załogi Cooków. Był nauczycielem Sanji'ego i jego przybranym ojcem.

Wygląd

Galeria

Osobowość

Relacje

Załoga

Przyjaciele

Wrogowie

Historia

Zeff był kiedyś sławnym piratem zwanym Czerwononogi ze względu na to, że zawsze walczył nogami, które były czerwone od krwi pokonanych wrogów. Po powrocie z Grand Line wraz z piracką załogą zaatakował statek pasażerski. Tam poznał małego kuchcika Sanji'ego, który miał takie samo marzenie jak Zeff, by odnaleźć legendarne morze All Blue, w którym pływają wszystkie gatunki ryb. Rozpętał się sztorm i chłopiec wpadł do morza. Zeff wskoczył za nim i uratował go. Obaj znaleźli się na skalnej wyspiem gdzie pozostali przez 85 dni (47 w anime). Czerwononogi dał Sanji'emu całe jedzenie, a sam głodował. W końcu pojawił się statek i obaj zostali uratowani. Potem pirat razem z chłopcem otworzył pływającą restaurację Baratie, by nikt na całym morzu nie głodował.

Fabuła

Umiejętności i Moce

Styl Walki

Ataki Zeffa zostały ukazane podczas kłótni z Luffym o jego odszkodowaniu:

  • Protezowy Kop Szefa Kuchni (料理長義足キック Ryōrichō Gisoku Kikku, dosłowne znaczenie: Kopnięcie Szefa Kuchni Protezą Nogi): Mocne horyzontalne kopnięcie czubkiem jego sztucznej nogi. W tłumaczeniu Viz Manga atak ten jest nazwany Chef's Special Peg-Leg Kick.
  • Morderczy Nalot Szefa Kuchni (料理長ドロップ Ryōrichō Doroppu, dosłowne znaczenie: "Nalot Szefa Kuchni"): Kopnięcie protezą wykonane z powietrza. Zeff w jego wyniku zniszczył sufit. W tłumaczeniu Viz Manga atak ten nazwany jest Chef Drop, a w One Piece Grand Adventure i dubbingu 4kids Head Chef Drop.

Walki

Różnice między mangą i anime

  • W anime noga Zeffa utknęła między częściami tonącego statku, więc odciął ją, aby uratowac młodego Sanji'ego.
  • W mandze Zeff oddał młodemu kukowi całe jedzenie i odciął swoją prawą nogę, aby następnie ją zjeść.
  • Według anime na skalnej wysepce spędzili 47 dni, a według mangi 85 dni.

Ciekawostki

Nawigacja