FANDOM

Zabawki mieszkają na wyspie Dressrosa, żyją i zachowują się jak ludzie. Zostały one pokazane po raz pierwszy w mieście Acacia. W rzeczywistości, są to ludzie i zwierzęta, które zostały zamienione w zabawki przez Sugar za pomocą umiejętności Diabelskiego Owocu Hobi Hobi no Mi, która przybyła na wyspę, dziesięć lat temu z Piratami Donquixote. Tylko zabawki wiedzą, że kiedyś byli ludźmi, a wszelkie wspomnienie z nimi związanie znikają z pamięci innych.

Wygląd

Zabawki z Dressrosy, podobnie jak zwykłe zabawki, są w wielu różnych formach, rozmiarach. Wiele z nich przypominają marionetki, żołnierzyki, lalki, zwierzęta, roboty i inne typowe formy zabawek, ale maja rozmiar człowieka. Są wykonane z różnych materiałów, w zależności od tego, co to za zabawka, np: plastik, metal, drewno,materiał i wełna. Zabawki nie podobne do swojej pierwotnej postaci, niezależnie od ich rasy czy gatunku, wyglądają zupełnie inaczej, a ich rozmiar może nawet nie pasować do ich pierwotnej wysokości. Gnomy wydają się jednak mieć jednakie same rozmiary co wcześniej.

Imiona Zabawek

[v · e · ?]
Zabawki
Znane Zabawki
Kyros Milo Sai Boo Abdullah
Jeet Cavendish Hack Elizabello II Flapper
Nico Robin Hajrudin Dagama

Relacje międzyrasowe

Wierzenia

Siła

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki