FANDOM

Zabawki to zwykle wyprodukowane prze ludzi przedmioty dla dzieci, lecz na Dressrosie zabawki to żywe stworzenia, zdolne do uczuć i niezależnych działań, co czyni je podobnymi do ludzi. Po raz pojawiły się w mieście Acacia.

W rzeczywistości zabawki na Dressrosie to żywi ludzie i zwierzęta, zamienieni mocą Hobi Hobi no Mi Sugar, która przybyła na wyspę dziesięć lat temu z załogą Donquixote. Zabawki zachowują swoje wspomnienia z ludzkiego życia, lecz wszyscy inni tracą o nich pamięć, niezależnie od wcześniejszych relacji.

Wygląd

Zabawki z Dressrosy, podobnie jak zwykłe zabawki, są w wielu różnych formach, rozmiarach. Wiele z nich przypominają marionetki, żołnierzyki, lalki, zwierzęta, roboty i inne typowe formy zabawek, ale maja rozmiar człowieka. Są wykonane z różnych materiałów, w zależności od tego, co to za zabawka, np: plastik, metal, drewno,materiał i wełna. Zabawki nie podobne do swojej pierwotnej postaci, niezależnie od ich rasy czy gatunku, wyglądają zupełnie inaczej, a ich rozmiar może nawet nie pasować do ich pierwotnej wysokości. Krasnoludki wydają się jednak mieć jednakie same rozmiary co wcześniej.

Zabawki

[v · e · ?]
Zabawki
Byłe zabawki
Żołnierz Grzmotu Onepoco Sai Boo Abdullah
Jeet Cavendish Hack Elizabello II Flapper
Nico Robin Hajrudin Dagama Chinjao Ideo
Blue Gilly Orlumbus Kelly Funk Bobby Funk

Relacje międzyrasowe

Wierzenia

Siła

Ciekawostki

Nawigacja