Fandom

One Piece Wiki

Zabójca

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zabójca jest osobą wyszkoloną do zabijania innych ludzi, zazwyczaj z powodów politycznych lub osobistych. Często działają one jako niezależne czynniki do wynajęcia.

W One Piece

Byli znani agenci Baroque Works mieli swoich zabójców na Whiskey Peak. Mr. 5 i Miss Valentine próbowali zamordować księżniczkę Vivi, ale nie powiodło im się. Mr. 3 próbował zabić Piratów Słomianego Kapelusza, Vivi, Dorry i Brogy, ale również nie udało mu się.

Nico Robin twierdziła, że jest zabójcą, gdy Usopp prowadził z nią wywiad podczas jej dołączania do słomianych, ale jej cele i przyczyny nie zostały jeszcze ujawnione. Była jednak gotowa zabić Crocodile by osiągnąć swój cel.

CP9 są pierwszymi i jedynymi znanymi w serii zabójcami pracującymi dla rządu. Lucci, Kalifa, Blueno i Kaku zostały wysłani do Water 7, aby uzyskać plany Pluton'u i zabić Iceburg'a. W tym samym czasie, Jabra, Fukuro i Kumadori zostali wysłane do nienazwanego miasta, aby zabić trzech ważnych przywódców rewolucjonistów (nie Dragon'a). Jednak skończyło się to na zabiciu dwudziestu dodatkowych osób.

Rodzina Vinsmoke, z której wywodzi się Sanji, jest sławna w świecie kryminalnego podziemia jako rodzina zabójców. Ojciec Sanjiego jest również sławnym skrytobójcą.

Znani Zabójcy

[v · e · ?]
Zabójcy
Kumadori Yamanbako Scotch Rock Kelly Funk Bobby Funk
Gotti
CP9 (Byli)
Rob Lucci Kaku Jabra Blueno Kumadori
Fukuro Kalifa Nero Laskey
Byli
Mr. Beans Nico Robin Hyouzou Viola Baby 5
Suleiman

Ciekawostki

  • Kuro podobno zabił 50 wysoko wykwalifikowanych zabójców zanim zauważyli jego obecność.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki