FANDOM

175px-Luffychibi.png

Yubashiri, czyli Śnieżny Pęd był jednym z pięćdziesięciu mieczy Ryouwazamono. Roronoa Zoro dostał ten miecz od właściciela sklepu z ostrzami. Miecz ten był pamiątką rodzinną i najlepszym ostrzem w sklepie w Logue Town. Ippon Matsu oddał go Zoro, gdy zobaczył jego umiejętności i odwagę, jaką okazał przy sprawdzaniu klątwy Trzeciego Kitetsu.

Wygląd

Yubashiri Concept Art

Szkic koncepcyjny Yubashiri.

Yubashiri jest długim mieczem z czarną rękojeścią. Posiada złoty jelec w kształcie krzyża i kilka złotych elementów na rękojeści.

Historia

Właściciel sklepu w Loguetown przyniósł Yubashiri z zaplecza budynku i dał go Zoro stwierdzając że jest to pamiątka rodzinna. Pierwszy raz Roronoa używa go na Whiskey Peak przeciwko Baroque Works a potem trzyma go regularnie w prawej ręce.

Yubashiri Rusted

Zniszczony Yubashiri

Po podróży przez Whiskey Peak, Little Garden, Królestwo Drum, AlabasteJaya, Skypiea, Long Ring Long Land, Water 7 i Enies Lobby ostrze zostało zniszczone (zardzewiało) w walce z vice-admirałem Shu. Roronoa przechowywał szczątki miecza w pokrowcu przy jego pasie do momentu w którym znalazł odpowiednie miejsce spoczynku dla Yubashiri. Osadza je w miejscu pochówku Piratów Rumbar i zastępuje je Shusui.

Nawigacja