FANDOM

175px-Luffychibi.png

Yosaku i Johnny są starymi przyjaciółmi i partnerami Roronoa Zoro w polowaniach na piratów.

Podczas Aktu Baratie i Akt Arlong Park, zaprzyjaźnił się ze Słomkowymi.

Wygląd

Yosaku jest szczupłym mężczyzną o krótkich szarych włosach. Na głowie ma czerwony ochraniacz z blaszką. Nosi spodnie w kratę, a także miecz przypięty do pasa. Tatuaż pokrywa całe jego plecy.

Charakter

Yosaku jest trochę tchórzliwy. Jednakże jest w stanie poświęcić się dla przyjaciół, co pokazał w walce z ryboludziami w Arlong Park.

Historia

Yosaku podróżował razem z Johnnym po East Blue, zarabiając na życie zdobywaniem nagród za głowy piratów. Wiadomo, że spotkał Zoro, kiedy ten nie należał do załogi słomianych.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Baratie

Załoga słomianych, a właściwie Usopp testując działo, zniszczył wyspę na której był Yosaku. Chorował wtedy na szkorbut i na niej wypoczywał. Opiekował się nim Johnny, który potem przybył na statek słomianych i chciał go zniszczyć. Załoga powiedziała mu, że myślała iż na wyspie nie ma ludzi i Johnny uspokoił się. Nami rozpoznała chorobę Yosaku i uleczyła go dając mu owoc. Razem popłynęli do restauracji Baratie, gdzie Luffy pokonał Don Kriega i zwerbował Sanji'ego. Podzielili się na dwie grupy, ponieważ Nami ukradła statek słomków. Johnny popłynął z Zoro i Usoppem pierwszy, a Yosaku, Sanji i Luffy potem.

Akt Arlong Park

Nawigacja