Fandom

One Piece Wiki

Yamakaji

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Yamakaji na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Wiceadmirał Yamakaji[2] - jest oficerem Marynarki, oraz jednym z pięciu Wiceadmirałów przeprowadzających Buster Call na Enies Lobby.

Wygląd

Yamakaji jest w zasadzie cały czas uśmiechnięty, nawet podczas przeprowadzania ataku Buster Call. Pali również cygara, tak jak Onigumo zwykle pali papierosy. Jego oczy są cały czas zamknięte, oraz nosi wyraźną brodę na całej długości twarzy. W Enies Lobby był widziany w pomarańczowym garniturze z ciemno czerwonym krawatem pod spodem i żółtą koszulą z fioletowymi kropkami. Od 13 Openingu, jego strój zmienia się. Jego garnitur jest teraz brązowy, krawat czarny a koszula jest żółta, ale z czerwonymi kropkami. Podobnie jak większość wyżej utytułowanych oficerów Marynarki, Yamakaji nosi standardowy płaszcz oficera w stylu peleryny.

Dwadzieścia lat wcześniej Yamakaji wyglądał w zasadzie tak samo, nie miał tylko swojej bujnej brody. Miał jedynie lekko zgolone włosy na swojej szyi. Jego garnitur był pomarańczowy, koszula biała, a krawat czerwony. Wtedy miał również płaszcz oraz czapkę oficera marynarki.

Galeria

Yamakaji as a Young Marine.png
Yamakaji w młodości.
Yamakiji Young.png
Yamakaji w Marineford 27 lat temu..
Yamakaji Full Body.png
Pełen wygląd Yamakaji'ego.

Osobowość

Jako członek Marynarki, Yamakaji ma silne poczucie sprawiedliwości. Ma spory szacunek wobec starszych oficerów i jest w szoku gdy Monkey D. Garp zostaje pokonany przez swojego wnuka Luffy'ego. Nie wiadomo jednak czy wierzy w moralną sprawiedliwość czy w sprawiedliwość absolutną.

Fabuła

Akt Enies Lobby

Yamakaji został pokazany w dwóch momentach podczas ataku i podczas nich nie wypowiedział ani słowa. W anime pojawił się w dodatkowym pokazie scen, jednak i tym razem nie wypowiedział ani słowa.

Akt Marineford

Yamakaji był widziany w kwaterach marynarki podczas podczas walki przeciwko Piratom Białobrodego, przekazał vice admirał Tsuru by trzymała się z tyłu. Był świadkiem konfrontacji Luffy'ego z trzema Admirałami. Był w szoku, gdy Monkey D. Garp został pokonany przez swojego wnuka.

Moce i Umiejętności

Jako Wiceadmirał Marynarki, Yamakaji ma prawo dowodzić nad operacją Buster Call razem z czterema innymi Wiceadmirałami. Ma również władzę nad żołnierzami niższej rangi w swoim oddziale.

Haki

Główna strona: Haki

Stwierdzono, że wszyscy Wiceadmirałowie posiadają zdolność używania Haki[3], więc Yamakaji prawdopodobnie posiada tą umiejętność. Jednak dotychczas użycie nie zostało zaprezentowane.

Bronie

Yamakaji był widziany, dzierżąc katanę podczas Bitwy o Marineford. Jednakże nie widzimy go by walczył przy jej użyciu.

Główne Walki

Tłumaczenie

  • "Yamakaji" (山火事) oznacza "Leśny Ogień".

Pozostałe Wystąpienia

Gry Video

Wystąpienia jako Wsparcie

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World - Strona 194, Urodziny Yamajaji'ego ujawnione.
  2. One Piece Yellow: Grand Elements - Strona 153, Imiona Yamakaji'ego i pozostałych Wiceadmirałów Buster Call zostają ujawnione.
  3. One Piece Manga — Tom. 60 Rozdział 594, doktor Fishbonen stwierdza, że Haki jest mocą którą używają wszyscy Wiceadmirałowie.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki