FANDOM

X Drake – były kontradmirałem Marynarki, który stał się piratem i kapitanem załogi Drake'a. On i jego załoga pochodzą z North Blue. Jest jednym z dwunastu piratów określanych jako "Najgorsza Generacja" (wcześniej znanych jako "Jedenastka Supernowych") i do dwuletniego przeskoku dorobił się nagrody za głowę w wysokości Bsymbol222,000,000.

Obecnie on i jego załoga powiązani są z załogą Bestii dowodzoną przez Kaidou, jednego z Czterech Imperatorów.

Drake jest synem marynarza, który został piratem, Diez Barrelsa i jako młodzieniec był nazywany "Dory". Był wykorzystywany fizycznie przez swojego ojca i gdy załoga Doflamingo zaatakowała kryjówkę Barrelsa 13 lat temu, Drake opuścił jego załogę, która została później zmasakrowana.

Wygląd

Drake jest szczupłym i umięśnionym mężczyzną. Ma rudawo brązowe włosy i baczki. Znak, który widnieje na boku czapki Drake'a jest prawdopodobnie jego Jolly Rogerem. Posiada bliznę na brodzie i wielki tatuaż na klatce piersiowej w kształcie litery „X”. Ubiera on zwykle nakrycie głowy a’la Napoleon Bonaparte z białym pióropuszem. Zwykł też nosić maskę na oczy, buty za kolano oraz długie rękawice, które zakończone są opancerzeniem oraz spodnie i koszulkę ze skóry. Jako dodatek zakłada brązowy pasek z okrągłą klamrą, do którego przytwierdzony jest miecz i topór. Na ramiona ma zarzuconą czarną pelerynę z białym futrem owiniętym w okół szyi.

Galeria

X Drake as a Child
Drake jako dziecko.
X Drake at Age 19
Drake w wieku 19 lat.
X Drake Digitally Colored Manga
X Drake w kolorowej cyfrowej wersji mangi.
Drake's Face
Zbliżenie twarzy Drake'a.
X Drake as a Young Marine
Młody Drake w Marynarce.
X Drake Post Timeskip Color Scheme
X Drake w pokolorowanej mandze po przeskoku.
X Drake as a Female
X Drake jako kobieta
Drake Super Grand Battle X

Osobowość

Drake wydaje się być surowy i bardzo poważny. Jest cierpliwy i uchodzi za pirata, który unika niepotrzebnej agresji, w szczególności wtedy, gdy wie, że przyciągnie to zbyt dużą uwagę. Jednak, gdy sytuacja wymaga przemocy, wtedy staje się bezlitosny.

Historia

Drake jest byłym kontradmirałem. Nie jest powiedziane, kiedy dokładnie odszedł z Marynarki i został piratem. Jednak należy do Supernowych, co oznacza, że musiał stać się nim niedawno. Nie wiadomo, w jakich okolicznościach odszedł z marynarki.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Piraci Drake'a przybywają mniej więcej w tym samym momencie na Archipelagu Sabaody, co Słomkowi Kapelusze. Kiedy Drake zauważył walczących między sobą Killera i Urouge, wiedząc, co może się wydarzyć, jeśli przykują na siebie zbyt dużą uwagę, powstrzymał ich. Odchodząc zaczepił go Trafalgar Law z lekkimi pretensjami, dlaczego powstrzymał walczących piratów.

Gdy wieści o ataku Luffy'ego na Niebiańskiego Smoka dotarły do uszu Drake'a, rozkazał swoim towarzyszom przygotować statek do wypłynięcia. Chciał uciec, zanim pojawi się jeden z trojga Admirałów. W międzyczasie na Archipelag przybył Kizaru. Chcąc uratować Urouge od Pacyfisty przypadkowo wpada na Admirała. Po ataku Apoo na Kizaru, Drake dostaje mocno w kość od Kizaru w raz z Hawkinsem i Urouge. Podczas wojny na Marineford, jest widziany na Sabaody, ogląda wówczas egzekucję Ace'a przez telebim. Jest to równoznaczne z tym, że przeżył atak Kizaru.

Po wojnie wraz z załogą dotarł do Nowego Świata. Zatrzymał się na zimowej wyspie, która była pod kontrolą Kaido, jednego z Imperatorów. Drake wiedząc o tym, zaatakował jednego z podwładnych Kaido.

Moce i Umiejętności

Jego bronie to miecz i topór z czterema ostrzami. Drake jest dość silny. Był zdolny przeszkodzić dwóm walczącym ze sobą Supernovas.

Diabelski Owoc

Główna strona: Starożytny Zoan Tyranozaura

Posiadł on moc, rzadkiego, starożytnego Diabelskiego Owocu typu Zoan, który daje mu zdolność do zamiany w dinozaura. W tej formie jest bardzo duży i na tyle silny, że zranił Pacyfistę gryząc go w głowę.

Ciekawostki

  • W 595. rozdziale Oda wyjawił oficjalne angielskie imię X Drake'a. Brzmi ono X・Drake.
  • W czwartym rankingu popularności, X Drake jest 35. najpopularniejszą postacią w One Piece, w piątym spadł na 58. miejsce.
  • Drake jest jedynym użytkownikiem Diabelskiego Owocu typu Zoan wśród Supernowych.
  • Pomysł na imię Drake oraz to, że wcześniej należał do Marynarki jest zaczerpnięte od prawdziwej postaci, Sir Francis Drake.
  • Jego blizna jest bardzo podobna do tej, którą miał Kaiza z serii Naruto.

Nawigacja

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=430
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: blumkers a korekterem jest culdi