FANDOM

Wyspa Ryboludzi to ojczyzna ryboludzi i syrenów. Służy jako podwodna brama do Nowego Świata, dla tych, którzy nie chcą (lub nie mają legalnego pozwolenia) przekraczać nad Red Line.

Była to ostatnia wyspa odwiedzona przez Załogę Słomkowego Kapelusza przed wypłynięciem do Nowego Świata. Madam Shyarly przepowiedziała, że kapitan załogi, Monkey D. Luffy pewnego dnia powróci na wyspę i ją zniszczy.

Główne informacje

Informacje o królestwie

Główna strona: Królestwo Ryugu

Historia

Kultura

Położenie

Wyspa Ryboludzi jest zaliczana do Grand Line. Leży pod Red Line (po drugiej stronie od Reverse Mountain). 10 tysięcy metrów nad nią, leży święta ziemia Mariejois, gdzie doszło do Wojny Białobrodego z Marynarką. Jest jedyną drogą dla piratów, aby dostać się do Nowego Świata.

Fishman Island's Location

Położenie Wyspy Ryboludzi względem Red Line.

Wyspa jest otoczona olbrzymią, dwuwarstwową bańką. Dzięki niej spore ciśnienie nie ma wpływu na wyspę. Pałac Ryugu znajduję się w jeszcze jednej bańce znajdującej się na u góry poprzedniej bańki. Mimo, że 10 kilometrów pod wodą jest kompletna ciemność, wyspa jest oświetlona przez Drzewo Ewę.

Lokalizacje na wyspie

Wyspa jest bardzo zróżnicowana, dlatego posiada wiele lokalizacji świadczących o jej kulturze, tradycji. Są to m.in:

  • Pałac Ryugu
  • Syrenia Zatoczka
  • Koralowe Wzgórze
  • Fabryka Słodyczy
  • Wzgórze Gyoverly
  • Plaża Gyoncorde
  • Morski Las
  • Dzielnica Ryboludzi
    • Noe
  • Criminal Brand Compan
  • Dojo Ryboludzkiego Karate

Postacie

Ważniejsi ryboludzie zamieszkujące tą wyspę to

Ciekawostki

  • W One Piece Color Walk 7 Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę Wyspy Ryboludzi. Brzmi ona Fish-Man Island.

Nawigacja