FANDOM

175px-Luffychibi.png

Wyspa Drum to zimowa wyspa w Paradise. Umiejscowione jest tam Królestwo Wiśni, znane wcześniej jako Królestwo Drum, miejsce narodzin Tony Tony Choppera i główna lokacja Aktu Wyspa Drum. Jest to trzecia wyspa na Grand Line odwiedzona przez Słomkowych.

Główne informacje

Miejscowe królestwo Wyspy Drum było wcześniej znane jako Królestwo Drum i rządziła nim rodzina Wapola. Podczas rządów Wapola, wyspa została napadnięta przez załogę Czarnobrodego, a sam król uciekł, pozostawiając królestwo bez władcy. Później jednak Wapol powrócił i próbował odzyskać tron siłą, lecz został pokonany przez Monkey D. Luffy'ego. Następnie Dalton został wybrany na króla przez mieszkańców kraju.

Informacje o królestwie

Główna strona: Królestwo Wiśni

Punkty orientacyjne i miasta

Miasta

Punkty orientacyjne

  • Drum Rocky: Główny punkt orientacyjny wyspy. Łańcuch gór w kształcie bębnów górujący nad całym królestwem.
  • Zamek Drum: Zamek królewski ulokowany na szczycie najwyższej z gór Drum Rocky.
  • Kolejka linowa: Droga pociągowa łącząca Zamek Drum z resztą królestwa.

Mieszkańcy

[v · e · ?]
Mieszkańcy Wyspy Drum
Dalton Tony Tony Chopper (dawniej) Kureha Hiluluk (martwy) Maria Por-Niedźwiedziewicz
Stool Tamachibi Doktors' 100 Ojciec Wapola (martwy) Wapol (dawniej)
Chess (dawniej) Kuromarimo (dawniej) Robson (dawniej) Musshuru (niekanoniczny, dawniej)

Historia

Lata przed przypłynięciem na wyspę Słomkowych Drum rządził władca, a po nim jego syn Wapol. Nowy król okazał się samolubny i nie zważał na krzywdy wyrządzane poddanym, a nawet uważał że tak powinno być. Raz wpadł na pomysł utworzenia Doktors' 20 - grupy dwudziestu najlepszych lekarzy, a resztę lekarzy wygnał z wyspy. Doktors' 20 mieli być doktorami którzy służyli tylko Wapolowi, każdy kto potrzebował pomocy lekarskiej miał błagać władce na kolanach. Kiedy piraci Czarnobrodego najechali królestwo, Wapol razem z grupą najwierniejszych sług opuścił wyspę pozostawiając poddanych na łaskę piratów. Rok po odejściu załogi Czarnobrodego Zjawia się Ace, który podąża śladem byłego podwładnego, chce także zostawić wiadomość aby Luffy spotkał się z nim za 10 dni w mieście Nanohana. Po kilku dniach przypływają słomiani z chorą Nami na pokładzie, a za nimi Wapol, który wreszcie odnalazł swoje królestwo.

Obecnie na Wyspie Drum mieści się Królestwo Sakury rządzone przez Daltona.

Nawigacja