Fandom

One Piece Wiki

Wyspa Drum

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Wyspa Drum (ドラム島 Doramu Shima) - Jest wyspą typu zimowego położoną w pierwszej połowie Grand Line. Pochodzi z niej Tony Tony Chopper.

Miejsca

Miasta

Inne miejsca

Historia

Lata przed przypłynięciem na wyspę Słomianych Drum rządził władca, a po nim jego syn Wapol. Nowy król okazał się samolubny i nie zważał na krzywdy wyrządzane poddanym, a nawet uważał że tak powinno być. Raz wpadł na pomysł utworzenia Isshi-20 - grupy dwudziestu najlepszych lekarzy, a resztę lekarzy wygnał z wyspy. Isshi-20 mieli być doktorami którzy służyli tylko Wapolowi, każdy kto potrzebował pomocy lekarskiej miał błagać władce na kolanach. Kiedy piraci Czarnobrodego najechali królestwo, Wapol razem z grupą najwierniejszych sług opuścił wyspę pozostawiając poddanych na łaskę piratów. Rok po odejściu załogi Czarnobrodego Zjawia się Ace, który podąża śladem byłego podwładnego, chce także zostawić wiadomość aby Luffy spotkał się z nim za 10 dni w mieście Nanohana. Po kilku dniach przypływają słomiani z chorą Nami na pokładzie, a za nimi Wapol, który wreszcie odnalazł swoje królestwo.

Obecnie na wyspie Drum mieści się Królestwo Sakury rządzone przez Daltona.

Mieszkańcy

[v · e · ?]
Mieszkańcy Wyspy Drum
Dalton Tony Tony Chopper (Odszedł) Kureha Hiluluk (martwy)
Negikuma Maria Stool Tamachibi Isshi-100
Ojciec Wapola (martwy) Wapol Chess Kuromarimo
Robson Musshuru (niekanoniczny)
[v · e · ?]
Piraci Wapola
Wapol Chess Kuromarimo Chessmarimo
Isshi-20 Robson Musshuru (Film)

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki