FANDOM

Woop Slap (ウープ・スラップ Ūpu Surappu) jest burmistrzem wioski Foosha, rodzinnej wioski Monkey'a D. Luffy'ego.

Wygląd

Woop Slap 22 Years Ago.png

Woop Slap 22 lata temu.

WoopSlap.png

Woop Slap 12 lat temu.

Woop Slap ma podwójny podbródek, owalne okulary, wąsy i brodę. Gdy był młodszy jego zarost był mniej widoczny. Z czasem czarne włosy mu zsiwiały. Ubiera się w prosty sposób, zazwyczaj w jasne kolory. Obecnie podpiera się laską. W czasie ucieczki Shiki'ego z Impel Down nosił rastafariańską czapkę. W czasie młodości Luffy'ego Woop Slap nosił szarą czapkę w paski, obecnie nosi podobną tylko, że jaśniejszą.

Charakterystyka

Jest to prawdopodobnie jedyny mieszkaniec wioski Fuusha, który krytykuje wojnę Dragona i Luffy'ego ze Marynarką i Światowym Rządem, zwłaszcza, że jako burmistrz jest urzędnikiem państwowym. Niezależnie od tego, że wybór Luffy'ego przyniosi według Woop Slapa wstyd dla wsi, to czasu do czasu, jak pytał o stan Luffy'ego i martwi się o Słomianego. Wydaje się być miły i prawdopodobnie jest podziwianą osobą w swojej wsi, skoro jak udało mu się utrzymać swoją pozycję jako burmistrza przez dekadę.

Relacje

Monkey D. Luffy

Główna strona: Monkey D. Luffy
Jego marzenie, lub jego przeznaczenie

Chociaż Woop Slap często krytykuje wybór Luffy'ego, a jego niesława rośnie, wydaje się rzeczywiście troszczyć się o jego dobro, np. gdy błagał Higuma oszczędzić życie Luffy'ego, gdy był małym chłopcem. Wierzył, że Luffy jest lepszy niż wybór jego nakama, którzy stali się niesławni razem z nim, a ich uważa za "maniaków". Woop Slap wie jak Luffy urodził i o jego pochodzeniu. Woop Slap zkrytykował także Garpa za to co się z Luffy'm działo po bitwie, martwiąc się o bezpieczeństwo chłopca. Jednak nie wydaje się, by Woop Slap dowiedział się, że Piraci Słomianego Kapelusza powrócili po dwóch latach.

Monkey D. Garp

Główna strona: Monkey D. Garp

Burmistrz zna wiceadmirała Monkey'a D. Garpa i jego rodzinę (w tym nawet Dragona), stwierdzając, jak myśli wszystkie trzy pokolenia rodziny Garpa to są szalone. Tylko Woop Slap i Makino wiedzą, że Garp pozostawił swoich wnuków w opiece Curly Dadan, szefowej Górskich Bandytów. Mimo przyjaźni burmistrz bardziej przejmował się w czasie wojny na Marineford Luffy'm niż jego dziadkiem.

Makino

Główna strona: Makino

Woop Slap wydaje się rozmawiać z Makino na temat Luffy'ego, zwłaszcza, że wydaje się ona jako jedyna być chętna we wsi na tego typu rozmowy.

Dadan

Główna strona: Curly Dadan

Wydaje się, że Woop Slap jest w dość dobrych stosunkach z Dadan. Pierwszy raz o niej wspomina po Incydencie Enies Lobby.

Historia i fabuła

Przeszłość

Kiedy Shiki uciekł z Impel Down, Woop Slap rozmawia z Makino o Garpie.

Spór z Higumą

Makino and Woop Slap at Luffy's Departure.png

Mieszkańcy wioski obserwują odpłynięcie Luffy'ego na morze.

Dwanaście lat temu, Woop Slap sprzeciwiał się wyborowi Luffy'ego, mówiąc, że przyniesie to hańbę dla całej wioski. Jednak to on był pierwszą osobą, który sprzeciwił się Higumie w obronie chłopca.

Gdy Luffy odpływał z wioski, Woop Slap żegnał się z nim, ale nadal nie mógł się pogodzić z decyzją chłopca.

Akt Loguetown

Po tym jak Luffy pokonał Buggy'ego, Don Kriega i Arlonga, a list gończy za Słomianym pojawił się w wiosce Foosha, Woop Slap próbował powstrzymać mieszkańców wioski przed świętowaniem, mówiąc, że przyniesie to hańbę dla wioski.

Akt Po Enies Lobby

Po tym jak Luffy stał się wart 300 milionów beli, Woop Slap stwierdził, że skoro jest nagroda za członków Załogi Słomianego Kapelusza, to oni muszą być równie szaloni jak Luffy. Burmistrz zapytał też, czy Dadan wie o nagrodzie za głowę Słomka.

Akt Po Wojnie

Po wojnie Białobrodego, Woop Slap wiedział tylko o śmierci Newgate'a i Ace'a, a losy Luffy'ego były dla świata nieznane. Kiedy Garp wrócił do wioski w celu obrony jej przed piratami, Woop Slap zapytał o stan Luffy'ego i stał oniemiały, gdy otrzymał odpowiedź.

Powrót Słomianych

Gdy wiadomość o powrocie Piratów Słomianego Kapelusza na morze rozeszła się na świat, Woop Slap jest widziany przez czytelników ponownie w wiosce Foosha. Kiedy wszyscy się radowali, Woop Slap nie wydaje się być rozbawiony.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki