Fandom

One Piece Wiki

Woonan

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Woonan (ウーナン, Ūnan) zwany również Wielki Złoty Pirat (黄金の大海賊 Ōgon no Dai Kaizoku) - legendarny pirat pochodzący z East Blue.

Wygląd

Woonan był umięśnionym mężczyzną z kręconymi ciemno-brązowymi włosami. Miał gęste włosy i krótkie wąsy. Woonan nosił długi marynarski płaszcz w kolorze ciemnej czerwieni i kapelusz z swoim symbolem bandery pirackiej. Pod płaszczem miał on białą koszulę ze złotymi guzikami i obramowaniem.

Galeria

Woonan Bounty.png
List gończy Woonana pokazany w Filmie 9.
150x170px
Pandera piracka Woonana.
Woonan by Oda.png
Szkic Woonana wykonany przez Odę.
Woonan as a Child.png
Woonan w dzieciństwie.

Relacje

Ganzo

Jako dziecko Woonan był bliskim przyjacielem Ganzo pomimo ich regularnych sporów. Po tym jak Ganzo spadł z urwiska nie chcą niszczyć flagi Woonana, Woonan poświęcił całe swoje życie piractwu myśląc, że Ganzo nie żyje zrobił to specjalnie dla niego.

Historia

Gdy byli młodzi, Woonan i Ganzo pokłócili się o tym jaką wartość ma złoto. Woonan był gorzki tak jak jego ojciec, pragną zdobyć górę złota. Podczas walki obu braci spadli z klifu lecz Ganzo złapał flagę stworzoną przez Woonana i tylko ona utrzymywała go. Ganzo widząc jak ważna jest to flaga dla Woonana puścił się jej by jej nie zniszczyć i spadł. Woonanowi udało się uratować wspiął się myśląc, że Ganzo umarł lecz na szczęście się tak nie stało. Ganzo został uratowany przez przepływający statek, obudził się dzień po wypadku próbując odnaleźć Woonana, dowiedział się że Woonan wypłyną na morze i stał się piratem. Obaj bracia nigdy więcej się już nie spotkali.

Przez lata Woonan gromadził skarby jako pirat legendy głoszą, że zdobył on tak wielką górę złota jak wielka jest góra na wyspie na której ukryty jest skarb. Skarb ukrył na wyspie Gold Island a za jego głowę wyznaczono nagrodę 60 000 000 jego nagroda była jedną z najwyższych nagród za głowę z East Blue.

Po jego śmierci, nikt nie odnalazł jego skarbu jednym z poszukiwaczy stał się El Drago pirat dla którego złoto było czymś najważniejszym. Gdy Piraci Słomianego Kapelusza oraz Ganzo i Tobio znaleźli rzekomo miejsce gdzie miał być ukryty skarb nic tam nie było oprócz kartki zostawionej przez Woonana na której napisał, że złoto nie było ważne a przygoda i przyjaźń jego z Ganzo.

Moce i umiejętności

Skoro warty był Bsymbol.gif60 000 000 i zgromadził tak ogromne skarby musiał być wykwalifikowanym piratem.

Bron

Na liście gończym na jego pasie trzymał pistolet nie wiemy jednak czy biegle się nim posługiwał.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki