FANDOM

Armia Boga (神の軍団 Kami no Gundan) lub Wojownicy Enela to grupa Birkan na Upper Yardzie, którzy walczą w imię Enela.

Kapłani

Kapłani (神官 Shinkan) są czterej mężczyźni, którzy służą Enelowi. Są to jego najsilniejsi zwolennicy i są mu wierni oraz są największym zagrożeniem dla Piratów Słomianego Kapelusza podczas Aktu Skypiea. Każdy ma swoje własne unikalne Diale zamontowane w broniach. Wszyscy z nich mogą korzystać z Mantry, by przewidzieć co jego przeciwnicy zrobią przed atakiem, i pokonać ich skutecznie. Po raz pierwszy pojawili się w rozdziale 254 i w odcineku 167. Czterej Kapłani są to:

  • Ohm (Kapłan Próby Żelaza). On walczył wraz z swoim zwierzakiem psem - Holy.
  • Satori (Kapłan Próby Kul).
  • Gedatsu (Kapłan Próby Bagna).
  • Shura (Kapłan Próby Liny). On walczył wraz z swoim zwierzakiem ptakiem - Fuza.

Podwładni

Boski Odział

Główna strona: Boski Odział
Plik:The Birkans Enforcers.png

Innymi sługami Enela których jest 50 wojowników zwana Żołnierzami Boga (神兵 Shinpei) do walki o niego. Yama jest liderem, natomiast Hotori i Kotori są to porucznicy grupy. Mają dziwne wiszące narządów po obu stronach głowy i rogi. Egzekwujących wszystkie działają jak kozy, jak w ich beczenie z siebie słowa, gdy mówią. Każdy z nich jest uzbrojony w Dial Axe, który uruchamia się niewidzialną tarczę do ataku wrogów, a każdy nosić Wavers Jet Ski, co pozwala im podróżować przez chmury.

Białe Berety

Główna strona: Białe Berety

Białe Berety (ホワイトベレー Howaito Berē) są podobne do policji na Niebieskich Morzach. One egzekwują zasady Skypiea pod rządami Enela, ale w prawdzie gardzą nim i są tylko posłuszni dla dobra obywateli Skypiei. Na realizację planu "Boga" zamiaru zabicia wszystkich w Skypieai, policja zwróciła się przeciwko niemu. Białe Berety są dowodzone przez McKinley'a.

Członkowie

[v · e · ?]
Wojownicy Enela
Bóg
Enel
Kapłani
Ohm Satori Shura
Gedatsu Holy Fuza
Yama Hotori Kotori
McKinley

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki