Fandom

One Piece Wiki

Wojownicy Enela

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Armia Boga (神の軍団 Kami no Gundan) lub Wojownicy Enela to grupa Birkan na Upper Yardzie, którzy walczą w imię Enela.

Kapłani

Kapłani (神官 Shinkan) są czterej mężczyźni, którzy służą Enelowi. Są to jego najsilniejsi zwolennicy i są mu wierni oraz są największym zagrożeniem dla Piratów Słomianego Kapelusza podczas Aktu Skypiea. Każdy ma swoje własne unikalne Diale zamontowane w broniach. Wszyscy z nich mogą korzystać z Mantry, by przewidzieć co jego przeciwnicy zrobią przed atakiem, i pokonać ich skutecznie. Po raz pierwszy pojawili się w rozdziale 254 i w odcineku 167. Czterej Kapłani są to:

  • Ohm (Kapłan Próby Żelaza). On walczył wraz z swoim zwierzakiem psem - Holy.
  • Satori (Kapłan Próby Kul).
  • Gedatsu (Kapłan Próby Bagna).
  • Shura (Kapłan Próby Liny). On walczył wraz z swoim zwierzakiem ptakiem - Fuza.

Podwładni

Boski Odział

Główna strona: Boski Odział
Plik:The Birkans Enforcers.png

Innymi sługami Enela których jest 50 wojowników zwana Żołnierzami Boga (神兵 Shinpei) do walki o niego. Yama jest liderem, natomiast Hotori i Kotori są to porucznicy grupy. Mają dziwne wiszące narządów po obu stronach głowy i rogi. Egzekwujących wszystkie działają jak kozy, jak w ich beczenie z siebie słowa, gdy mówią. Każdy z nich jest uzbrojony w Dial Axe, który uruchamia się niewidzialną tarczę do ataku wrogów, a każdy nosić Wavers Jet Ski, co pozwala im podróżować przez chmury.

Białe Berety

Główna strona: Białe Berety

Białe Berety (ホワイトベレー Howaito Berē) są podobne do policji na Niebieskich Morzach. One egzekwują zasady Skypiea pod rządami Enela, ale w prawdzie gardzą nim i są tylko posłuszni dla dobra obywateli Skypiei. Na realizację planu "Boga" zamiaru zabicia wszystkich w Skypieai, policja zwróciła się przeciwko niemu. Białe Berety są dowodzone przez McKinley'a.

Członkowie

[v · e · ?]
Wojownicy Enela
Bóg
Enel
Kapłani
Ohm Satori Shura
Gedatsu Holy Fuza
Yama Hotori Kotori
McKinley

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki