FANDOM

175px-Luffychibi.png

Wioska Kokoyashi to wioska położona na wyspach Conomi, gdzie Nami i Nojiko wychowywały się pod opieką Belle-mere. Wioska jest najbliższym miejscem Arlong Parku i tutaj żyje większość ważnych w Akcie Arlong Park mieszkańców, włączając w to Nami. Gdy zjawili się tu Słomkowi wioska była blisko zniszczenia podobnie jak miasteczko Gosa. Kokoyashi było miejscem uczty po pokonaniu Arlonga. Później wioska jest pokazywana przy okazji zdobycia nagrody za głowę Nami.

Ważnie miejsca

Mandarynkowy sad

Mandarynkowy sad jest ulokowany w ogrodzie Belle-mere. Należał do niej i dawniej w nim pracowała, przez co zwykle używała mandarynek jako składników do gotowania. Ponieważ zarówno ona jak i jej córki były biedne musiały zarabiać na siebie poprzez sprzedaż mandarynek. Po śmierci Bell-emere opieką nad ogrodem zajęły się Nami i Nojiko. Nami ukryła w nim Bsymbol93,000,000, które miały być przeznaczone na wykupienie wioski Kokoyashi od Arlonga. Później jednak kapitan Nezumi, pod rozkazami Arlonga, nakazał przeszukanie sadu w poszukiwaniu skradzionych przez Nami pieniędzy. Gdy Nami odpływała, wzięła ze sobą kilka mandarynkowych drzew ku pamięci matki. Sadem obecnie opiekuje się Nojiko.

Mieszkańcy

[v · e · ?]
Mieszkańcy Wysp Conomi
Mieszkańcy
Belle-mere (martwa) Nojiko Nami (dawniej) Genzou Nako
Chabo Mummy Mee Daddy Dee Johnny Yosaku
Sam Teru
Załoga Arlonga
Arlong (dawniej) Cmokachuu (dawniej) Kuroobi (dawniej) Hachyk (dawniej) Pisaro (dawniej)
Kaneshiro (dawniej) Take (dawniej) Shioyaki (dawniej) Muumu (dawniej)

Ciekawostki

  • W One Piece Color Walk 1 Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę wioski Kokoyashi. Brzmi ona Cocoyasi Village.
  • Kokoyashi to po japońsku "kokos".

Nawigacja