FANDOM

175px-Luffychibi.png

Wielka Flota Słomkowego Kapelusza – flota uformowana przez siedem załóg, które poprzysięgły wierność Monkey D. Luffy'emu i załodze Słomkowego Kapelusza.

Członkowie

[v · e · ?]
Wielka Flota Słomkowego Kapelusza
Admirał
Monkey D. Luffy
Przedstawiciele
Cavendish Bartolomeo Sai Ideo
Leo Hajrudin Orlumbus
Załogi
Piękni Piraci Klub Barto Flota Happo Piraci Ideo
Korpus Tonta Nowa Armia Piratów-Olbrzymów Wielka Flota Yonta Maria
Sojusznicy
Piraci Słomkowego Kapelusza Rodzina Riku Elizabello II

Łącznie flota posiada 5640 członków podzielonych na siedem oddziałów, nie licząc załogi Słomkowego Kapelusza.

Organizacja

Numer i przedstawiciel Grupa Struktura Statek Pochodzenie
0 Monkey D. Luffy Piraci Słomkowego Kapelusza (10) Piracka załoga i główna siła floty dowodzona przez samego admirała. Thousand Sunny Wyspa Dawn
1 Cavendish Piękni Piraci (75) Piracka załoga dowodzona przez Cavendisha. Śpiący Biały Rumak Lasu Królestwo Bourgeois
2 Bartolomeo Klub Barto (56) Piracka załoga założona przez Bartolomeo, który został zainspirowany przez Luffy'ego. Going Luffy-senpai Logue Town
3 Sai Flota Happo (1000) Ogromna flota dowodzona obecnie przez Saia, 13. dowódcę. 1 Happosai i 7 Ipposai Kraj Kano
4 Ideo Piraci Ideo(4) Sojusz między niektórymi byłymi gladiatorami, który z czasem przerodził się piracką załogę dowodzoną przez Ideo. Nienazwany statek Nie dotyczy
5 Leo Korpus Tonta (200) Piracka załoga dowodzona przez Leo. Siły zbrojne Królestwa Tontatta. Usoland Green Bit
6 Hajrudin Nowa Armia Piratów-Olbrzymów (5) Załoga złożona jedynie z olbrzymów, dowodzona przez Hajrudina. Naglfar Elbaf
7 Orlumbus Wielka Flota Yonta Maria (4300) Ogromna flota dowodzna przez podróżnika Orlumbusa. 1 Yonta Maria, 5 Santa Maria i 49 Nita Maria Królestwo Standing

Historia

Saga Piracki Sojusz

W pewnym momencie trwania sagi (lub być może nieco wcześniej) Doflamingo ogłosił publicznie Wielkie Igrzyska w Koloseum Corrida. Zwykle nagrodą był tytuł najsilniejszego gladiatora. Tym razem nagroda była niewyobrażalnie rzadka: Mera Mera no Mi - owoc Logii dający moc ognia. Wiadomość rozeszła się lotem błyskawicy po Nowym Świecie. Na turniej zgłosili się poza gladiatorami liczni weterani wojownicy, żołnierze, najemnicy, zabójcy, łowcy nagród, piraci a nawet ,pod przykryciem, członkowie marynarki . Wszyscy pożądali owocu Logii. Większość chciała go zjeść by stać się silniejszym i sławniejszym, inni myśleli o zamianie owocu na olbrzymią gotówkę a Bartolomeo chciał go podarować Luffy'emu by mu się przypodobać. Shichibukai tak naprawdę nie miał jednak zamiaru oddawać owocu zwycięzcy z poza swojej własnej grupy. Turniej był pułapką w celu zdobycia nowych niewolników oraz miał na celu złapanie Słomkowego Kapelusza po jego działaniach na Punk Hazard. Większość miała zostać zamieniona po porażce w zabawki przez Sugar - użytkowniczkę Hobi Hobi no Mi i stać się pracującymi za darmo niewolnikami.

Akt Dressrosa

Na igrzyska w Koloseum Corrida przybyła cała masa różnorodnych indywidualistów pragnących zdobyć Mera Mera no Mi na własność. Wśród nich byli też przyszli przywódcy floty a także Monkey D. Luffy który pragnął zdobyć owoc należący uprzednio do jego starszego brata. Kapitan Słomkowych przebrał się za staruszka i pod imieniem "Lucy" zapisał się na turniej. Turniej składał się dwóch etatów: eliminacji i finału. Eliminacje polegały na podzieleniu wszystkich zawodników na 4 bloki: A, B, C i D a następnie każda z grup miała walczyć na stadionie. Ostatnia osoba z walczącego ze sobą bloku która utrzymałby się na nogach przechodziła do finału turnieju. Czterej finaliści mieli stanąć do walki z czterema członkami Piratów Donquixote o prawo do zdobycia diabelskiego owocu. Większość przyszłych dowódców oraz członków poszczególnych dywizji również wzięło udział w turnieju. Po ciężkich walkach do wielkiego finału przeszli: Jesus Burgess (Blok A), Bartolomeo (Blok B), Lucy (Blok C) i Rebecca (Blok D).

Ciekawostki

  • W SBS w 82. tomie, Oda narysował przedstawicieli wielkiej floty jako dzieci. Pokazał także Farula (jako źrebię) obok Cavendisha.
  • Liczba wszystkich członków Wielkiej Floty Słomkowego Kapelusza wynosi 5656 załogantów, co w języku japońskim można odczytać jako "Gomu Gomu".
  • Wielka Flota Słomkowego Kapelusza liczy ponad 68 jednostek pływających.

Siła Floty

Ankietay

Który dowódca Wielkiej Floty Słomkowego Kapelusza jest przez ciebie najbardziej lubiany?
 
1
 
15
 
0
 
1
 
2
 
1
 
1

Ankieta stworzona dnia maj 27, 2018, o godzinie 10:42.
Oddanych głosów: 21
Która dywizja Wielkiej Floty Słomkowego Kapelusza jest przez ciebie najbardziej lubiana?
 
1
 
8
 
0
 
0
 
0
 
3
 
3

Oddanych głosów: 15

Nawigacja