FANDOM

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Vaderin.

Wielka Flota Słomianego Kapelusza jest sojuszem zawartym przez 7 kapitanów załóg, którzy przysięgli lojalność kapitanowi Piratów Słomianego Kapelusza Monkey D. Luffy'emu.

Historia

Saga Piracki Sojusz

W pewnym momencie trwania sagi (lub być może nieco wcześniej) Doflamingo ogłosił publicznie Wielkie Igrzyska w Koloseum Corrida. Zwykle nagrodą był tytuł najsilniejszego gladiatora. Tym razem nagroda była niewyobrażalnie rzadka: Mera Mera no Mi - owoc Logii dający moc ognia. Wiadomość rozeszła się lotem błyskawicy po Nowym Świecie. Na turniej zgłosili się poza gladiatorami liczni weterani wojownicy, żołnierze, najemnicy, zabójcy, łowcy nagród i piraci. Wszyscy pożądali owocu Logii. Większość chciała go zjeść by stać się silniejszym i sławniejszym, inni myśleli o zamianie owocu na olbrzymią gotówkę a Bartolomeo chciał go podarować Luffy'emu by mu się przypodobać. Shichibukai tak naprawdę nie miał jednak zamiaru oddawać owocu zwycięzcy z poza swojej własnej grupy. Turniej był pułapką w celu zdobycia nowych niewolników oraz miał na celu złapanie Słomianego Kapelusza po jego działaniach na Punk Hazard. Większość miała zostać zamienieniona po porażce w zabawki przez Sugar - użytkowniczkę Hobi Hobi no Mi i stać się pracującymi za darmo niewolnikami.

Akt Dressrosa

Na igrzyska w Koloseum Corrida przybyła cała masa różnorodnych indywidualistów pragnących zdobyć Mera Mera no Mi na własność. Wśród nich byli też przyszli przywódcy floty a także Monkey D. Luffy który pragnął zdobyć owoc należący uprzednio do jego starszego brata. Kapitan Słomkowych przebrał się za staruszka i pod imieniem "Lucy" zapisał się na turniej. Turniej składał się dwóch etatów: eliminacji i finału. Eliminacje polegały na podzieleniu wszystkich zawodników na 4 bloki: A, B, C i D a następnie każda z grup miała walczyć na stadionie. Ostatnia osoba z walczącego ze sobą bloku która utrzymałby się na nogach przechodziła do finału turnieju. Czterej finaliści mieli stanąć do walki z czterema członkami Piratów Donquixote o prawo do zdobycia diabelskiego owocu. Większość przyszłych dowódców oraz członków poszczególnych dywizji również wzięło udział w turnieju.

Członkowie Floty

Flota składa się z 7 niezależnych od siebie dywizji.

Ciekawostki

  • Liczba wszystkich członków Wielkiej Floty Słomianego Kapelusza wynosi 5656 załogantów, co w języku Japońskim można odczytać jako "Gomu Gomu".
  • Wielka Flota Słomianego Kapelusza liczy ponad 68 jednostek pływających
[v · e · ?]
Wielka Flota Słomianego Kapelusza
Admirał
Monkey D. Luffy
Przedstawiciele
Cavendish Bartolomeo Sai Ideo
Leo Hajrudin Orlumbus
Dywizje
Piękni Piraci Klub Barto Flota Happo Przymierze Sztuk Walki XXX
Korpus Tonta Olbrzymi Piraci Wielka Flota Yonta Maria

Siła Floty

Organizacja

Numer i Przedstawiciel Grupa Struktura Pochodzenie
0 Monkey D. Luffy Piraci Słomianego Kapelusza (9) Piracka załoga założona przez Luffy'ego. Wyspa Dawn
1 Cavendish Piękni Piraci (75) Piracka załoga założona przez Cavendish'a. Królestwo Rommel
2 Bartolomeo Klub Barto (56) Piracka załoga założona przez Bartolomeo, który został zainspirowany przez Luffy'ego. Loguetown
3 Sai Flota Happo (1000) Duża flota obecnie prowadzona przez Sai'a, 13 dowódcy. Kraj Kano
4 Ideo Przymierze Sztuk Walki XXX (4) Sojusz między niektórymi byłymi gladiatorami prowadzony przez Ideo. N/A
5 Leo Korpus Tonta (200) Siły zbrojne Królestwa Tontatta pod wodzą Leo. Green Bit
6 Hajrudin Olbrzymi Piraci (5) Załoga złożona tylko z gigantów prowadzona przez Hajrudin'a. Elbaf
7 Orlumbus Wielka Flota Yonta Maria (4300) Duża flota prowadzona przez podróżnika Orlumbus'a. Yonta Maria jest statkiem flagowym i istnieje jeszcze 55 innych statków. N/A

Nawigacja