Fandom

One Piece Wiki

Wiceadmirał

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Wiceadmirał to trzecia najwyższa ranga w Marynarce. Są odpowiedzialni między innymi za Buster Call

Charakterystyka

Cechują się rozległymi obowiązkami oraz niewątpliwym autorytetem. Dla przykładu, John Giant był pierwszą osobą, która odebrała Buster Call i wydała rozkaz innym wiceadmirałom. Wiadome jest nam, że jedenastu z nich (John Giant, Momonga, Komir, Onigumo, Doberman, Strawberry, Tsuru, Lacroix, Ronse, Yamakaji i Dalmatian) stacjonuje w głównej siedzibie Marynarki.

Odznaczają się również charakterystycznym ubiorem - płaszczem Marynarki ze sporymi pagonami zarzuconym na ramiona, a pod którym często kryje się garnitur. Krawat oczywiście obowiązkowy. Wyróżniającym się osobnikiem jest wspomniany już wcześniej John Giant, który nosi czerwono-złoty uniform z medalami przyczepionymi na piersi. Wyróżniał się również Garp oraz Tsuru (jest to notabene dwójka prawdopodobnie najstarszych osób piastujących tę rangę), których pagony były innego koloru - u Garpa czarno-czerwone, a u Tsuru złote. 

Członkowie tej rangi odznaczają się niewątpliwą siłą oraz doświadczeniem. Większość z nich to szermierze, kilkoro zaś posługuje się Rokushiki. Każdy z nich zna również Haki. 

Historia

Wiceadmirałowie

Nawigacja

Obecni
Tsuru John Giant Comil Momonga Onigumo
Doberman Strawberry Yamakaji Lacroix Ronse
Stainless Mozambia Cancer Dalmatian Bastille
Smoker Maynard
Byli
Monkey D. Garp (zrezygnował) Jaguar D. Saul (usunięty, martwy) Kuzan (awansował) Sakazuki (awansował) Borsalino (awansował)
Vergo (usunięty, martwy)
Niekanoniczni
Jonathan Momousagi (Gion) Chaton (Tokikake) Komei

Więcej z Fandomu

Losowa wiki