FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Wicca na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku HollowDonPablo.

Wicca - jest kobietą gnomem z Królestwa Tontatta, którzy przybyli na Green Bit. Razem z pozostałymi przedstawicielami swojej rasy są przedstawiani jako "Wróżki Dressrosy", które okradają swoich darczyńców. Obecnie należy do całkowicie złożonej z gnomów 5 Dywizji Wielkiej Floty Słomianego Kapelusza.

Wygląd

Wicca's Manga Color Scheme.png

Schemat kolorów Wicci w mandze.

Wicca podobnie jak pozostałe gnomy, ma drobną budowę ciała i puszysty ogon oraz spiczasty nosek. Ma jasnoniebieskie oczy i włosy, oraz nosi spory niebieski kapelusz z czerwonym paskiem. Nosi również niebieski płaszcz razem z białą chustą.

Osobowość

Wicca jest bardzo emocjonalną postacią i troszczy się o swoich towarzyszy. Często miewa niszczycielskie napady złości, gdy jej obawy są coraz większe. Nie boi się mówić to co myśli, co pokazuje wytykając Zoro jego głupotę.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Gdy Słomiani Kapelusze znajdowali się w barze Acacia, Wicce udaje się niepostrzeżenie ukraść jeden z mieczy Zoro, bez przyciągnięcia czyjejkolwiek uwagi. Gdy szermierz zdaje sobie sprawę z kradzieży widzi swój miecz wynoszony przez okno i natychmiast rusza w pościg. Wywiązuje się gonitwa pomiędzy Wiccą, próbującą przegonić Zoro. Temu jednak w końcu udaje się złapać złodzieja i ku jego zaskoczeniu okazuje się być gnomem.

Zoro wypytuje gnomkę czy była wróżką. Ta szybko wyjaśnia swoje pochodzenie jako gnoma z oddziału Tontatta.Odkąd skręciłą nogę, prosiła zoro by jak najszybciej zabrał ją na kwiatowe pole, by mogła zgłosić się do swojego dowódcy. Poinformowała również, że Piraci Donquixote przypuszczają atak na Thousand Sunny. Zoro chciał biec na brzeg, jednak Wicca namówiła go by najpierw odstawił ją na kwiatowe pole.

Wicca przyprowadza Zoro do kwatery wojsk Króla Riku, znajdującej się pod kwiatowym polem. Podczas gdy Zoro ogląda zmagania Luffy'ego podczas turnieju w Koloseum Corrida, Wicca próbuje mu przypomnieć o ataku na Thousand Sunny.

Zoro i Wicca udają się w kierunku Sunny'ego, po czym gnomka informuje szermierza o zamiarach Jory oraz trzech głównych podwładnych Donquixote Doflamingo. Nieco później wpadają na Sanji'ego i Kin'emona.

Jakiś czas później, gdy Luffy, Zoro i Kin'emon przybywają do bazy na królewskim płaskowyżu, Wicca informuje ich, że mogą się dostać do domku dla lalek i podziemnej fabryki przez pałac królewski. Informuje ich również, że operacja S.O.P. prowadzona przez Zabawkowego Żołnierzyka rozpoczęła się i wskazuje im windy przez które dostaną się do pałacu. Na miejscu czeka na nich Viola i decyduje o wejściu do windy.

Wicca znała wcześniej Violę, jeszcze przed tym jak grupa dotarła do tajemnego przejścia. Zdziwiła się wiedząc, że Viola monitorowała działania gnomów i zabawkowego żołnierzyka za pomocą swojej zdolności.

Po przejściu przez sekretne przejście Viola wiedziała, że Wicca i jej grupa będą musieli przejść przez wieżę obronną by dojść dalej. Chciała ich przemycić po cichu, jednak Luffy zdecydował się zaatakować główne wejście całkowicie niszcząc bramę. Zaalarmowani strażnicy zdecydowali się zaatakować napastników.

Wicca wybrała się z Kin'emonem w poszukiwania Kanjuro. Gdy samuraj przebiera się za Donquixote Doflamingo Wicca prowadzi go dalej. Gdy wpadają na Gladiusa, Wicca wyjaśnia samurajowi jak podwładni zwracają się do Doflamingo.

Wicca i pozostałe gnomy z grupy Kyrosa, opuszczają pałac razem z Kin'emonem.

Nieco później Doflamingo więzi całą ludność Dressrosy za pomocą swojej zdolności "Ptasiej Klatki" i zmusza wszystkich do wzięcia udziału w grze o przetrwanie. W powstałym chaosie Kin'emon zabiera Wiccę i pozostałe gnomy z grupy Kyrosa, do podziemnego portu handlowego, gdzie łączą się z grupą Leo. Gdy Doflamingo wyznacza nagrody za głowy 12 ludzi, spostrzegają się iż ich sojusznicy - Piraci Słomianego Kapelusza są na liście. Gnomy w towarzystwie Usoppa, Robin, Rebecci, Sabo, Koali, Hacka i Bartolomeo udają się na powierzchnie uciekając przed piratami, będącymi byłymi sojusznikami Usoppa.

Po przejściu przez ruiny Koloseum cała grupa dociera do starego płaskowyżu królewskiego, gdzie łączą się z Królem Riku, oraz Violą. Wicca i jej grupa decydują się wybrać do fabryki SMILE by pomóc Franky'emu. Po dotarciu na miejsce używają różowych pszczół, aby wyświetlić wiadomość dla uwięzionych przyjaciół o oszustwie ze strony Doflamingo.

Zbuntowane gnomy otwierają ze środka wejście do fabryki i pozwalają grupie wejść do środka.

Gdy Franky walczy z Senor Pinkiem, gnomy kontaktują się z Violą. Są zaniepokojone słysząc, że Manshelly jest zmuszana, aby użyć swoich leczniczych zdolności, aby uzdrowić poległych Piratów Donquixote. Są szczęśliwi na wieść, że Leo i Kabu udaje się ją uwolnić.

Gnomy dalej obserwują pojedynek Franky'ego i Pinka widząc dalszą wymianę ciosów. Cieszą się, gdy Franky wychodzi zwycięsko z tego pojedynku.

Pokonując Senor Pinka, gnomy przystępują do zniszczenia fabryki SMILE.

Moce i Umiejętności

Mimo swoich małych rozmiarów jest wyjątkowo silna, pokazuje to rozbijając kamień gołymi rękami w przypływie złości.

Jest również członkiem jednostki zwiadowczej, co dodatkowo może świadczyć o jej sile i szybkości.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki