Fandom

One Piece Wiki

Whitey Bay

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Whitey Bay na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

"Lodowa Wiedźma" Whitey Bay - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym. Przybyła do Marineford aby uratować Portgas D. Ace'a od egzekucji.

Wygląd

Whitey Bay nosi długie niebieskie falowane włosy, wyraźne usta oraz zawsze wymalowaną pewność siebie na twarzy na swojej twarzy. Ma na sobie krótką pasiastą sukienkę z guzikami w kształcie kwiatków, luźnymi rękawami oraz szalikiem. Nosi również białą chustkę w groszki, a na niej fioletowy kapelusz piracki z namalowaną Banderą Piratów przedstawiającą czaszkę w płatku śniegu. Poza tym ma jeszcze sportową pelerynę zwisającą za plecami.

Galeria

Whitey Bay Anime Full Body.png
Pełen widok na Whitey Bay w Anime.
Whitey Bay Wax.png
Figura woskowa Whitey Bay stworzona przez Diego.

Osobowość

Nie wiemy zbyt wiele o jej osobowości ze względu na to, że pojawia się jedynie kilka razy. Możemy być pewni jej zdecydowanej postawy i pewnej niefrasobliwości w zachowaniu.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Whitey Bay Marineford.png

Whitey Bay at Marineford.

Dowiedziawszy się, że Portgas D. Ace ma zostać stracony, Whitey Bay wraz z załogą łączy siły z kilkoma innymi piratami oraz załogą Piratów Białobrodego by go uratować. Przybywając do Marineford i oficjalnie rozpoczynając bitwę przeciwko Marynarce piraci spostrzegają się, że ich statki zostają unieruchomione na morzu przez Admirała Aokiji'ego. Jednak ta przeszkoda nie zatrzymała Bay i jej załogi. Jako że ich statek jest lodołamaczem, zwyczajnie przebili się przez lód. Dodatkowo płynąc stworzyli dodatkowe wejście w murach Marineford, gdzie piraci mogli się przemieścić poza wejściem stworzonym wcześniej przez Oarsa.[2][3]

Gdy bitwa trwa dalej, a sytuacja rozwija się, Whitey Bay wraz z pozostałymi piratami dostaje wytyczne, by nie atakować sił Marynarki bezpośrednio. Białobrody zauważa, że coś dzieje się po stronie przeciwnika i nakazuje sojusznikom atakować bazę z różnych stron.[4]

Nie widzimy jej ponownie do końca wojny. Po przybyciu Shanksa i zakończeniu wojny, Bay wraz z pozostałymi piratami wycofuje się.

Akt po Wojnie

Whitey Bay razem ze swoją załogą uczestniczy w ceremonii pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieokreślonym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Whitey Bay jest piratem, któremu udaje się zdobyć pewną niesławę w Nowym Świecie i sprzymierzyć się z Piratami Białobrodego.

Bronie

W anime widzimy Bay trzymającą Miecz.

Statek Piracki

Whitey Bays Icebreaker.png

"Lodołamacz" Whitey Bay przebija się przez lód Aokiji'ego

Statkiem Pirackim Whitey Bay jest Lodołamacz (砕氷船 saihyōsen?). Po raz pierwszy pojawia się w Rozdziale 556 mangi oraz Odcinku 465 anime.

Statek ten w odróżnieniu od większości statków pokazanych w serii ma stalowo-płytowy kadłub zamiast drewnianego. Również w miejsce Galionu na dziobie kadłuba widzimy znak płatka śniegu. Na pokładzie statku znajduje się kabina z również namalowanymi symbolami, oraz armaty zamontowane na górze. Są również maszty oraz żagle, a na przednim żaglu widzimy Banderę Piracką Bay.

Ponieważ stalowy kadłub statku oferuje większe możliwości defensywne i ofensywne, jego głównym zadaniem jest przebijanie się przez wody skute lodem, takie jak na przykład Morze Lodu stworzone przez Admirała Aokiji'ego. Ta zdolność czyni statek Bay jedynym, który jest w stanie kontynuować natarcie, podczas gdy pozostałe są uwięzione w lodzie. Dodatkowo jej statek forsuje jedną ze ścian muru Marineford.[2]

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 166, Dzień urodzin Whitey Bay
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga - Tom 57, Rozdział 556, Statek Piraci Whitey Bay przełamuje bariere lodową stworzoną przez Aokiji'ego.
  3. One Piece Manga - Tom. 57 Rozdział 553, Aokiji zamraża zatokę Marineford, unieruchamiając pirackie statki.
  4. One Piece Manga - Tom. 57 Rozdział 559, Whitey Bay i pozostali sojusznicy Białobrodego zostają poinstruowani, aby zmienić taktykę przeciwko oddziałom Marineford.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki