Fandom

One Piece Wiki

Wetton

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Wetton - Główny antagonista w Fillerowym Akcie Tęczowa Mgła

Wygląd

Wetton jest stary, pomarszczony mężczyzną rudymi włosami i brodą, ułożone w tak zwany "Osłona podbródka" (włosy i broda są połączone poprzez wąsy, ale zarost nad brodą jest ogolony). Najwyraźniej używa tego stylu przez co najmniej 50 lat.

Kiedy był młodszy, miał niebieskie tatuaże w przodu ciała oraz kapitańską pelerynę. Teraz nosi purpurowy mundur podobny do tych wszystkich swoich żołnierzy i jego krewnych.

Uchwyt jego laska który się podpiera ma kształt głowy czerwonego byka - podobny do tego z przodu jego dawnego statku pirackiego Tarielishin.

Historia

Jest byłym piratem, który spalił Ruluka a następnie stał się jego burmistrzem, bo tęsknili za bezpieczeństwo i mocy. Później dał fundusze na badania naukowe Henzo kładąc coraz wysokie podatki aby zakończyć budowę Tęczowej Wieży, aby uzyskać dostęp do skarbów z Tęczowej Mgły.

Fabuła

Akt Tęczowa Mgła

Próbuje walczyć Luffy w kostiumie ognia w Tęczowej Mgły, ale został łatwo i szybko pokonany Wraz z materiałami zabezpieczającymi pieczęci na swoim zniszczonym garniturze, Wetton panikuje, rzuca kilka bomb do wieży (obecnie horyzontalny klucz do Tęczowej Mgły) i ucieka. Ma do czynienia z Sanji, potem został pokonany przez Dorosłego Rapanui Pasqua, a następnie został aresztowany.

Umiejętności

Jako człowiek po 30-40 lat (w czasie spalenia Ruluka), kiedyś był silnym człowiekiem walczącym z ogromnym toporem. Obecnie jednak, ze względu na swój wiek, potrafi on walczyć głównie za pomocą Płaszczu Ognia (火焔スーツ Kaen Sūtsu) mechaniczna zbroja z dwoma miotaczami ognia dołączonymi do mechanicznych ramion. Kombinezon działa na paliwie który jest pompowany przez Drużyny Dymano.

  • Silver Barbecue (シルバーバーベキュー Shirubā Bābekyū) - Wetton strzela płomieniami ognia do celu gdy ten jest unieruchomiony przez sieć Flipa

Ciekawostki

  • Ma syna Flipa i Wnuka Lake którzy oboje są podobni do niego.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki