Fandom

One Piece Wiki

Weatheria

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Bertis.

Weatheria jest to wyspa latająca się na niebie. Wydaje się, że unosi się dzięki dużej bańce. Jest przeznaczona do badań warunków atmosferycznych, a także narzędzi, które mogą stwarzać różne warunki pogody, np Wind Knot. Jedynym mieszkańcem tej wyspy, którego imię jest znane to Haredas. Nami została wysłana tutaj przez Bartholomew Kumę podczas wydarzeń na Archipelagu Sabaody i spędziła tu dwa lata na ulepszaniu swoich umiejętności.

Wind Knot

Główna strona: Wind Knot

Wind Knot jest liną z Weatherii, która przywołuje wiatr o sile zależnej od ilości rozwiązanych supłów (od 1 do 3).

Opis

Wyspa cały czas, bardzo wolno lata po niebie z wiatrem. Do Archipelagu Sabaody dotarła dopiero 2 lata po wydarzeniach na Marineford.

Mieszkańcy

Wydaje się, że wszyscy obywatele tej wyspy to naukowcy i badacze pogody. Do tego chyba każdy jest starcem z długą brodą ubranym w szaty i spiczaste czapki, przypominające stereotypowego czarodzieja. Ludzie z Weatherii schodzą na ziemię tylko, gdy kończą im się fundusze i chcą zarobić np. ratując jakiś kraj od suszy, tak jak to zrobił Haredas.
Nami Shown Wind Knot.png

Ciekawostki

  • Z odcinka 453 dowiadujemy się, że wyspa w jeden dzień przeleciała 100 metrów.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki