FANDOM

Walk Point (脚力強化(ウォークポイント) Uōku Pointo) jest to jedna z podstawowych form Chopper'a, podczas której wraca do swojej naturalnej postaci renifera, wykorzystywana jest głównie do ułatwienia szybkiego biegu.

Opis

Będąc jego pierwotnej postaci to jest najwyraźniej jedyną formą który faktycznie widać jak Chopper dorasta. Pomimo zwierzęcej fizjologi i braku ludzkich strun głosowych Chopper jest w stanie przemawiać ludzką mową w tej postaci. Podczas Walki Chopper zwykle wykorzystuje tą formę do biegania w polu bitwy by uniknąć ataku wroga lub w inny sposób. Tylko w tej formie Chopper przypomina faktycznego renifera. Forma ta pozwala mu także na łatwiejsze śledzenie swoich przyjaciół lub wrogów, dzięki silnemu reniferowemu zmysłowi węchu. Jedyną rzeczą wyróżniającą go pośród innych reniferów, poza ubraniem, jest jego nietypowe dla tego gatunku zabarwienie nosa na kolor niebieski, który było dostrzegane głównie przez inne renifery. Również jego poroże wygląda inaczej niż u innych reniferów.

W wieku 9 lat ta forma była stosunkowo niewielka i przypominał zwykłego renifera. Miał krótki pysk i futro na ramionach. w wieku 15 lat ta forma jest bardziej dojrzałe, jego pysk jest dłuższy i sierści widocznym na ramionach. w wieku 17 lat ta forma drastycznie dojrzał i stał się bardziej podobna do jelenia. Jego poroże urosło i drastycznie się pogłębiło. Jego futro w tej postaci jest również szczególnie puszyste.

Galeria

Young walk point
Chopper w formie Walk Point wieku 9 lat.
Chopper's Former Herd
9 letni Chopper w formie Walk Point przy dorosłych reniferach.
Chopper's 15 Year Old Walk Point
15 letni Chopper w formie Walk Point.
Walk Point 17
Chopper w formie Walk Point wieku 17 lat, wielki w porównaniu do średniej wysokości człowieka.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki