FANDOM

175px-Luffychibi.png

Wadou Ichimonji to miecz niezwykłej osobistej wagi dla Roronoa Zoro, gdyż był to kiedyś miecz Kuiny i jej rodziny. To także jeden z 21 mieczy rangi Oowazamono. Po śmierci Kuiny, Zoro poprosił jej ojca o przekazanie mu tego miecza.

Wygląd

Wado Ichimonji

Szkic koncepcyjny Wadou Ichimonji.

Miecz posiada białą rękojeść z okrągłą tsubą bez zdobień. Pochwa jest pomalowana na biało, broń ma wykute lekko zakrzywione zwykłe ostrze.

Jest on opisany jako "piękny" przez Tashigi, kiedy zobaczyła ten miecz w Logue Town.

Historia

Przeszłość

Wadou Ichimonji należał do Kuiny. Miecz był rzadko używany, gdyż Kuina używała drewnianej broni do treningów. Pewnego razu, Roronoa Zoro, chłopiec trenujący w tym samym dojo, co Kuina i tym samym jej rywal, wyzwał dziewczynę na pojedynek na prawdziwe miecze. Kuina użyła Wadou Ichimonji w walce.

Po śmierci Kuiny miecz wszedł w posiadanie jej ojca. Zoro obiecał mu, że zostanie najlepszym szermierzem na świecie i poprosił o ten miecz. Jej ojciec zgodził się oddać Wadou Ichimonji Zoro.

Akt Logue Town

Wadou Ichimonji był jedynym pozostałym mieczem Zoro po tym, jak Dracule Mihawk zniszczył mu pozostałe dwa. Po zjawieniu się w Logue Town, udał się do Ippon Matsu, by zakupić dodatkowe dwa miecze. Właściciel sklepu rozpoznał Wadou Ichimonji i poprosił Zoro o pokazanie ostrza. Ippon Matsu próbował oszukać Zoro i kupić od niego miecz za zaniżoną cenę, ale szermierz nie zgodził się na odsprzedanie miecza.

Tashigi natychmiastowo po wejściu do sklepu rozpoznała ostrze i wyjaśniła, że jest to jeden z 21 mieczy Oowazamono, a jego wartość to przynajmniej Bsymbol10,000,000.

Później Tashigi odkryła prawdziwą tożsamość Zoro i poprzysięgła, że odbierze mu ten miecz.

Nawigacja