FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Ten artykuł lub jego znaczny fragment jest przetłumaczony z angielskiej One Piece Wiki.

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Vitan na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Vitan - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

WyglądEdytuj

Vitan Concept Art

Szkic Vitana pokazujący różnice w mandze.

Vitan wydaje się być swego rodzaju cyborgiem, a jego ciało jest pokryte stalą lub innym metalem od pasa w górę. Dodatkowo posługuje się metalowymi pazurami jako rękami i bronią.

W oryginalnym szkicu nosi czapkę i jasno kolorowy płaszcz.

OsobowośćEdytuj

Niewiele wiadomo o osobowości Vitana poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

HistoriaEdytuj

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Vitan staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

FabułaEdytuj

Saga Wojna SzczytówEdytuj

Akt MarinefordEdytuj

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Vitan wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po WojnieEdytuj

Vitan razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne WalkiEdytuj

Moce i UmiejętnościEdytuj

Vitan staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Pozostałe zdolności pozostają nieznane.

PrzypisyEdytuj

NawigacjaEdytuj