Fandom

One Piece Wiki

Vitan

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Vitan na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Vitan - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Vitan Concept Art.png

Szkic Vitana pokazujący różnice w mandze.

Vitan wydaje się być swego rodzaju cyborgiem, a jego ciało jest pokryte stalą lub innym metalem od pasa w górę. Dodatkowo posługuje się metalowymi pazurami jako rękami i bronią.

W oryginalnym szkicu nosi czapkę i jasno kolorowy płaszcz.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Vitana poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Vitan staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Vitan wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po Wojnie

Vitan razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Vitan staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Pozostałe zdolności pozostają nieznane.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki