Fandom

One Piece Wiki

Viola

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Dla rozdziału o tej samej nazwie, zobacz Rozdział 712.

Violet, prawdziwe imię Viola (ヴィオラ Viora), to była zabójczyni Piratów Donquixote w Armii Trébola. Jest ona córką króla Riku Dold III, a także siostrą Scarlett i ciotką Rebeccii.

Wygląd

Viola jest to młoda, szczupła, zmysłowa, lekko opalona, o okazałych piersiach z wąską talią i dużej pupie kobieta, z nieco poniżej średniej wysokości wzrostu (o głowę niższa niż Sanji gdy w pozycji stojącej ma założone buty na wysokich obcasach), z długimi ciemno-kasztanowymi włosami, które docierają aż do jej połowy pleców, z klamerką wiszącą na jej lewej stronie.

Nosi czerwona różę we włosach, także długą, białą bez rękawów suknię Flamenco z fioletowymi kółkami i falbankami tego samego koloru. Posiada na uszach okrągłe kolczyki i na stopach nosi fioletowe szpilki.

Dziesięć lat przed obecną fabułą, przed wstąpieniem do Piratów Donquixote, włosy Violi były znacznie krótsze. Nosiła na głowie opaskę i długą suknię z czarnej górnej części z jasną i plisowaną dolną częścią.

Galeria

Viola at Age 10.png
Viola kiedy miała 10 lat.
Viola at Age 19.png
Księżniczka Viola, w wieku 19 lat.
Viola Full Body Anime.png
Wygląd całego ciała Violi w anime.
Viola Super Grand Battle X.png

Osobowość

Jak większość tańczących kobiet w Dressrosie, Viola wydaje się być emocjonalna i romantyczna. Potrafi sprawnie manipulować mężczyznami jej urok potrafił przekonać Sanji'ego do zabójstwa człowieka. Jest również zdolna do bezpośredniej przemocy. Lecz tak naprawdę jest dobroduszną, szczerą i miłą osobą. Jest ona bardzo szlachetną osobą. Pracowała dla Piratów Donquixote oraz poświęciła swoją wolność by uratować ojca. Viola jest dużo bardziej sympatyczną i ufną osobą od swojej siostry - Scarlett próbując ją przekonać, by zaufała Kyros'owi mimo jego przeszłości.

Fabuła

Akt Dressrosa

Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Giro Giro no Mi

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajęła 45 miejsce.
  • Zarówno Viola jak i Violet może odnieść się do rodzaju kwiatów.
  • Styl tańca Violet przypomina Flamenco jest formą hiszpańskiej muzyki ludowej i tańca z Andaluzji, na południu Hiszpanii.
  • jej pseudonim i zdolności mogą być odniesieniem do ultrafioletu który jest często używany, aby zobaczyć, coś co jest nie widoczne gołym okiem.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki