FANDOM

"Trujący Róż" Vinsmoke Reiju jest najstarszym dzieckiem i jedyną córką Rodziny Vinsmoke, co czyni ją księżniczką Królestwa Germa i jednocześnie dowódcą Germa 66.

Wygląd

Reiju jest młodą kobietą, z włosami długich do ramion, które zakrywają jej prawe oko. Podobnie jak reszta rodzeństwa ma kręcone brwi. Z wyglądu bardzo przypomina swoją zmarłą matkę. Gdy dowodzi siłami Germa 66, nosi ciemną sukienkę z długimi rękawami i pęknięciem schodzącym do brzucha, pokrytą okrągłymi symbolami - odniesieniem do liczby "0" (rei) w jej imieniu. Nosi ciemne rękawiczki i słuchawki z numerem "66" na nausznikach oraz ma wytatuowane "6" na każdym udzie. Z wyglądu mocno przypomina Sanji'ego do tego stopnia, że Luffy myślał, że to on, dopóki Chopper nie zauważył, że to kobieta.

Kiedy nie jest ubrana w strój Germa 66, Reiju nosi cienką opaskę na włosy, krótką, satynową sukienkę z falowanym dekoltem i krawat.

Jako mała dziewczynka, Reiju miała krótsze włosy na których nosiła ciemną opaskę i nosiła, krótką, przewiewną sukienkę, z "Z" po prawej stronie. Nosiła również sukienkę z numerem "0" i czarny szalik.

Galeria

Vinsmoke Reiju Manga Color Scheme
Schemat kolorów Reiju w mandze.
Reiju as a Child
Reiju jako dziecko.
Reiju Number Outfit
Reiju jako dziecko, ze swoim numerem na sobie.
Reiju's East Blue Outfit
Reiju w czasie wyjazdu Sanji'ego
Reiju Dress
Reiju bez swojego stroju Germa 66.

Osobowość

W przeciwieństwie do swojego brata Yonji'ego, Reiju jest miła do osób, które pomogają członkom jej rodziny. Przy pierwszym spotkaniu Reiju podziękowała Piratom Słomianego Kapelusza za opiekowanie się jej młodszym bratem. Jednak nie zależy jej na nim tak jak wszystkim mogłoby się wydawać, tylko tak, aby najlepiej służył interesom rodziny i kompletnie ignoruje rodzinne więzi względem brata. Poza tym nie miała żadnych oporów przed tym, by założyć Sanji'emu bransoletkę wybuchającą, by mieć pewność, że ślub z Charlotte Purin i sojusz rodziny z Big Mom odbędą się.

Reiju cieszy się z luksusowego życia i lekceważy przyjemności życia nie-królewskiego, więc nie rozumie dlaczego Sanji wyrzekł się przywileju bycia księciem i wybrał w zamian "przyziemne" pirackie życie. Tak jak reszta rodziny, ma szacunek do władzy i siły.

Reiju pokazała też swoją kalkulacyjną stronę; wydaje się wiedzieć o słabości brata do atrakcyjnych kobiet, więc pokazała mu 10 pięknych pokojówek, które byłyby tylko na jego zawołanie, aby przekonać go do wzięcia zaaranżowanego ślubu. Oczarowała również drużynę Sanji'ego, przy ich pierwszym spotkaniu, upokarzając Yonji'ego i przepraszając za jego zachowanie, aby uniknąć konfrontacji ze Słomianymi Kapeluszami. Jednak jej manipulacje i słodkie słówka nie działają na Sanji'ego, który zachował wspomnienia z młodości dotyczące swojej siostry

Jej przypadkowe działania i sposób mowy jest bardzo zalotny. Przy pierwszym spotkaniu z Luffy'm bez skrępowania wysysa truciznę z Luffy'ego metodą usta usta, dziękując za przywilej odessania trucizny.

Relacje

Rodzina

Vinsmoke Jajji

Reiju ma wielki szacunek do ojca. W przeciwieństwie do Sanji'ego, któremu nie podobają się popisy ojca, przez portret siebie zabijającego czterech królów z North Blue, Reiju broni działań swojego ojca, twierdząc, że to wspaniała demonstracja jego siły i potęgi.

Ponadto, duma Reiju z jej statusu królewskiego, najprawdopodobniej wywodzi się od ojca. Jest również wobec niego bardzo lojalna i słucha jego poleceń w celu spełnienia marzeń rodziny.

Vinsmoke Ichiji

Choć nie wiele jeszcze wiadomo o ich relacjach, Reiju wydaje się dogadywać ze swoim pierwszym młodszym bratem, bo wydawała się szczęśliwa po tym jak zobaczyła go i Nijiego na Tortowej Wyspie, na zaaranżowanym ślubie Sanji'ego.

Vinsmoke Niji

Choć jeszcze niewiele wiadomo o ich relacjach, Reiju wydaje się dogadywać ze swoim drugim młodszym bratem, bo wydawała się szczęśliwa po tym jak zobaczyła go i Ichijiego na Tortowej Wyspie, na zaaranżowanym ślubie Sanji'ego.

Sanji

Jako dziecko Reiju wydawała się z początku okrutna, tak jak bracia wobec Sanji'ego, śmiejąc się, gdy ojciec powiedział mu jaki był bezwartościowy lub gdy bracia go bili. Sama nie uczestniczyła jednak w prześladowaniach. Prawda była jednak taka, że Reiju gardziła zachowaniem reszty rodzeństwa wobec Sanji'ego. Pomagała przyszłemu kucharzowi opatrzyć rany po pobiciach, jednak zastrzegała, że nie może mu pomóc, gdyż wtedy reszta rodzeństwa zaczęłaby ją również prześladować. Na swój sposób wydawała się kochać swego brata: w kluczowym momencie pomogła mu uciec z celi, odprowadziła do wybrzeża i pożegnała ze łzami w oczach mówiąc, by nigdy więcej nie wracał do Germa 66.

Po 13 latach, jej stosunek do młodszego brata zbytnio się nie zmienił i szybko powiedziała, że zaskoczył ją swoją siłą, po tym jak obserwowała jego bitwę z ojcem.

Pomimo tego, Reiju, tak jak jej rodzina widzi w Sanji'm tylko środek do osiągnięcia celu. Chociaż uleczyła brata po pojedynku, a nawet pochwaliła go za wytrwałość, kiedy tylko się rozproszył, założyła mu wybuchową bransoletkę, do której klucz ma Big Mom, aby nie uciekł ze ślubu. Reiju wydaje się być bardziej wyrachowana niż w przeszłości, ale nigdy do końca nie wiadomo co tak na prawdę myśli. Sanji z kolei widzi na wskroś jej manipulacje i udawaną życzliwość i traktuję ją ozięble, w ich pierwszym spotkaniu od dzieciństwa i odrzuca jej próby przywrócenia więzi rodzinnych. Reiju powiedziała jednak swojemu pirackiemu bratu wprost, że ostrzegała go by nigdy nie wracał oraz, że drugiej szansy od niej nie dostanie.

Vinsmoke Yonji

Reiju i Yonji zdając się mieć typowe dla rodzeństwa relacje, mimo statusu królewskiego. Jako starsza siostra, nie ma skrupułów do upokarzania go w obecności innych, kiedy widzi, że zachowuje się niestosownie. Chodź drażni się z bratem, są zjednoczeni w wysiłkach realizacji marzeń ich ojca (i rodziny).

Historia

Reiju narodziła się jako najstarsza z piątki dzieci Rodziny Vinsmoke. Podczas, gdy jej młodszy brat, Sanji był zastraszany przez braci, ona tylko śmiała się z nieszczęścia brata.

Fabuła

Akt Totland

Reiju pierwszy raz zetknęła się z Drużyną Odzyskania Sanji'ego Luffy'ego, gdy tylko weszli na wody Big Mom. Kiedy jej brat, Yonji drażnił grupę Luffy'ego, ona dać antidotum na zatrucie Luffy'ego, kopnęła brata za jego chamstwo, weszła na Thousand Sunny i się przedstawiła. Reiju wyleczyła Luffy'ego, przez wyssanie z niego trucizny. Kiedy życie Luffy'ego zostało uratowane, Reiju podziękowała Słomkowym za opiekę na Sanji'm. Następnie Reiju i Yonji opuścili grupę Luffy'ego, bez robienia scen. Postanowili też udawać, że nie spotkali Słomianych, aby zapobiec odwołaniu ślubu Sanji'ego.

Po przybyciu na Tortową Wyspę, Reiju rozmawiała z Sanji'm w zamku na oceanie w Królestwie Germa. Mimo, że spotkali się po raz pierwszy od 13 lat, Sanji potraktował ją chłodno i stwierdził po raz kolejny, że zerwał więzi z Rodziną Vinsmoke. Reiju próbowała przekonać go, aby zaakceptował swoje królewskie dziedzictwo, mówiąc, że będzie miał władzę, bogactwo, luksus i lojalnych żołnierzy do dyspozycji. Kiedy Sanji znowu odmówił wzięcia ślubu, Reiju powiedziała, że lubi jego narzeczoną. Kiedy ich ojciec przybył ojciec rodziny: Jajji, powitała go.

Obserwując walkę Jajji'ego i Sanji'ego, Reiju była zdziwiona i pod wrażeniem siły brata. Leczyła rany Sanji'ego po pojedynku, ale kiedy rozmawiał on z ojcem założyła mu eksplodującą bransoletkę. Przez skrępowanie rąk brata, które są niezbędne, aby być kucharzem, Reiju i Jajji byli pewni, że ślub się odbędzie.

Następnie Sanji próbował zdjąć bransoletkę, ale Reiju poinformowała go, że jego wysiłki są daremne bez klucza, który ma Big Mom.

Moce i Umiejętności

Jako członek Rodziny Vinsmoke, Reiju posiada władze polityczną nad Królestwem Germa i nad Światowym Rządem. W przeciwieństwie do większości rodzin królewskim, ona (wraz z ojcem i braćmi) jest dowódcą wojskowym swojego królestwa, bezpośrednio prowadzi swoje siły w walce i innych działaniach.

Siła fizyczna

Reiju Strength

Młoda Reiju zgina stalowe pręty.

Z powodu ulepszeń genetycznych, Reiju posiada nadludzkie zdolności, dzięki którym nadążała za Ichijim, Nijim i Yonjim podczas intensywnego treningu w dzieciństwie. Tak jak Sanji, Niji i Judge, wydaje się być biegła w kopaniu, bo wykopnęła Yonji'ego ze statku, mimo, że próbował uniknąć ataku.

Trujący Róż

Poison Pink

Reiju wysysa truciznę z ciała Luffy'ego.

Reiju posiada zdolności, które dały jej nazwę "Trujący Róż". Jest zdolna do wyssania trucizny z ludzi przez kontakt usta-usta i wprowadzenie go do własnego ciała gdzie wpływ trucizny jest całkowicie zneutralizowany.

Ekwipunek

Ze względu na zaawansowanie technologiczne swojej rodziny, Reiju posiada najnowocześniejsze wyposażenie, które daje zdolności takie jak skakanie na duże odległości.

Ciekawostki

  • Przypomina ona bardzo rysunek Ody, Sanji'ego jako kobiety z SBS.
  • Peleryna stroju bojowego Reiju przypomina skrzydła motyla. Co więcej wydaje się ona być połączona z dziwczyną, ponieważ nabyła dodatkose kropki, po tym jak Reiju wyssała truciznę z Luffy'ego.
  • W szóstym rankingu popularności zajęła 14 miejsce.

Przypisy

Nawigacja