Fandom

One Piece Wiki

Vinsmoke Judge

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Monkey D Witmen.

Vismoke Judge znany również jako Garuda, jest królem Królestwa Germa, najwyższy dowódca Germa 66 i patriarcha Rodziny Vinsmoke. Poza tym jest zdolnym naukowcem i byłym badań naukowca Globalnego Rządu, Vegapunka. Jest ojcem Raiju, Sanji'ego, Yonji'ego, Ichiji'ego i Niji'ego.

Ze względu na jego działania jest on głównym antagonistą aktu Totto Land i jednym z głównych antagonistów Sagi Yonko.

Wygląd

Judge jest wysokim mężczyzną z bardzo długimi, jasnymi włosami sięgającymi do bioder. Ma długie, cienkie czarne wąsy, które stoją jak kolce w górę i małą brodę. Nosi jasną pelerynę, ciemną szatę z numerem 66 na dole, pas z numerem 66 na klamrze, ciemne rękawice i hełm wojownika.

Trzynaście lat temu, Judge nosił ten samo strój co obecnie, tylko z odwróconymi kolorami.

Osobowość

Podobnie jak córka Judgei ma wielki szacunek do siły i przywilejów, które pochodzą z ćwiczeń. Uważa on, że mężczyźni powinni mówić tylko siłą fizyczną. Ceni swoich synów, tylko, gdy udowodnią swoją siłę; z tego powodu jest dumny z Yonji'ego, ale nie chciał interweniować, gdy bracia Sanji'ego zastraszali go.

Garuda również ceni i pragnie władzy, pragnąc zdobyć całe North Blue jak kiedyś jego przodkowie. Z powodu typowej wyniosłości królewskiej odrzuca Sanji'ego jako swojego syna, gdy dowiaduje się, że "obrzydliwym" przyzwyczajeniu swojego syna do gotowania dla innych; według niego robienie czegoś takiego jest równe służeniu innym, co uważa za "pod" królewskie.

Pomimo tego sposobu myślenia Judge ma mało honoru i nie zawaha się użyć w walce nieuczciwej sztuczki, aby wygrać jak np. w walce jeden na jednego z Sanji'm przebił swojego podwładnego, aby zaatakować niespodziewanie syna. Jest również niezwykle okrutny, nie zadowolił się demoralizując syna przed rodzeństwem, ale strasznie ukarał Sanji'ego wkładając mu metalową maskę i zamykając go w ciemności, w klatce.

Relacje

Rodzina

Sanji

Kiedy jego trzeci syn, Sanji opuścił rodzinę jako dziecko, ciągle go ścigał, używając Globalny Rządu i Marynarkę, aby go zlokalizować i manipulował systemem nagród, aby zapewnić jego bezpieczny powrót. Jednak to wszystko zostało zrobione, aby zrealizować jego marzenie podbicia North Blue. W celu uszczelnienia sojuszu z Big Mom, która dałaby mu moc do spełnienia marzenia, zmusił Sanji'ego do poślubienia jednej z jej córek, spełniając warunki. Ojca i syna łączy wspólna niechęć do siebie. Sanji nazywa Garude "bękartem", i odmawia uznania go za ojca, a ojciec mówi Sanji'emu, że nigdy uznał go za swojego syna.

Zgodnie ze swoim szacunkiem do wytrzymałości, Judge stwierdził, że Sanji nawet jako dziecko był bezwartościowy i nie miał obronić się przed braćmi i ukarał go zamykając w klatce i zakładając mu maskę. Jednak (tak jak Yonji i Reiju) okazał zdziwienie, że Sanji jako osoba dorosła jest bardziej wytrzymały, wyrażając swoje niedowierzanie, że potrafił użyć Haki.

Reiju

Vinsmoke Judge's Fatherly Side.png

Judge przytula czwórkę swoich ukochanych dzieci.

Córka Judgego pokazuje wielki szacunek dla swojego ojca; gdy Sanji potępia decyzje Judgego na wznoszenie swoich gloryfikowanych zdjęć w całym zamku królewskim, Reiju odpowiedziała, że to po prostu pokazuje, że ojciec jest człowiekiem wielkiej władzy i sławy.

Reiju również założyła Sanji'emu wybuchową bransoletkę na rozkaz ojca, stawiając lojalność do ojca, powyżej jakiegokolwiek powiązania z młodszym bratem.

Ichiji

Judge bardzo ceni swojego "ukochanego" najstarszego syna i jest szczęśliwy, że może mu powierzyć dowodzenie nad Germa 66. Zaakceptował, że Ichiji (podobnie jak Niji i Yonji) zastraszali Sanji'ego jako dzieci, a następnie odmówił ślubu jednej z córek Big Mom z nim, nawet pomimo sojuszu politycznego.

Kiedy Ichiji informował Sanji'ego, że zhańbił rodzinę swoim niekrólewskim zachowaniem, Judge pochwalił swojego syna mówiąc, że logika Ichijiego była "bez zarzutu".

Niji

Podobnie jak w przypadku Ichijiego, Judge również ceni swojego drugiego syna i chętnie powierza siły Germa 66 mu w sytuacjach bojowych. Zaakceptował, że Niji (podobnie jak Ichiji i Yonji) zastraszali Sanji'ego jako dzieci, a następnie odmówił ślubu jednej z córek Big Mom z nim, nawet pomimo sojuszu politycznego.

Pomimo szacunku do swojego drugiego syna, Judge zatrzymuje Niji'ego przed kopaniem Sanji'ego, bo nie chce by uległ uszkodzeniu przed ślubem. Niji jest posłuszny ojcu do tego stopnia, że powstrzymał kopnięcie za rozkazem ojca, pomimo wielkiej nienawiści do brata.

Żona

Niewiele wiadomo na temat relacji Judgego z jego zmarłą żoną. Zauważył, że minęło wiele czasu od kiedy powiedziała coś do Sanji'ego. Jenak nie wydaje się, by przeszkadzała mu jego nieobecność, i chce robić różne rzeczy pomimo jej braku, bo pod względem ambicji nie widzi nic do uzyskania przez kontynuacje dziedzictwa zmarłej osoby i nie chce by jego dzieci ją naśladowały.

Yonji

Judge zdaje się szanować swojego najmłodszego syna, pytając Sanji'ego co mu zrobił powiedział, że jego siła jest ogromna. Sanji odpowiedział, że jego siła po prostu jest większa.

Uważa Yonji'ego razem ze swoimi najstarszymi synami za cennych i mimo chęci stworzenia sojuszu z Big Mom nie chce, aby poślubili kogoś z jej rodziny.

Podwładni

Judge nie dba zbytnio o sowich podwładnych, np. nakazał im zablokować atak Sanji'ego lub nawet przebił jednego z nich włócznią, aby zaatakować niespodziewanie swojego syna.

Sojusznicy

Vegapunk

Big Mom

Judge chce sojuszu z Charlotte Linlin i jej siły, która w połączeniu z jego pozwoli mu łatwo zawładnąć nad North Blue. Ale jako osobę nie lubi jej i nazywa "wariatką" i nie chce, aby jego ulubione dzieci brały ślub z członkami jej rodziny. Przed nią, Judge udaje pełną przyjaźni i szacunku reakcje, choć całym sercem zgadza się na małżeństwo ich dzieci, by umocnić sojusz. Po ślubie zamierza zrobić z Pudding zakładnika, by upewnić się, że Big Mom dwukrotnie nie pokrzyżuje mu planów.

Wrogowie

Zeff

Piraci Słomianego Kapelusza

Judge jest bardzo apatyczny wobec Piratów Słomianego Kapelusza, najprawdopodobniej z powodu jego królewskich wartości i rozgniewał się, gdy Sanji powiedział, że woli poświęcić swoją rodzinę, aby być w załodze. Judge później rozpoznał niesławnego Monkey D. Luffy'ego jak wpadł do ich wozu i próbował namówić Sajni'ego do powrotu do załogi, lecz tylko obserwował uważnie swojego syna, czekając jaka będzie jego reakcja. Kiedy Sanji został zmuszony do zbicia swojego kapitana, a Nami uderzyła go na pożegnanie, Judge stwierdził, że Sanji zerwał swoje "bezużyteczne więzi".

Historia

W młodości Vinsmoke Judge był genialnym naukowcem pracującym w grupie naukowców pod przewodnictwem samego Vegapunk'a. Grupa odkryła zasady działania i mutacji ludzkiego DNA dzięki czemu odkryli proces sztucznego tworzenia ludzi. Globalny Rząd odkrył jednak ich działalność i zdecydował, że taka wiedza jest zbyt niebezpieczna. Vegapunk został aresztowany a reszta naukowców uciekła w różne strony świata. Vinsmoke Judge zdołał uciec razem z wynikami badań i kontynuował eksperymenty.

Kiedyś, w przeszłości Judge brał udział w wydarzeniu zwanym Podbojem Czterech Państw, w którym pokonał czterech królów na North Blue.

Choć Sanji był zastraszany przez braci i zmuszany do podawania jedzenia tym, których uważają za szczury, Judge nie wykazał troski o Sanji'ego, uznając go za bezwartościowego i hańbą dla rodziny.

Kiedy Sanji opuścił rodzinę w młodym wieku, Judge nieustannie dążył do znalezienia go. Gdy Sanji zdobył pierwszą nagrodę, jego ojciec wysłał Marynarkę i łowców nagród po jego syna. Jednak ze względu na słaby rysunek w liście gończym, wszyscy gonili Duval'a, zamiast Sanji'ego. kiedy list gończy Sanji'ego miał być zaktualizowany i miała być pokazana jego prawdziwa twarz, Judge zwiększył nagrodę o 100.000.000Bsymbol.gif i zmienił stan Sanji'ego z "Żywy lub Martwy" na "Tylko Żywy".

Fabuła

Akt Zou

Judge i Big Mom wszczęli sojusz między Germa 66, a Piratami Big Mom i zmusili Sanji'ego, aby poślubił 35. córkę Big Mom, Charlotte Purin, co oficjalnie utworzy sojusz.

Akt Totland

Po tym jak Germa 66 zaczęła się zbierać na Tortową Wyspę, Judge ponownie spotkał się z Sanjim. Starał się mówić spokojnie, gdy Sanji powiedział, że nie uzna go za swojego ojca. Judge spytał się syna, co zrobił Yonji'emu, bo ma on wielką siłę, ale Sanji powiedział, że stał się silniejszy. Ojciec kazał mu wyjść ma dwór, aby mogli rozwiązać te sprawy przez siłę fizyczną.

Sanji Fights Judge.png

Jajji walczy ze swoim synem, Sanji'm

Judge i Sanji zaczęli walczyć, a Sanji nadal nie uznawał swojej dawnej rodziny. Judge był bardzo zaskoczony jego siłą i tym, że potrafi używać Busoshoku Haki. Przed walką zaoferował mu miecz, ale jego syn trzymał się przysięgi, że nigdy nie użyje rąk do walki. Następnie Judge użył włóczni i nowoczesnej technologii do stopniowego obezwładniania syna, który aktywował Diable Jambe i zaczął atakować. Jednak jego ojciec miał dużo podwładnych i stworzył z nich ściany między nimi, przebijając jednego włócznią i atakując Sanji'ego prądem. Judge później rozmawiał z Sanji'm jak jeszcze był leczony przez Reiju i mówił, że sojusz Rodziny Vinsmoke z Piratami Big Mom da im gwarancje na podbój North Blue. Potem powiedział Sanji'emu, że nigdy nie widział w nim syna. Kiedy Sanji był rozproszony tymi słowami, Judge kazał Reiju założyć mu bransoletkę z bombą, do której klucz ma tylko Big Mom.

Moce i Umiejętności

Władza polityczna

Jako król Królestwa Germa, Judge ma władze nad swoimi podwładnymi i jest członkiem Reverie. Judge zdaje się też mieć przynajmniej częściową potęgę wewnątrz lub przez Światowy Rząd, bo może wpływać na nagrody Marynarki i wydawać im bezpośrednie rozkazy. Na razie nie wiadomo, czy wszyscy królowie mają taką władze polityczną, choć jest mało prawdopodobne, bo Nefeltari Cobra, król Alabasty, był nerwowy, że Marynarka odkryje, że Vivi pojechała z Słomianymi Kapeluszami, podczas gdy Geruda otwarcie kazał zmienić na liście gończym syna z "żywy lub martwy" na "tylko żywy".

Jako dowódca Germa 66 ma również ogromne wojsko ludzi, któremu może rozkazywać. Judge kiedyś poprowadził swoją armię na walkę z czterema królami North Blue i pokonał ich, pokazuje jego potęgę. Jego pozycja i dotychczasowe działania sprawiły, że Geruda jest niesławny w całym podziemiu.

Umiejętności fizyczne

Judge ma wzorową siłę fizyczną, walczył na równo z synem, Sanjim, piratem, którego nagroda za głowę wynosi 177 000 000Bsymbol.gif za głowę, który walczył z potężnymi osobami, takimi jak Jabra, czy wzmocniony Energetycznymi Sterydami Watadsumi, ostatecznie pokonując go używając podwładnych i najnowocześniejszej technologii. Potrafi wysoko skakać, jeszcze wyżej, gdy wspomaga się odrzutowymi dyszami na końcu butów.

Nie wiadomo czy potrafi używać Haki, ale wie co to jest, co pokazał w walce z synem.

Ekwipunek

Jako broń Judge dzierży włócznie. Poza tym włada najnowszą technologią Rodziny Vinsmoke, którą ma we włóczni, butach, rękawicach i innych kawałkach zbroi.

Techniki

  • Denji Crack (電磁クラック Denji Kurakku dosłownie elektromagnetyczne pęknięcie). Judge elektryzuje swoją lewą stopę i kopię nią w przeciwnika.
  • Blaster (ブラスター Burasutā). Garuda kopie przeciwnika i wykorzystuje odrzutowy strumień energi z tylnej części buta, aby przyśpieszyć stopę i mocniej uderzyć.
  • Denji Shaft (電磁シャフト Denji Shafuto dosłownie elektromagnetyczny wał), Judge koncentruje energię elektryczną na końcu włóczni i wybucha ją na swoim przeciwniku.

Walki

  • Królestwo Germa kontra cztery nienazwane państwa
    • Judge kontra czterech nienazwanych króli (niepokazano)
  • Judge kontra Sanji

Ciekawostki

  • "Garuda" to mityczny ptak w hinduizmie i buddyzmie, znany jako król ptaków, pierwszy ptak. Kanji używane do ksywki Judge "Garuda" (怪鳥) oznacza dosłownie "Potworny Ptak".

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki