Fandom

One Piece Wiki

Vinsmoke Ichiji

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku HollowDonPablo.

175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

"Iskrząca Czerwień" Vinsmoke Ichiji - Najstarszy syn Rodziny Vinsmoke, książe Królestwa Germa oraz dowódca militarny Germa 66.

Wygląd

Podobnie jak reszta jego rodziny, Ichiji posiada jasne włosy, oraz zakręcone brwi. Jego fryzura jest stylizowana na trzy sterczące kosmyki po prawej stronie, oraz nieco zakręconymi końcówkami włosów z tyłu głowy. Kiedy dowodzi siłami Germa 66, zakłada ciemny strój z jasną peleryną z oznaczeniem "1" po lewej stronie, oraz parę okularów przeciwsłonecznych. Poza strojem bojowym Ichiji nosi ciemną koszulę z odwróconym kołnieżem oraz jasny krawat i parę spodni.

Jako dziecko, Ichiji nosił ciemną koszulkę z liczbą "1", a fryzura mocno przypominała styl, który nosi do tej pory.

Galeria

Ichiji as a Child.png
Ichiji jako dziecko.
Ichiji Casual Outfit.png
Ichiji bez formalnego stroju Germy 66.

Osobowość

Podobnie jak wielu członków rodziny Ichiji jest dumny ze swojego królewskiego statusu, patrząc z góry na zwykłych ludzi czy pracowników. Podobnie jak ojciec i jego bracia, wyraża zdegustowanie wobec Sanji'ego, który pokazuje dobroć wobec zwykłych ludzi, twierdząc że szlachcic musi zachowywać się jak inni monarchowie. Ichiji jest zimny i brutalny wobec innych ludzi dbając wyłącznie o dobro powierzonego zadania, a nie o życie innych. Nie lubi gdy konflikt się przeciąga dodatkowo wyrażając pogardę dla ludzi, którzy mu się sprzeciwiają. Poza tym jest przekonany, że członkowie armii Germa 66 poświęcą się w dowolnej sytuacji dla jego dobra, nie wyrażając przy tym emocji, gdy ci faktycznie zginą. Podczas gdy Ichiji wydaje się być podekscytowany spotkaniem brata i uczestniczeniem w jego zaślubinach, Niji kwituje, że ten kłamie.

W dzieciństwie (podobnie jak reszta braci) Ichiji brutalnie prześladował Sanji'ego za okazywaną przez niego dobroć wobec istot spoza rodziny królewskiej. Mimo, że wszyscy bracia czerpali przyjemność ze znęcania się nad bratem, Ichiji wydawał się cieszyć z tego najbardziej Warto zauważyć, że Ichiji krzywił się ze złości znęcając się nad Sanjim, zamiast być uśmiechniętym i radosnym jak siostra i bracia.

Choć Ichiji powiedział do młodszego brata, by wyluzował gdy Niji był zły iż Sanji nie powitał rodzeństwa podczas ich powrotu, ten przyjacielski stosunek nie trwał zbyt długo, gdy stanął twarzą w twarz z młodszym Bratem Sanjim. Ichiji stał się zimny i wrogi na słowa Sanji'ego, że jego rodzina obraziła go na każdym poziomie. Ichiji odpowiedział iż Sanji jest hańbą rodziny wyjaśniając, że "Szlachcice muszą zachowywać się jak szlachcice".

Ichiji jest zaangażowany w sprawy wojenne omawiając wraz z rodzeństwem misję na Wyspie Broc Coli.

Relacje

Rodzina

Vinsmoke Judge

Ojciec Ichiji'ego mocno ceni sobie swojego "Ukochanego" najstarszego syna. Popierał znęcanie się rodzeństwa nad Sanjim i odrzucił wizję wydania Ichiji'ego za jedną z córek Big Mom nawet jeżeli przypieczętowałoby to polityczny sojusz.

Vinsmoke Reiju

Do tej pory niewiele wiadomo odnośnie relacji Ichigi'ego ze swoją starszą siostrą. Reiju uśmiecha się po powrocie braci do Królestwa Germa co może oznaczać, że ich relacje są co najmniej przyjazne.

Sanji

Vinsmoke Niji

Vinsmoke Yonji

Podwładni

Historia

Fabuła

Główne Walki

  • Ichiji, Niji i Yonji kontra Sanji

Moce i Umiejętności

Jako Książę Królestwa Germa Ichiji posiada niezaprzeczalną polityczną władzę wobec swoich poddanych. Posiadając wysoką pozycję w obrębie Germa 66 Ichiji ma możliwość dowodzenia jej wojskiem oraz nakazaniu im poświęcenia się w jego obronie. Z pomocą części wojska Germy pod dowództwem Ichiji'ego i Niji'ego zdołali zakończyć w cztery godziny wojnę trwającą ponad 2 lata. Całkowicie niszcząc ruch oporu który stanął z nimi do walki. Jako członek Rodziny Vinsmoke, Ichiji ma dostęp do wysoce rozwiniętej technologii opracowanej przez jego rodzinę, oraz niewyobrażalnego bogactwa rodu.

Zdolności Fizyczne

Podobnie do reszty rodzeństwa, Ichiji został ulepszony o pewne modyfikacje genetyczne, które dały mu ogromne nadludzkie zdolności. Gdy Ichiji był dzieckiem, doradca Judge'a stwierdził, że jego siła i zwinność są na poziomie dorosłego człowieka. Ichiji rozwinął możliwości swojego szkieletu, zwiększając jego wytrzymałość. Twarz wydała metaliczny dźwięk, kiedy Sanji uderzył go. Ponad to siła uderzenia miała wpływ na powstanie bólu w pięści Sanji'ego. Ichiji ma wielką siłę fizyczną, którą pokazał łapiąc ramie wrogiego żołnierza i wykręcając je tak, aby bronią wycelował sam w siebie mimo tego, że wrogi żołnierz był osłabiony walką.

Ciekawostki

  • Zgodnie z metodą nadawania imion w rodzinie Vinsmoke Ichi (一) oznacza "Jeden" w języku japońskim. Jest to odniesienie do jego pozycji jako pierwszego pierworodnego syna rodziny Vinsmoke pomimo, że urodził się jako drugie dziecko.
  • W komiksie marynarki Sora, Wojownik Mórz istnieje kard w którym Sora staję przeciwko Germie 66. Po stronie Germy znalazła się trójka zamaskowanych agentów, gdzie na jednym z płaszczy widnieje liczba "1". Przypuszcza się więc, że ta postać to właśnie Ichiji.
  • Barwy ubrań noszonych przez Ichiji'ego są odwrotne w stosunku do ubioru reszty rodzeństwa. Dla przykładu gdy inni noszą jasną koszulę i ciemne spodnie, Ichiji nosi ciemną koszulę i jasne spodnie.

Przypisy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki