FANDOM

175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku HollowDonPablo.

175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

"Iskrząca Czerwień" Vinsmoke Ichiji - Najstarszy syn Rodziny Vinsmoke, książę Królestwa Germa oraz dowódca militarny Germa 66.

Wygląd

Ichiji jest młodym mężczyzną o czerwonych włosach i kręconych brwiach. Podobnie jak reszta rodzeństwa posiada charakterystyczne brwi w kształcie liczby "6". Jego fryzura jest stylizowana na trzy sterczące kosmyki po prawej stronie, wraz z nieco zakręconymi końcówkami włosów z tyłu głowy. Jest szczupły i sylwetką przypomina swojego brata Niji'ego będąc od niego nieco wyższym. Ichiji ma tatuaż na prawym ramieniu. Podobnie jak u jego siostry, tatuaż zawiera numer, w jego wypadku jest to "1" otoczona ozdobnymi wzorami.

Jego strój bojowy to czerwony płaszcz z białymi rękawicami, czerwony ascot, białą pelerynę (z widoczną liczbą "1" po lewej stronie) oraz okulary przeciwsłoneczne. Jego codzienny strój to ciemna koszula z odwróconym kołnierzem, jasne spodnie oraz krawat. Natomiast strój do funkcji formalnych to peleryna na ramię długością sięgająca ziemi z odwróconym kołnierzem oraz zapięciem na szyję. Jednak w przeciwieństwie do reszty rodzeństwa jego peleryna jest jasnej barwy.

Jako dziecko, Ichiji nosił ciemną koszulkę z liczbą "1", a fryzura mocno przypominała styl, który nosi do tej pory.

Galeria

Vinsmoke Ichiji Manga Color Scheme.png
Schemat kolorów Ichiji'ego w Mandze.
Ichiji as a Child.png
Ichiji jako dziecko.
Ichiji Casual Outfit.png
Ichiji bez formalnego stroju Germy 66.

Osobowość

Podobnie jak wielu członków rodziny Ichiji jest dumny ze swojego królewskiego statusu, patrząc z góry na zwykłych ludzi czy pracowników. Podobnie jak ojciec i jego bracia, wyraża zdegustowanie wobec Sanji'ego, który pokazuje dobroć wobec zwykłych ludzi, twierdząc że szlachcic musi zachowywać się jak inni monarchowie. Ichiji jest zimny i brutalny wobec innych ludzi dbając wyłącznie o dobro powierzonego zadania, a nie o życie innych. Nie lubi gdy konflikt się przeciąga dodatkowo wyrażając pogardę dla ludzi, którzy mu się sprzeciwiają. Poza tym jest przekonany, że członkowie armii Germa 66 poświęcą się w dowolnej sytuacji dla jego dobra, nie wyrażając przy tym emocji, gdy ci faktycznie zginą. Podczas gdy Ichiji wydaje się być podekscytowany spotkaniem brata i uczestniczeniem w jego zaślubinach, Niji kwituje, że ten kłamie.

W dzieciństwie (podobnie jak reszta braci) Ichiji brutalnie prześladował Sanji'ego za okazywaną przez niego dobroć wobec istot spoza rodziny królewskiej. Mimo, że wszyscy bracia czerpali przyjemność ze znęcania się nad bratem, Ichiji wydawał się cieszyć z tego najbardziej Warto zauważyć, że Ichiji krzywił się ze złości znęcając się nad Sanjim, zamiast być uśmiechniętym i radosnym jak siostra i bracia.

Choć Ichiji powiedział do młodszego brata, by wyluzował gdy Niji był zły iż Sanji nie powitał rodzeństwa podczas ich powrotu, ten przyjacielski stosunek nie trwał zbyt długo, gdy stanął twarzą w twarz z młodszym Bratem Sanjim. Ichiji stał się zimny i wrogi na słowa Sanji'ego, że jego rodzina obraziła go na każdym poziomie. Ichiji odpowiedział iż Sanji jest hańbą rodziny wyjaśniając, że "Szlachcice muszą zachowywać się jak szlachcice".

Ichiji jest zaangażowany w sprawy wojenne omawiając wraz z rodzeństwem misję na Wyspie Broc Coli.

Relacje

Rodzina

Vinsmoke Judge

Ojciec Ichiji'ego mocno ceni sobie swojego "Ukochanego" najstarszego syna. Popierał znęcanie się rodzeństwa nad Sanjim i odrzucił wizję wydania Ichiji'ego za jedną z córek Big Mom nawet jeżeli przypieczętowałoby to polityczny sojusz.

Vinsmoke Reiju

Do tej pory niewiele wiadomo odnośnie relacji Ichiji'ego ze swoją starszą siostrą. Reiju uśmiecha się po powrocie braci do Królestwa Germa co może oznaczać, że ich relacje są co najmniej przyjazne.

W rzeczywistości Reiju skrycie gardzi nim oraz resztą swojej rodziny (nie licząc Sanji'ego) z powodu ich morderczego usposobienia i nie zamierza zrobić nic aby zatrzymać piratów Big Mom przed zabiciem go uważając, że nie ma dla niego miejsca na tym świecie.

Vinsmoke Niji

Ichiji wydaje się dobrze dogadywać ze swoim młodszym bratem, sprawnie współpracując z nim kierując siłami Germa 66 w sytuacjach bojowych. Niji bez słowa wykonuje polecenie brata, aby wyluzował po powrocie do Królestwa Germa. To wskazuje na pewną dozę szacunku jaką Niji darzy najstarszego brata. Daje to Niji'emu nieco konfrontacyjnie usposobienie.

Vinsmoke Sanji

Jako dziecko Ichiji wraz z Niji'm i Yonji'm znęcał się za jego niekrólewski nawyk gotowania posiłków. Ichiji'ego mocno drażniła dobroć i przyjazne usposobienie brata choćby przez opiekę nad domowym żółwiem. Ponadto stwierdził, że mimo iż urodzili się w tym samym czasie, to Sanji jest hańbą dla całej rodziny. Gdy uznano Sanji'ego za zmarłego Ichiji odczuł ulgę twierdząc, że i tak był całkowicie bezużyteczny. Dodatkowo gdy Sanji został uwięziony przez ojca, Ichiji nie myślał nawet aby puścić go wolno. Co więcej, często odwiedzał Sanji'ego razem z braćmi w jego celi aby dalej się nad nim znęcać. Po ukończeniu misji na wyspie Broc Coli stwierdził, że nie może doczekać się aby ponownie zobaczyć młodszego brata, przez co Niji nazwał go kłamcą. Ponadto wydał się zupełnie obojętny na to, że Sanji nie przywitał ich. Jeżeli chodzi o Samego Sanji'ego to drżał nieco na myśl o ich ponownym spotkaniu co może oznaczać, że zachował pewne traumatyczne wspomnienia z dzieciństwa.

Po ponownym spotkaniu Sanji'ego, ponownie zaognił się konflikt o podstawie zachowywania się jak szlachcic. Podczas gdy Sanji potępił zepsucie rodziny oraz ich stosunek do traktowania sług. Ichiji ponownie określa brata mianem hańby rodziny i stwierdza, że nigdy nie zrozumiał co dzieje się w głowie Sanji'ego nawet jeśli byli dziećmi.

Kiedy Sanji zaatakował Niji'ego, Ichiji rozproszył brata przypominając mu jego słabości, co pozwoliło Niji'emu obezwładnić chłopaka. Gdy Sanji padł na ziemię Ichiji drwiąco "powitał" brata z powrotem w rodzinie, przekazując mu status słabego w hierarchii.

Mimo dzielących ich różnic, Ichiji wydaje się być zadowolony z faktu, że Sanji poniekąd zaakceptował swój szlachecki status. Uśmiechał się kiedy Sanji znieważył i zaatakował Luffy'ego pomimo łączącej ich przyjaźni.

Ichiji dalej wyraża okrucieństwo wobec brata kiedy wspomniał, że zarówno on jak i reszta rodziny będą niewzruszeni jeżeli Big Mom weźmie go za zakładnika.

Vinsmoke Yonji

Yonji wykorzystuje obecność swoich starszych braci do znęcania się nad Sanjim. Był również podekscytowany na myśl o ponownym spotkaniu Ichiji'ego, Niji'ego i Sanji'ego.

Podwładni

Podwładni Ichiji'ego w Germa 66 czczą go jako jednego ze swoich dowódców wiwatując na część jego i Niji'ego podczas powrotu z kampanii na Wyspie Broc Coli. Jako że Ichiji jest członkiem rodziny królewskiej, każdy z żołnierzy jest gotów poświęcić za niego swoje własne życie. Jednego z takich żołnierzy widzimy właśnie podczas tej kampanii kiedy to z rozkazu władcy przyjmuje na siebie kulę przeznaczoną dla Ichiji'ego.

Historia

Sanji's Childhood Trauma.png

Ichiji, Niji, i Yonji znęcają się nad Sanji'm.

Ichiji urodził się w Królestwie Germa w tym samym czasie co młodsi bracia, kiedy to wszyscy przebywali na North Blue. Gdy Ichiji i jego rodzeństwo byli bardzo młodzi, ich ojciec poinformował ich, że ulepszył ich ciała przy pomocy modyfikacji genetycznych i polecił im trenować, aby mogli osiągnąć nadludzkie umiejętności. Rodzeństwo wzorowo poddało się kolejnym ćwiczeniom oprócz Sanji'ego który cały czas zostawał mocno w tyle. Braci początkowo drażnił słaby rozwój Sanji'ego do czasu, kiedy odkryli przyjemność ze znęcania się nad bratem z powodu jego słabości czy też przyrządzania posiłków. Podczas jednej z takich akcji Sanji próbował uderzyć Ichiji'ego aby odzyskać ukradzione jedzenie, jednakże brat w odwecie złośliwie pokonał go.

Gdy Judge zamknął syna w lochu i poinformował resztę królestwa, że ten zginął w wypadku, Ichiji wyraził obojętność twierdząc, że Sanji i tak był bezużyteczny. Niemniej kiedy bracia poznali prawdę, że Sanji jest wciąż żywy, okazjonalnie odwiedzali go w lochu, aby móc dalej się nad nim znęcać.

Gdy Sanji opuścił rodzinę, jego rodzeństwo często dumało o bracie. Najczęściej jednak kończyło się to na wymyślaniu co bardziej zabawnych dla nich sposobów w jaki Sanji miałby zginąć podczas życia na własną rękę.

Fabuła

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Germa 66 Ends a War.png

Ichiji i Niji kończą wojnę na wyspie Broc Coli.

Ichiji i Niji dowodzą plutonem Germa 66 aby zakończyć dwuletnią wojnę na wyspie Broc Coli. Ichiji i jego ludzie bezlitośnie zabił kilkoro żołnierzy wroga. Jeden z ocalałych żołnierzy próbował zastrzelić Ichiji'ego, jednakże na rozkaz Ichiji'ego członek Germy staje przed nim i przyjmuje za niego pocisk. Następnie Ichiji konfrontuje się z żołnierzem wroga złoszcząc się, że przez niego może się spóźnić na ślub brata, tym samym strzelając do niego z jego własnej broni. Ichiji i Niji odchodzą wygrywając wojnę, docierając na szczyt pewnego budynku i kontaktując się z nieznaną osobą. Potem przygotowywali się do dwudniowej podróży na wyspę Whole Cake. Ichiji oczekiwał na ponowne spotkanie Sanji'ego, przez co Niji nazwał go kłamcą.

Dwa dni później Ichiji i Niji przybywają do Królestwa Germa. Gdy żołnierze Germy 66 witają swoich bohaterów, Niji jest wściekły, że Sanji nie wyszedł im na powitanie, niemniej Ichiji każe mu wyluzować. Bracia szybko dołączają do reszty rodziny wliczając Sanji'ego podczas posiłku. Po tym jak Sanji obronił szefa kuchni przed Niji'm, Ichiji gardzi bratem, za przeciwstawienie się ideałom rodziny. Nieco później Ichiji opuszcza salę jadalną po tym jak Judge grozi Sanji'emu mówiąc że odbierze życie Zeffowi.

Sanji Overpowered by His Brothers.png

Ichiji, Niji, i Yonji przewyższają Sanji'ego.

Nieco później Ichiji i Niji spotykają Sanji'ego i Yonji'ego w laboratorium Germa. Gdy Sanji kopnął Niji'ego w twarz Ichiji przypomniał Sanji'emu, że wiedzą o Zeffie. Gdy Niji w odwecie powalił brata na ziemię Ichiji sarkastycznie powitał Sanji'ego z powrotem w rodzinie przywracając tytuł najgorszego w rodzinie. Ichiji i pozostali dwaj bracia decydują się mocniej zranić Sanji'ego tuż przed ich odejściem.

Rodzina Vinsmoke powozem opuszczają królestwo Germy i udają się w kierunku zamku Big Mom. Po drodzę spotykają Luffy'ego i Nami. Sam Ichiji spojrzał na Nami wyraźnie zakochanym wzrokiem, podobnie jak kiedyś Yonji. Kiedy Sanji chłodno odrzucił prośbę kapitana o powrót z nimi. Ichiji uśmiecha się.

Ichiji patrzy na brata nieco poważniejszym wzrokiem, kiedy ten twardo odrzuca obecność Luffy'ego i Nami atakując przy tym chłopaka częstymi kopnięciami. Po pokonaniu Luffy'ego Sanji wrócił do powozu po czym rodzina Vinsmoke kontynuuje podróż w kierunku pałacu Whole Cake.

Big Mom Shows Vinsmokes Her Collection.png

Rodzina Vinsmoke znajduje kolekcję strasznych stworzeń od Big Mom.

Po przybyciu do zamku Big Mom, rodzina Vinsmoke spożywa posiłek w towarzystwie Big Mom oraz Pudding. Jakiś czas po posiłku, Big Mom zabiera rodzinę Vinsmoke (wyłączając Sanji'ego) do swojej biblioteki, gdzie pokazuje różnoraką kolekcję rzadkich stworzeń którą trzyma w książkach.

Jakiś czas po podróży, Judge, Ichiji, Niji i Yonji przeprowadzają prywatną rozmowę w swojej komnacie. Ojciec mówi synom, że Pudding prawdopodobnie zamieszka razem z nimi, po to, aby móc wykorzystać ją do wpływów przeciwko Big Mom. Gdy Niji pyta, czy aby Big Mom nie może zastosować tej samej taktyki przeciwko nim, Ichiji odpowiada, że takie zagranie nie będzie miało żadnego wpływu na ich rodzinę, nawet jeżeli życie Sanji'ego byłoby zagrożone.

W noc przed ceremonią zaślubin Ichiji, Niji, Yonji oraz Judge świętują zbliżający się sojusz z Big Mom. Podczas biesiadowania, wznoszą toasty za to, że Sanji stał się przydatny.

Główne Walki

  • Ichiji, Niji i Yonji kontra Sanji

Moce i Umiejętności

Jako Książę Królestwa Germa Ichiji posiada niezaprzeczalną polityczną władzę wobec swoich poddanych. Posiadając wysoką pozycję w obrębie Germa 66 Ichiji ma możliwość dowodzenia jej wojskiem oraz nakazaniu im poświęcenia się w jego obronie. Z pomocą części wojska Germy pod dowództwem Ichiji'ego i Niji'ego zdołali zakończyć w cztery godziny wojnę trwającą ponad 2 lata. Całkowicie niszcząc ruch oporu który stanął z nimi do walki. Jako członek Rodziny Vinsmoke, Ichiji ma dostęp do wysoce rozwiniętej technologii opracowanej przez jego rodzinę, oraz niewyobrażalnego bogactwa rodu.

Zdolności Fizyczne

Podobnie do reszty rodzeństwa, Ichiji został ulepszony o pewne modyfikacje genetyczne, które dały mu ogromne nadludzkie zdolności. Gdy Ichiji był dzieckiem, doradca Judge'a stwierdził, że jego siła i zwinność są na poziomie dorosłego człowieka. Ichiji rozwinął możliwości swojego szkieletu, zwiększając jego wytrzymałość. Twarz wydała metaliczny dźwięk, kiedy Sanji uderzył go. Ponad to siła uderzenia miała wpływ na powstanie bólu w pięści Sanji'ego. Ichiji ma wielką siłę fizyczną, którą pokazał łapiąc ramie wrogiego żołnierza i wykręcając je tak, aby bronią wycelował sam w siebie mimo tego, że wrogi żołnierz był osłabiony walką.

Ciekawostki

  • Zgodnie z metodą nadawania imion w rodzinie Vinsmoke Ichi (一) oznacza "Jeden" w języku japońskim. Jest to odniesienie do jego pozycji jako pierwszego pierworodnego syna rodziny Vinsmoke pomimo, że urodził się jako drugie dziecko.
  • W komiksie marynarki Sora, Wojownik Mórz istnieje kard w którym Sora staję przeciwko Germie 66. Po stronie Germy znalazła się trójka zamaskowanych agentów, gdzie na jednym z płaszczy widnieje liczba "1". Przypuszcza się więc, że ta postać to właśnie Ichiji.
  • Barwy ubrań noszonych przez Ichiji'ego są odwrotne w stosunku do ubioru reszty rodzeństwa. Dla przykładu gdy inni noszą jasną koszulę i ciemne spodnie, Ichiji nosi ciemną koszulę i jasne spodnie.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki