FANDOM

Venom Demon: Jigoku no Shinpan - jest to ostateczna technika Diabelskiego Owocu Doku Doku no Mi. Po raz pierwszy została użyta przeciwko uciekającym z Impel Down[1]

Opis

Magellan zaczyna tworzy ogromne ilości purpurowej, płynnej trucizny, którą nazywa Kinjite (禁じ手 Kinjite, dosłownie znaczy "Zapomniana Dłoń"). Owy płyn przekształca w ogromnego potwora, wyglądającego jak diabeł, który naśladuje każdy ruch stwórcy. W dodatku jego ręce, głowa i skrzydła przypominają te należące zarządcy Impel Down. Trucizna pochodząca z Venom Demon jest tak trująca, że działa na obiekty nieorganiczne, takie jak wosk Galdino, oraz wydziela trujące opary. Gdy zaatakuje kogoś, rozprzestrzenia się po jego ciele niczym choroba, a gdy pokryje całe ciało ofiary, zabija ją. Magellan twierdzi, że ta technika jest na tyle potężna, żeby zniszczyć Impel Down[2]. W anime nie wyjaśnił mocy Venom Demon, ani nie wspomniał nic o Kinjite.

Ciekawostki

  • Nazwa "Kinjite" pochodzi od walk sumo, gdzie jest to ruch, który skutkuje przegraniem walki.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime – Tom 56, Rozdział 547 i Odcinek 450, Magellan używa Venom Demon, aby powstrzymać piratów.
  2. One Piece Manga i Anime - Tom 56, Rozdział 547, Magellan wyjaśnia działanie Venom Demon.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki