Fandom

One Piece Wiki

Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe jest to Diabelski Owoc typu Zoan. Pozwala on użytkownikowi zamienić się w żyrafę oraz hybrydę człowiek-żyrafa. Owoc ten został zjedzony przez Kaku.

Wygląd

Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe to czerwony owoc w kształcie kiści bananów z różnymi wirującymi wzrokami i jasnozieloną łodygą. Jej wnętrze jest żółte, ma także wirujące wzroki.

Galeria

Peeled Ushi Ushi no Mi.png
Obrany Ushi Ushi no Mi

Mocne i Słabe Strony

Kaku Hybrid Form.png

Kaku w formie hybrydy

Główną mocą tego Owocu, jest to, że zwiększa się moc jego użytkownika. Początkowo, moc tego owocu była wyśmiewana, nie był jeszcze w stanie kontrolować całkowicie swojej mocy. Przestano jednak się z niego śmiać, gdy zaczął wykorzystywać nowe umiejętności w walce.

Stwierdzona przez Zoro słabość owocu polegała na tym, że Kaku miał długą szyję, narażoną na ataki. Jednak, słabość ta jest niewykorzystywana, ponieważ jej użytkownik miał dobrze wyćwiczone manewry obronne. Użytkownik ma również standardowe słabości Diabelskiego Owocu.

Użycie

Moc tego owocu stosowane przez Kaku, zostały wykorzystane głównie na walce. W połączeniu z jego umiejętnościami szermierki i Rokushiki, Kaku wykorzystuje moc Diabelskich Owoców staje się jeszcze silniejszy od przeciwnika podczas walce. Początkowo ze względu na to że Kaku niedawno zjadł ten owoc, nie panował kontrolę przemian i zmienił formie Żyrafy podczas walki z Zoro. On jednakże szybko nauczyli się korzystać z nowych możliwości na jego korzyść.

Spoza walką Kaku wykorzystuje moc diabelskiego owocu aby pomóc swemu koledze agencie CP9 Rob Lucci. Po incydencie w Enies Lobby Lucci został poważnie ranny. Aby pomóc w uzyskaniu środków na operacje musieli pracować na ul. Poplar, Kaku użył pełnej formy żyrafa że posłużyc jako zjeżdżalnia dla dzieci podczas gdy inny jego kolega agent CP9 Fukuro zbierał od nich pieniądze.

Techniki

Ciekawostki

SBS vol 49 Kalifa.png

Kalifa jeśli zjadła owoc Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe

  • Fan zapytał Ode jak wyglądała by Kalifa gdy ona by zjadła ten owoc zamiast Kaku. Oda udzielił odpowiedzi dotyczącej tego pytania czytelnika i pokazał Kalifa jako hybryda Człowieka-Żyrafy. Choć forma hybrydowa Kalifa, podobnie jak w większości innych Zoan form hybrydowych, jest lekko przesadzone ze względu na włączenie do długiej szyi żyrafy i kończyn, jest nieco bardziej zaokrąglone od Hybrydowej formy Kaku
  • Ten diabelski owoc był obiektem spekulacji, że ma moc zmiany w Małpę ze względu na wygląd banana.
  • Spandam twierdził, że ten diabelski owoc i Awa Awa no Mi, nie zostały jeszcze udokumentowane kiedy dał Kaku i Kalifa te owoce.
  • Wraz z Awa Awa no Mi jest to trzeci Diabelski Owoc, ukazany przed spożyciem.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki