FANDOM

Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=482 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Shimi

Marynarz Rekrut Ukkari (ウッカリー三等兵, Ukkarī Santōhei) jest marynarzem rekrutem, który należy do 153 oddziału Marynarki.

Wygląd

Ukkari jest stosunkowo niskim facetem o przeciętnej aparycji. Ma krótkie, czarne włosy, które znajdują się za jego owalnymi uszami. Posiada on szeroki nos, płaskie brwi oraz duże oczy, a także nieco zmarszczek na czole, pod oczami i na podbródku.

Jeżeli chodzi o ubiór, to Ukkari nosi standardową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis "Marine". Oprócz tego ma na sobie tradycyjną niebieską chusteczkę i białą marynarską koszulę bez rękawów, która posiada kołnierzyk z dwoma niebieskimi paskami. Guziki w koszuli również są białe, a na plecach został wyszyty wielki emblemat Marynarki wraz z napisem. Ponadto zakłada on na siebie granatowe spodnie, czarne buty i szare skarpetki.

Osobowość

Ukkari na pewno był słabym, początkującym marynarzem, który tak jak wszyscy nienawidził i bał się kapitana Morgana. Wszystko zmieniło się w momencie, kiedy Luffy i Zoro pokonali tyrana i dowodzenie przejął komandor Ripper.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Romance Dawn

Gdy na szczycie bazy Marynarki znaleźli się odpowiedni marynarze, a także Helmeppo i kapitan Morgan, rozpoczęło się wznoszenie pomnika mającego ukazać potęgę dowódcy 153 oddziału Marynarki w Shell Town. Wszyscy marynarze, w tym także Ukkari, zaczęli ciągnąć sznury, które miały postawić statuę w pionie, jednak w trakcie tego procesu Ukkari pociągnął linę z nieodpowiednią siłą i jedna z dłoni wielkiego pomnika zahaczyła o pobliską wieżyczkę. Morgan od razu zwrócił na to uwagę i oskarżył marynarza o próbę zniszczenia jego osoby, a co za tym idzie o brak szacunku i zdradę. Ukkari od razu zaczął się gęsto tłumaczyć i próbował wytłumaczyć przełożonemu, że jego zachowanie było niezdarne i nieostrożne.

W tym samym czasie Luffy postanowił dostać się na szczyt wieży, słysząc pewne hałasy. Przy pomocy swojego Diabelskiego Owocu gumiak wystrzelił się w powietrze i lądując uszkodził pomnik tak, że został przepołowiony. Chwilę wcześniej Morgan ze złością pytał się podwładnego, czy wie, jak długo zajęło mu stworzenie tej statuy, na co Ukkari odpowiedział, że bardzo przeprasza i zaraz naprawi zniszczoną część. Gdy kapitan już miał zamiar zgładzić naszego Marynarza, jego uwagę odwrócił latający Luffy, który swoim wyczynem wzbudził w Morganie bezradność, a następnie wściekłość. Później kapitan rozkazał marynarzom złapać pirata i to wtedy widzieliśmy Ukkariego po raz ostatni. Dzięki temu ocalał i prawdopodobnie dalej stacjonuje w bazie Marynarki na East Blue.

Ciekawostki

  • Jego imię zostało ujawnione w One Piece Blue: Grand Data File na stronie 37.
  • Jego imię, czyli „Ukkari” oznacza „Niezdarę”.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki