Fandom

One Piece Wiki

Typy Klimatycznych Wysp

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Island Climatic Types.png

Cztery standardowe typy klimatycznych wysp.

Istnieją cztery typy klimatyczne wysp na Grand Line: Zimowa Wyspa, Letnia Wyspa, Wiosenna Wyspa i Jesienna Wyspa. Na każdej z tej wysp występuje taki klimat, jaką porę roku ma w nazwie. Są też wyspy, które mają zmienny klimat.

Wiosenna Wyspa

Wiosenna wyspa (春島 Haru-jima) jest pełna rozkwitających i budzących się do życia roślin, pogoda jest ciepła. Takie wyspy to:

Letnia Wyspa

Letnia wyspa (夏島 Natsu-jima) charakteryzuje się tym, że jest tam bardzo sucho i gorąco. Takie wyspy to:

Jesienna Wyspa

Jesienna Wyspa (秋島 Aki-jima) jest jedynym typem wysp na Grand Line, który nie został jeszcze pokazany w serii, ale według Nico Robin następną wyspa po Alabaście ma właśnie jesienny klimat.

Zimowa Wyspa

Zimowa Wyspa (冬島 Fuyu-jima) ma zimny, surowy klimat. Prawie zawsze, nawet w lecie pada tam śnieg. Takie wyspy to:

Szczególne przypadki

  • Rusukaina jest wyspą ze 48 sezonami pogodowymi, której klimat zmienia się co tydzień.
  • Little Garden jest prehistoryczną wyspą, która ma ekstremalne klimaty, a dinozaury nie wyginęły.
  • Wyspa Raijin to wyspa, na której piorun padają z nieba jak deszcz.
  • Enies Lobby jest wyspą, na której cały czas jest dzień.
  • Punk Hazard miało wiosenny klimat, jednak po walce Sakazukiego z Kuzanem połowa wyspy jest skrajnie gorąca, a druga mroźna.

Wyspa Stref Klimatycznych

Klimat wyspy można rozpoznać, gdy jest się jej blisko. Gdy np. zbliżasz się do zimowej wyspy to czujesz chłód na morzu. Tak więc na Grand Line, gdy zbliżasz się do jakiejś wyspy pogoda staję się bardziej stabilna. Między wyspami klimat jest nieprzewidywalny i niespokojny. Szczególnie widać to na początku Grand Line, po Twin Cape, bo wpływają na to klimaty, pierwszych siedmiu wysp, a ich pola magnetyczne sprawiają, że pogoda jest chaotyczna.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki