Fandom

One Piece Wiki

Turco

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Turco na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Turco[1] - to członek załogi Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza, który podszywał się pod Franky'ego.

Wygląd

Turco jest wysokim chudym mężczyzną o długiej szyi, grubych wargach i bez podbródka. Nosi kwiecistą koszulę i fryzurę podobną do tej prawdziwego Franky'ego przed przeskokiem. Obecnie jako że pirat przemodelował całkowicie swoje ciało, Turco nie posiada z nim wyraźnych podobieństw. Mimo tego iż prawdziwy Franky gustuje w noszeniu samych slipów i rozpiętej koszuli, Turco nosi regularne długie spodnie oraz zapiętą koszulę, oraz brązowe buty. Dodatkowo widzimy go palącego papierosa.

Osobowość

Turco jako członek Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza wykorzystuje reputacje zdobytą przez naśladowaną załogę aby zastraszyć innych. Wydaje się mieć bardzo lekceważącą postawę wobec Usoppa mimo iż został przez niego trafiony. Gdy prawda o oszustwie wychodzi na jaw okazuje się bardzo tchórzliwy błagając Caribou o darowanie życia.[2]

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót do Sabaody

W pewnym momencie w przeszłości Turco zostaje zwerbowany przez Demaro Blacka do załogi Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza prawdopodobnie poprzez podobieństwo fizyczne do Franky'ego.

Turco widzimy po raz pierwszy w czasie, kiedy przegląda nazwiska osób chcących dołączyć do jego załogi.[3] Kiedy oszuści naciskają na Nami, która odrzuciła propozycje dołączenia do nich, zostają zaatakowani przez dużą mięsożerną roślinę z Pop Green Usoppa. Turco jest zaskoczony faktem iż to Usopp jest człowiekiem na którego czekała Nami. Niedługo po tym cała grupa zostaje porażona przez piorun stworzony przez chmurę burzową Nami.

Nieco później Turco obserwuje swojego kapitana, Demaro Blacka (Fałszywego Luffy'ego), który strzela do pary przypadkowych przechodniów, a następnie zostaje przypadkowo szturchnięty przez prawdziwego Luffy'ego. Kiedy Black ma zamiar zastrzelić młodego pirata, Turco wraz z obecnymi Fałszywymi Słomianymi Kapeluszami zostaje powalony przez Haoshoku Haki Luffy'ego.

Turco wraz z kolegami odzyskuje przytomność za sprawą Manjaro (Fałszywego Zoro) i Dripa (Fałszywego Sanji'ego). Skutkiem ubocznym wcześniejszego działania Haki są lekkie dreszcze. Fałszywego Franky'ego widzimy ponownie na Groove 46, gdzie jego kapitan wygłasza przemowę do nowo zwerbowanych rekrutów.

Wkrótce po tym, Marynarka w towarzystwie Sentomaru i dwóch jednostek Pacifistów atakują piratów. Sentomaru łatwo pokonuje Fałszywego Luffy'ego po czym PX-5 obwieszcza zgromadzonym, że ich szefem był Demaro Black - niskiej klasy pirat o nagrodzie w wysokości Bsymbol.gif26.000.000. Widząc wściekłość zwerbowanych rekrutów Turco wraz z pozostałymi fałszywkami ucieka ze strachu przed zabicie. Gdy Luffy zostaje zmuszony do ujawnienia swojej tożsamości poprzez skanowanie PX-5, Turco wraz z pozostałymi ludźmi są zaskoczeni i zszokowani.

Fake Straw Hats Begging.png

Turco, wraz z pozostałymi Fałszywymi Słomianymi Kapeluszami błaga o darowanie życia.

Turco wraz z pozostałymi Fałszywymi Piratami Słomianego Kapelusza (nie licząc Blacka, Cocoi i Fałszywego Choppera) udaje się uciec z pola bitwy jednak zostają schwytani przez Caribou i Coribou. Oszuści błagają napastników o litość, kiedy Caribou zamierza pogrzebać ich żywcem.

Gdy Caribou wraz z załogą postanawiają tym razem zapolować na prawdziwych Słomianych Kapeluszy, los Turco pozostaje nieznany.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Wydaje się, iż zadaniem Turco w załodze jest zbieranie informacji w mieście na przykład odnośnie rekrutów których zwerbowali. Nigdy nie widziano aby Turco posługiwał się jakąś bronią czy też walczył, jednakże można sądzić, że jest dość wytrzymały gdyż zdołał wstać po ataku rośliny Usoppa i porażeniu przez piorun Nami choć został zraniony. Ma dość słabą wole i łatwo mdleje pod wpływem Haki Luffy'ego.[4] Co jest dość typowe dla oszustów Turco wydaje się być bardzo słaby i szybko pada na kolana przez Piratami Caribou. Mimo słabości wydaje się mieć pewną wiedzę na temat Diabelskich Owoców i szybko stwierdza, że Caribou musi być władającym logii, gdy pochłania pocisk z bazooki.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 108), Imię Turco ujawnione.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom. 61 Rozdział 603 i Odcinek 523, Fałszywy Franky błaga o darowanie życia.
  3. One Piece Manga i Anime — Tom 61, Rozdział 598 i Odcinek 517, Debiut Fałszywego Franky'ego.
  4. One Piece Manga i Anime — Tom 61, Rozdział 599 i Odcinek 518, Haki Luffy'ego z łatwością nokautuje Fałszywego Luffy'ego.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki