FANDOM

Tristan jest minkiem wiewiórką, pielęgniarką i podwładną księcia Inuarashiego.

Wygląd

Tristan Dress

Tristan w codziennym stroju.

Tristan jest minkiem wiewiórką o jasnoniebieskich, długich włosach, ma jasnobrązowe futro, ciemną plamę od czoła do nosa i duży, brązowy, puszysty ogon z dwoma ciemnobrązowymi paskami na nim. Jako strój codzienny nosi plisowaną, żółtą koszulkę z krótkimi rękawami, krótką, dwuwarstwową, różową spódnicę i czerwone lakierki.

Jej strojem jako pielęgniarka jest jasnoróżowa mini sukienka i jasnoróżowa czapeczka z krzyżem (w anime czerwonym).

Osobowość

Tristan jest pokazany jako mink przyjazny do tych, któzy są mili do niej i jej plemienia. Jako pielęgniarka, Tristan wykonuje swoją pracę, lecząc rannych, choć uważa, że lekarzy tacy jak np. Miyagi nie powinni być zbyt entuzjastyczni, gdy leczą swoich pacjentów i uczą się od innych lekarzy.

Tristian boi się obcych ludzi, tak że uciekła po zobaczeniu szkieletu i smoka rozmawiających ze sobą.

Fabuła

Akt Dressrosa

Po ataku Piratów Bestii na Zou, Tristan była ścigana przez Sheepsheada, gdy napotkała Nami, Sanji'ego, Choppera, Brooka, Momonosuke i Ceasar Clowna. Kiedy grupa Sanji'ego sprawiła, że aligator Sheepsheada poślizgnął się na lodzie, Tristan uciekła, bo przestraszyła się gadającego smoka i kościotrupa.

Tristan Dress-0

Tristan chowająca się za drzewem.

Po odparciu ataku Piratów Bestii, Słomiane Kapelusze zastanawiali się gdzie jest Tristan, podczas, gdy ona dyskretnie oglądała ich zza drzewa.

Gdy już Ceasar zneutralizował trujący gaz, Wanda zaatakowała Nami, myśląc, że ona i jej grupa są ludźmi Jacka, ale Tristan i Pedro uspokoili ją, mówiąc, że nie są wrogami. Z Chopperem kierującym nimi, grupa Sanji'ego i wszyscy minkowie, którzy mogli się poruszać zaczęli leczyć rannych.

Później, gdy minkowie nadal zdrowieli, Tristan zauważyła, że Sanji bardzo lubi witać się z samicami minków.

Akt Zou

Gdy dowiedziano się, że książę Inuarashi obudził się ze śpiączki, Tristan, a następnie Miyagi i Chopper zajmowali się nim i powiedziała wtedy Miyagiemu, że nie może być zbyt entuzjastyczny podczas leczenia pacjentów. W domu księcia, Tristan, Miyagi i Chopper leczyli księcia, gdy Wanda przyprowadziła resztę Piratów Słomianego Kapelusza. Gdy przybył zmierzch, Tristan i Miyagi zasnęli.

Następnego dnia chciała do drużyny odzyskana Sanjiego jako asystent Choppera, ale została odrzucona na rzecz Pedro, który mógł utrzymać Pekomsa pod kontrolą.

Umiejętności

Jako pielęgniarka, Tristan ma umiejętności medyczne, przez co mogła pomóc Chopperowi w zajmowaniu się księciem Inuarashim.

Jako mink jest urodzonym wojownikiem i potrafi posługiwać się Elektro.

Ciekawostki

  • Jej zromanizowane imię Torisutan, zawiera w sobie risu, czyli japońskie słowo oznaczające wiewiórkę.

Nawigacja