Wikia

One Piece Wiki

Trafalgar Law

Komentarze11
1309stron na
tej wiki
175px-Luffychibi.png

Po Przeskoku | Przed Przeskokiem
Trafalgar Law Anime Post Timeskip Infobox
Trafalgar Law
Kanji

トラファルガー・ロー

Wymowa

Torafarugā Rō

Inaczej zwany

Mroczny Doktor
Chirurg Śmierci

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

24 (Przed przeskokiem) 26 (Po przeskoku)

Urodzony/a

6 września

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Heart Pirate Piraci Serca

Poprzednia przynależność

FlamingoZeichen Piraci Donquixote
Shichibukai

Zawód

Pirat
Kapitan
Lekarz

Status personalny
Status

Aktywny

Nagroda

kiedyś Bsymbol440,000,000

Umiejętności
Diabelski Owoc

Ope Ope no Mi

Umiejętności
Broń

Kikoku

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 498

Anime (Debiut)

Odcinek 392

Głosy
Seiyū

Hiroshi Kamiya

Trafalgar Law (トラファルガー・ロー , Torafarugā Rō) jest kapitanem i lekarzem Piratów Serca. Jest także jednym z Eleven Supernovas, a po dwuletniej przerwie stał się Shichibukai. Jego marzeniem, tak jak wielu piratów jest znalezienie legendarnego skarbu One Piece. Na początku nagroda za jego głowę wynosiła Bsymbol200.000.000, a po dwuletniej przerwie wzrosła do Bsymbol440.000.000.

WyglądEdytuj

Law jest wysokim i szczupłym mężczyzną. Na jego twarzy rzadko widać uśmiech. Ma czarne włosy, które są zakryte przez białą czapkę z szarymi plamkami. Ma też bródkę i baczki. Nosi żółtą koszulkę z jego Jolly Roger'em i czarnymi rękawkami. Nosi także jasne jeansy z dziwnymi plamkami, podobnymi do tych, które ma na czapce. W każdym uchu ma po 2 kolczyki, ma wiele tatuaży na ciele, szczególnie na lewej ręce, bo na każdym z palców ma wytatuowane litery - D, E, A, T, H. Z tyłu prawej ręki ma także wytatuowany krzyż, na piersi ma serce w którego środku znajduje się coś w stylu jego Jolly Roger'a. Po przeskoku jego czapka straciła obręcz, a Law przekształcił ją na coś w rodzaju bejsbolówki. Na Punk Hazard nosił długi płaszcz z jego Jolly Rogerem na rękawie oraz czarne buty.

GaleriaEdytuj

OsobowośćEdytuj

,,On jest szalony! To człowiek, który przyniósł do centrali 100 serc różnych piratów tylko po to, by stać się Shichibukai!''

Law jest bardzo wyluzowany i arogancki w stosunku do wrogów. Nawet w sytuacji, w której Vergo miał nad nim ogromną przewagę, Law powiedział mu, że gdyby tylko miał swoje serce, to natychmiast by go pokonał. Law jest też bardzo inteligentny i przebiegły, a ludzie z marynarki nazywają go szaleńcem, gdyż przyniósł ze sobą do bazy marynarki sto wciąż bijących serc. Mimo tego, jaką ma reputację, jest on bardzo opanowanym człowiekiem i wcale nie jest taki walnięty, jak myślą marynarze. 

Nie lubi, kiedy ktoś inny wydaje mu rozkazy i mimo przebiegłości jest honorowym człowiekiem. Cały czas stara się być poważny.

RelacjeEdytuj

ZałogaEdytuj

SojusznicyEdytuj

Światowy RządEdytuj

Monkey D. LuffyEdytuj

Reszta SłomianychEdytuj

Rywale/WrogowieEdytuj

Eustass KidEdytuj

KinemonEdytuj

VergoEdytuj

Caesar ClownEdytuj

Donquixote DoflamingoEdytuj

InniEdytuj

BrązowobrodyEdytuj

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga Wojna BiałobrodegoEdytuj

Akt Archipelag SabaodyEdytuj

Akt MarinefordEdytuj

Akt Po WojnieEdytuj

PrzeskokEdytuj

Saga Nowy ŚwiatEdytuj

Akt Punk HazardEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Law jest groźnym piratem, który przetrzymał użycie Haki przez Rayliego w domu aukcyjnym. Doflamingo porównał potencjał Law'a do Luffy'ego, którego umiejętności był świadkiem podczas wojny na Marineford. Podczas pobytu na Sabaody Piraci Serca zostali zaatakowani przez pacyfistę i chociaż nie pokazano końca walki, zobaczyliśmy go ponownie na Marineford co oznacza, że zwyciężyli lub zdołali uciec.

Jak zauważono po przeskoku, Law stał się tak potężnym piratem, że nawet marynarze z G-5 bali się słysząc jego imię. Zdobył większą nagrodę niż Luffy oraz dostarczył do rządu sto serc piratów, aby otrzymać tytuł Shichibukai. Dał również radę pokonać Smokera bez większych problemów oraz Vergo, z którym w przeszłości nie dawał sobie rady.

FizyczneEdytuj

Oprócz mocy jego Diabelskiego Owocu, Law ma wystarczającą siłę fizyczną i umiejętności taktyczne, aby pokonać Smoker'a i jego Jitte. Ponadto pokonał bez większych problemów jednego z Braci Yeti Cool Brothers. Kolejnym z jego atutów jest duża wytrzymałość.

MedyczneEdytuj

HakiEdytuj

Diabelski OwocEdytuj

Główna strona: Ope Ope no Mi

SzermierkaEdytuj

BronieEdytuj

WalkiEdytuj

Różnice między mangą a animeEdytuj

WyglądEdytuj

Kiedy po raz pierwszy został przedstawiony w mandze na jego lewej ręce tylko cztery palce posiadały tatuaż, a w anime wszystkie pięć. Później w mandze podczas aktu Marineford wszystkie pięć palców miało tatuaż.

Law i KidEdytuj

Początkowo w mandze, gdy Law spotkał Kid'a w domu aukcyjnym pokazał mu środkowy palec, w anime ta scena została ocenzurowana.

CiekawostkiEdytuj

  • Był najmłodszym z Shichibukai.
  • Nagroda Law'a jest trzecią najwyższą nagrodą zaraz po nagrodzie Eustass Kida i Ace'a.
  • Law jest pierwszym z dwóch postaci w serii, która pokazała komuś środkowy palec, drugą jest Sanji.
  • Nazwa Law pochodzi od prawdziwego pirata Edward'a Low'a.
  • Law nie lubi chleba.

NawigacjaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki