Wikia

One Piece Wiki

Trafalgar D. Water Law

Komentarze24
1569stron na
tej wiki

Przekierowano z Trafalgar Law

175px-Luffychibi.png

Po Przeskoku | Przed Przeskokiem
Trafalgar D. Water Law Anime Post Timeskip Infobox
Trafalgar D. Water Law
Kanji

トラファルガー・D・ワーテル・ロー

Wymowa

Torafarugā Dī Wāteru Rō

Inaczej zwany

Mroczny Doktor
Chirurg Śmierci (死の外科医 Shi no Gekai)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

24 (Przed przeskokiem)
26 (Po przeskoku)

Urodzony/a

6 pażdziernika

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Heart Pirate Piraci Serca

Poprzednia przynależność

FlamingoZeichen Piraci Donquixote
Shichibukai

Zawód

Pirat
Kapitan
Lekarz

Status personalny
Status

Aktywny

Nagroda

Bsymbol440,000,000

Umiejętności
Diabelski Owoc

Ope Ope no Mi

Umiejętności

Haki

Broń

Kikoku

Pierwsze wystąpienie
Manga (Debiut)

Rozdział 498

Anime (Debiut)

Odcinek 392

Głosy
Seiyū

Hiroshi Kamiya

Trafalgar D. Water Law (トラファルガー・D・ワーテル・ロー, Torafarugā Dī Wāteru Rō) Najczęściej używa się jego poprzedniej skróconej wersji imienia Trafalgar Law. Jest on kapitanem i lekarzem Piratów Serca. Jest także jednym z Eleven Supernovas, a po dwuletniej przerwie stał się Shichibukai. Jego marzeniem, tak jak wielu piratów jest znalezienie legendarnego skarbu One Piece. Na początku nagroda za jego głowę wynosiła Bsymbol200.000.000, a po dwuletniej przerwie wzrosła do Bsymbol440.000.000.

WyglądEdytuj

Law jest wysokim i szczupłym mężczyzną. Na jego twarzy rzadko widać uśmiech. Ma czarne włosy, które są zakryte przez białą czapkę z szarymi plamkami. Ma też bródkę i baczki. Nosi żółtą koszulkę z jego Jolly Roger'em i czarnymi rękawkami. Nosi także jasne jeansy z dziwnymi plamkami, podobnymi do tych, które ma na czapce. W każdym uchu ma po 2 kolczyki, ma wiele tatuaży na ciele, szczególnie na lewej ręce, bo na każdym z palców ma wytatuowane litery - D, E, A, T, H. Z tyłu prawej ręki ma także wytatuowany krzyż, na piersi ma serce w którego środku znajduje się coś w stylu jego Jolly Roger'a. Po przeskoku jego czapka straciła obręcz, a Law przekształcił ją na coś w rodzaju bejsbolówki. Na Punk Hazard nosił długi płaszcz z jego Jolly Rogerem na rękawie oraz czarne buty.

GaleriaEdytuj

Główna seriaEdytuj

Law's Pre Timeskip Manga Color Scheme
Schemat kolorów Lawa w mandze przed przeskokiem.
Law's Manga Color Scheme
Schemat kolorów Lawa w mandze po przeskoku.
Trafalgar D. Water Law as a Child Anime
Law jako dziecko.
Trafalgar D. Water Law at Age 10
Law w wieku 10 lat, tydzień przed dołączeniem do Piratów Donquixote.
Wszystkie tatuaże Law'a
Szkic tatuaży Lawa.
Law's Tattoos
Tatuaże Lawa w kolorze.
Law's Finger Tattoos
Zbliżenie na tatuaże na dłoni Lawa.
Law Without a Hat
Law bez nakrycia głowy.
Law Punk Hazard Coat
Strój Lawa podczas Aktu Punk Hazard.
Ubranie Lawa po opuszczeniu Punk Hazard.
Law Dressrosa Outfit
Strój Lawa podczas Aktu Dressrosa.
Law's Wanted Poster Chapter 659
Poprzedni list gończy Lawa pokazany na okładce Rozdziału 659.
Law's Wanted Poster
Aktualne zdjęcie Lawa na nowym liście gończym.
Trafalgar Law in Adventure Island
Law z One Piece Film Dice Game Adventure Island.
Law as a Female
Rysunek Ody przedstawiający Lawa jako kobietę.

Gry wideoEdytuj

OsobowośćEdytuj

On jest szalony! To człowiek, który przyniósł do centrali 100 serc różnych piratów tylko po to, by stać się Shichibukai!

Law jest bardzo wyluzowany i arogancki w stosunku do wrogów. Nawet w sytuacji, w której Vergo miał nad nim ogromną przewagę, Law powiedział mu, że gdyby tylko miał swoje serce, to natychmiast by go pokonał. Law jest też bardzo inteligentny i przebiegły, a ludzie z marynarki nazywają go szaleńcem, gdyż przyniósł ze sobą do bazy marynarki sto wciąż bijących serc. Mimo tego, jaką ma reputację, jest on bardzo opanowanym człowiekiem i wcale nie jest taki walnięty, jak myślą marynarze. 

Nie lubi, kiedy ktoś inny wydaje mu rozkazy i mimo przebiegłości jest honorowym człowiekiem. Cały czas stara się być poważny.

RelacjeEdytuj

ZałogaEdytuj

SojusznicyEdytuj

Światowy RządEdytuj

Law ma bardzo poważne powody by nienawidzić Światowego Rządu. To z powodu chciwości rządu zginęli niemal wszyscy mieszkańcy kraju Flevance, Law jest prawdopodobnie jedynym ocalałym.

Caesar Clown Edytuj

Monkey D. LuffyEdytuj

Reszta SłomianychEdytuj

Rywale/WrogowieEdytuj

Eustass KidEdytuj

KinemonEdytuj

VergoEdytuj

Caesar ClownEdytuj

Donquixote DoflamingoEdytuj

InniEdytuj

BrązowobrodyEdytuj

HistoriaEdytuj

Law urodził się i wychował w Białym Mieście, Flavance. Jego rodzice byli lekarzami. Kraj ten słynął z tego, ze wszystko było w nim śnieżnobiałe. Była to zasługa bursztynowego ołowiu, surowca którego złożna znajdowały się pod miastem. Okazało się jednak, że jest on toksyczny. Światowy Rząd zdawał sobie z tego sprawę, nie chciał jednak przerywać wymiany handlowej na której mocno się bogacił tylko dlatego że mieszkańcy Flavance mogli umrzeć. Sąsiednie kraje pomyliły zatrucie z epidemią i wymordowały całą ludność by zatrzymać jej rozprzestrzenianej. Dziesięcioletni wówczas Law tylko przypadkiem ocalał z masakry, ponieważ odłączył się od grupy dzieci, którym obiecano ratunek. Ze swojej dokumentacji medycznej prowadzonej przez jego rodziców wiedział że sam jest chory i że zostały mu trzy lata życia. Chciał w tym okresie zabić jak najwięcej ludzi, więc postanowił dołączyć do załogi Doflaminga. Ten dostrzegł w nim duży talent i postanowił wyszkolić na swoją prawą rękę. Powiedział mu, że prawdopodobnie istnieje diabelski owoc, który byłby w stanie go wyleczyć. Jeszcze nie zostało pokazane, jak Law został wyleczony.

FabułaEdytuj

Saga Wojna BiałobrodegoEdytuj

Akt Archipelag SabaodyEdytuj

Akt MarinefordEdytuj

Akt Po WojnieEdytuj

PrzeskokEdytuj

Saga Nowy ŚwiatEdytuj

Akt Punk HazardEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Law jest groźnym piratem, który przetrzymał użycie Haki przez Rayliego w domu aukcyjnym. Doflamingo porównał potencjał Law'a do Luffy'ego, którego umiejętności był świadkiem podczas wojny na Marineford. Podczas pobytu na Sabaody Piraci Serca zostali zaatakowani przez pacyfistę i chociaż nie pokazano końca walki, zobaczyliśmy go ponownie na Marineford co oznacza, że zwyciężyli lub zdołali uciec.

Jak zauważono po przeskoku, Law stał się tak potężnym piratem, że nawet marynarze z G-5 bali się słysząc jego imię. Zdobył większą nagrodę niż Luffy oraz dostarczył do rządu sto serc piratów, aby otrzymać tytuł Shichibukai. Dał również radę pokonać Smokera bez większych problemów oraz Vergo, z którym w przeszłości nie dawał sobie rady.

FizyczneEdytuj

Oprócz mocy jego Diabelskiego Owocu, Law ma wystarczającą siłę fizyczną i umiejętności taktyczne, aby pokonać Smoker'a i jego Jitte. Ponadto pokonał bez większych problemów jednego z Braci Yeti Cool Brothers. Kolejnym z jego atutów jest duża wytrzymałość.

MedyczneEdytuj

Law jest świetnym lekarzem. Bez problemu opatrzył Luffy'ego po wojnie na Marineford. Jest on niezwykle zdystansowany do swoich pacjentów, z całkowitym spokojem stwierdził że Luffy umrze jeśli nie będzie odpoczywał i pozwoli żeby jego rany się otworzyły.

Innym dowodem jego medycznej wiedzy jest to, że potrafił zaopiekować się dziećmi na których eksperymentował Caesar Clown. Jego zdolności medyczne prawdopodobnie przerasta zdolności Choppera.

HakiEdytuj

Diabelski OwocEdytuj

Główna strona: Ope Ope no Mi

SzermierkaEdytuj

BronieEdytuj

WalkiEdytuj

Różnice między mangą a animeEdytuj

WyglądEdytuj

Kiedy po raz pierwszy został przedstawiony w mandze na jego lewej ręce tylko cztery palce posiadały tatuaż, a w anime wszystkie pięć. Później w mandze podczas aktu Marineford wszystkie pięć palców miało tatuaż.

Law i KidEdytuj

Początkowo w mandze, gdy Law spotkał Kid'a w domu aukcyjnym pokazał mu środkowy palec, w anime ta scena została ocenzurowana.

CiekawostkiEdytuj

  • Był najmłodszym z Shichibukai.
  • Nagroda Law'a jest trzecią najwyższą nagrodą zaraz po nagrodzie Eustass Kida i Ace'a.
  • Law jest pierwszym z dwóch postaci w serii, która pokazała komuś środkowy palec, drugą jest Sanji.
  • Nazwa Law pochodzi od prawdziwego pirata Edward'a Low'a.
  • Law nie lubi chleba.
  • W Hiszpanii znajduje się przylądek o nazwie Trafalgar- tam flota brytyjska admirała Nelsona odniosła znaczące zwycięstwo nad flotą francusko-hiszpańską dowodzoną przez Napoleona.
  • Nazwisko Water Law można powiązać z Waterloo- miejscowością w Belgii, będącą miejscem ostatecznej klęski Napoleona.
  • W piątym rankingu popularności postaci One Piece zajął drugie miejsce.

NawigacjaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki