Fandom

One Piece Wiki

Trafalgar D. Lami

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Trafalgar D. Lami to młodsza siostra Law'a, pochodzi z Flevance.

Wygląd

Lami to młoda dziewczyna (maksymalnie ma 10 lat) z brązowymi włosami zwiniętymi w kucyki. Kiedy zatruła się Bursztynowym Ołowiem, posiadała białe plamy na całym ciele, co jest charakterystyczne dla tej choroby.

Osobowość

Lami jest zawsze uśmiechniętą dziewczynką. Wiemy, że bardzo lubi festiwale, na które zawsze chce iść ze swoim bratem Lawem. Po za tym nic nie wiemy o jej osobowości.

Relacje

Trafalgar Law

Lami miała silne więzi ze swoim bratem - Lawem. Opiekował się nią, kiedy zapadła na chorobę utwierdzając ją w przekonaniu, że ich ojciec jest najlepszym lekarzem w mieście i ją wyleczy. Nie chciał również jej opuścić, kiedy pojawiła się możliwość ucieczki z wyspy.

Historia

Lami, wraz z innymi mieszkańcami Flevance, zachorowała na chorobę bursztynowego ołowiu. Jej brat Law starał się ją pocieszyć, podczas gdy ich rodzice szukali lekarstwa na chorobę. Jednak, gdy kraje sąsiadujące przeprowadziły eksterminację mieszkańców Flevance, szpital, w którym była Lami, został podpalony, przez co mała Lami umarła. Te wydarzenie mocno wpłynęło na psychikę młodego Lawa, który obserwował pożar szpitalu.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki