FANDOM

175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Haard.

Totto Land (万国(トットランド)) to archipelag stanowiący główne terytorium jednego z Yonko, Big Mom i jej załogi, Piratów Big Mom.

Według Pekomsa, powinien być teraz uważany za jeden duży, potężny naród i Big Mom chce, aby stał się utopią dla wszystkich ras świata.

Przegląd

Układ

Totto Land jest ogromnym archipelagiem, z Tortową Wyspą w centrum, a wokół niej są 34 wyspy. Każda wyspa rządzona jest przez Kanclerza i jest poświęcona tematyce danego deseru.

Obrona

Wodny Ślimak.jpg

Specjalny ślimak wodny.

W głębinach wód Totto Landu pływają specjalne ślimaki wykrywające wpływające na terany Big Mom statki i wysyłające sygnały ostrzegawcze, które są odbierane przez Den Den Mushi.

Tarte 28.jpg

Tarta nr.28

Na terenach wokół 34 wysp stacjonują jednostki obronne w specjalnych budynkach o nazwie oraz wyglądzie tart. Tarty mają swoje numery i są położone na małych wyspach i wybrzeżach większych wysp. W tartach odbierane są sygnały ostrzegawcze wysyłane przez ślimaki głębinowe, dzięki czemu ochrona może szybko zareagować, gdy na terytorium wpłynie statek nienależący do załogi Big Mom, a takie statki są szybko eliminowane.

Wojsko Big Mom.png

Wojsko Totlandu.

Wojsko widziane na statku Big Mom oraz na Kakaowej Wyspie zapewne stacjonuje w całym Totto Landzie. Każdy żołnierz nosi strój przypominający pionka szachowego, na plecach sercową tarczę, a w ręku włócznię zakończoną karcianym winem. Hełmy noszone przez nich nachodzą im na oczy zostawiając odkryte tylko nos i usta.

Administracja

Charlotte Linlin jako Królowa ma władze w całym Totto Landzie, a na każdej z jego wysp (oprócz Tortowej Wyspy) ma swoich reprezentantów, czyli Ministrów,należą do nich jej własne dzieci.

  • Cukierkowy Minister - Sprawuje władze na Cukierkowej Wyspie. Obecnie na tym stanowisku znajduje się najstarszy syn Rodziny Charlotte, Charlotte Perospero.
  • Rożkowy Minister - Na tym stanowisku znajdował się 16 syn Rodziny Charlotte, Charlotte Moscato.
  • Czekoladowy Minister - Sprawuje władze na Kakaowej Wyspie. Obecnie na tym stanowisku znajduje się nieznany członek Rodziny Charlotte.
  • Biszkoptowy Minister - Sprawuje władze na Biszkoptowej Wyspie. Obecnie na tym stanowisku znajduje się 10 syn Rodziny Charlotte, Charlotte Cracker.
  • Orzechowy Minister - Sprawuje władze na Orzechowej Wyspie. Obecnie na tym stanowisku znajduje się nieznany członek Rodziny Charlotte.

Wyspy

Tortowa Wyspa Mapa.png

Mapa drogi do Tortowej Wyspy z Kakaowej Wyspy.

Mieszkańcy

Totland Mieszkańcy.png

Rasy widziane na kakaowej wyspie.

Jak twierdzi Pekoms, w Totto Landzie mieszkają najróżniejsi przedstawiciele wszystkich ras. Zdążyliśmy już poznać jednego z nich, a był nim Tamago, przedstawiciel Plemienia Długonogich. Już na Kakaowej wyspie widać wiele znanych nam ras takich jak np.: Minkowie, Syreny i nawet Gnomy, a także można zauważyć postać z długą szyją co może oznaczać pojawienie się przedstawiciela Plemienia Wężoszyich. W Totto Landzie żyją również różne przedmioty, rośliny i żywność oraz zwierzeta posiadające ludzkie cechy, nazywane są Homies.

Galeria

[v · e · ?]
Totto Land
Władcy
Charlotte Linlin
Ministrowie
Charlotte Perospero Charlotte Moscato (Martwy) Charlotte Cracker
Mieszkańcy
Charlotte Brûlée Charlotte Chiffon Charlotte Praline Charlotte Purin Capone Pez
Mont-d'Or Pound  ?????  ?????  ?????
Homies
????? Randolph Nitro Rabiyan King Baum
 ?????  ?????
Byli Mieszkańcy
Lola

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki