Fandom

One Piece Wiki

Toro Toro no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Toro Toro no Mi - jest niekanonicznym Diabelskim Owocem typu Logia zaprezentowanym w drugim pełnometrażowym filmie One Piece: Przygoda na Zegarowej Wyspie. Pozwala użytkownikowi tworzyć, kontrolować i zmieniać się w nieznaną żelową ciecz. "Torotoro" to efekt dźwiękowy galaretowatej substancji. Owoc został zjedzony przez Honey Queen.

Mocne i Słabe strony

Moc owocu pozwala przekształcić się władającemu do postaci nieznanej żelowej cieczy. Pozwala to użytkownikowi przepływać przez małe przestrzenie, atakować za pomocą tej cieczy i pochłaniać ataki fizyczne podobnie do pozostałych owoców typu Logia.

Nami Captures Honey Queen.png

Zamknięty w mniejszej przestrzeni użytkownik, nie ma wystarczającej siły by się wydostać.

Władający jest niewrażliwy na wymierzone w jego stronę ataki fizyczne, gdy przybierze formę cieczy. Jednakże nie może powrócić do zwykłej postaci, jeżeli znajduje w przestrzeni mniejszej niż wielkość ciała. Z powodu tej wady, Nami łatwo więzi Honey w słoiku, kiedy ta była w płynnej formie, a więc nie mogła uciec.

Mimo, że większość Diabelskich Owoców przemienia również ubrania podczas transformacji, Honey zawsze zostawia swoje ubrania, gdy zmienia się w ciecz. Każdorazowo zmusza to Boo Jacka do przynoszenia jej ubrań. Ponadto władający jest narażony na standardowe słabości diabelskich owoców.

Użycie

Honey Queen's Splash Wave.png

Honey Queen uwalnia falę cieczy.

Honey Queen używa swoich zdolności do szybkich i niespodziewanych ataków, jak wtedy gdy porywa Sanji'ego. Wystrzeliwuje sporą falę cieczy w stronę Słomkowych z wystarczającą siłą, by Sanji wypadł z powietrznego balonu. Ponadto zmienia się w ciecz w celu wykonywania szybkich ruchów i pokonywania dużych odległości w krótkim czasie.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki