FANDOM

Żel-Żelowoc to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Logia pozwalający władającemu na tworzenie, kontrolowanie i przemianę w nieznaną ciecz zgodnie z własną wolą. Został zjedzony przez Honey Queen.

Etymologia

  • Torotoro to japońska onomatopeja określająca dźwięk żelowej substancji.

Mocne i słabe strony

Moc owocu pozwala przekształcić się władającemu do postaci nieznanej żelowej cieczy. Pozwala to użytkownikowi przepływać przez małe przestrzenie, atakować za pomocą tej cieczy i pochłaniać ataki fizyczne podobnie do pozostałych owoców typu Logia.

Nami Captures Honey Queen

Zamknięty w mniejszej przestrzeni użytkownik, nie ma wystarczającej siły by się wydostać.

Władający jest niewrażliwy na wymierzone w jego stronę ataki fizyczne, gdy przybierze formę cieczy. Jednakże nie może powrócić do zwykłej postaci, jeżeli znajduje w przestrzeni mniejszej niż wielkość ciała. Z powodu tej wady, Nami łatwo więzi Honey w słoiku, kiedy ta była w płynnej formie, a więc nie mogła uciec.

Mimo, że większość Diabelskich Owoców przemienia również ubrania podczas transformacji, Honey zawsze zostawia swoje ubrania, gdy zmienia się w ciecz. Każdorazowo zmusza to Boo Jacka do przynoszenia jej ubrań. Ponadto władający jest narażony na standardowe słabości diabelskich owoców.

Zastosowanie

Honey Queen's Splash Wave

Honey Queen uwalnia falę cieczy.

Honey Queen używa swoich zdolności do szybkich i niespodziewanych ataków, jak wtedy gdy porywa Sanjiego. Wystrzeliwuje sporą falę cieczy w stronę Słomkowych z wystarczającą siłą, by Sanji wypadł z powietrznego balonu. Ponadto zmienia się w ciecz w celu wykonywania szybkich ruchów i pokonywania dużych odległości w krótkim czasie.

Nawigacja