FANDOM

175px-Luffychibi.png

Toriko – główny bohater mangi i anime pod tytułem "Toriko" oraz jest jednym z postaci występującym gościnie w specialu mangi One Piece x Toriko Crossover i odcinkach 492 i 542.

Wygląd

Toriko jest bardzo umięśnionym i wysokim 25 letnim mężczyzną z niebieskimi nieco niechlujnymi włosami. Ma trzy blizny biegnące od lewego ucha w linii prostej pod lewe oko. Ma silne, kanciaste rysy twarzy i nieco kocie oczy.

Najczęściej widziany jest nosząc pomarańczowy strój, niebieską koszulę i buty. Jest to jego najbardziej preferowany strój. Kiedy jest rozwścieczony wygląd Toriko staje się coraz bardziej dziki jego kły wydają się dłuższe i ostrzejsze, a oczy stają się niewyraźne, twarz staje się bardziej napięta, żył są napięte a jego mięśnie są większe niż zwykle. Gdy Toriko zamierza jeść w wykwintnej restauracji używa grzebienia i układa włosy by mieć bardziej wyrafinowany wygląd.

Osobowość

Osobowość Troiko jest oparta na męskiej wytrzymałości, dużo je, dużo pije i pokazuje dziki entuzjazm tylko do tego co go zainteresuje. Można zdefiniować go jako Żarłoka. Ma także obsesje doskonałości względem jedzenia.

Fabuła

One Piece x Toriko Crossover (Manga)

One Piece x Toriko Crossover (Anime)

Moce i Umiejętności

Ciekawostki

Nawigacja