Fandom

One Piece Wiki

Torikago

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Torikago to jedna z technik diabelskiego owocu Ito Ito no Mi, którego użytkownikiem jest Donquixote Doflamingo. W dosłownym tłumaczeniu oznacza "Ptasia Klatka".

Opis

Jest określana jako ostateczna technika Ito Ito no Mi. Doflamingo tworzy ogromną liczbę nici i wystrzela je wysoko do góry. Następnie, nicie odchodzą w bok i tworzą półkulistą klatkę. Jest to jednocześnie pewnego rodzaju pole siłowe; nie można się połączyć Den Den Mushi z zewnątrz. Pręty stworzone przez Donquixote są niezwykle silne, tną nawet meteoryt Issho. Są też w stanie wytrzymać ataki Zoro. Użytkownik może ponadto kontrolować do woli rozmiar klatki poprzez kurczenie jej według prędkości którą sam wyznaczy. Z klatki nikt nie jest stanie się wydostać.

Ptasia klatka anime.png

"Ptasia klatka" nad Dressrosą

Technika została użyta dwa razy. Pierwszy raz 13 lat przed aktualnymi zdarzeniami w Rubeck na North Blue. Donquixote zrobił to wtedy, aby zdobyć Ope Ope no Mi i przechwyć Lawa. Kolejny raz technika została użyta na Dressrosie, kiedy zabawki zostały przemienione w ludzi. Używając tej techniki rozpoczął swoją "Grę". Technice Torikago towarzyszyła w obu wypadkach technika Parasite w celu wybicia wrogów znajdujących się wewnątrz klatki. Słabością Torikago jest fakt, że działa także na sojuszników użytkownika Ito Ito no Mi, a więc sprzymierzeniec rzucony w kierunku "ptasiej klatki" również może zostać zraniony. Klatka może ponadto zmniejszać swój rozmiar gdy użytkownik tego zapragnie.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki