FANDOM

175px-Luffychibi.png

Tony Tony Chopper (トニートニー・チョッパー, Tonī Tonī Choppā) dołączył jako szósty do załogi Słomianych kapeluszy. Jest on podopiecznym Dr. Hiluluka, zaś w późniejszym czasie Dr. Kurehy, którzy dostrzegli w nim spory potencjał lekarski. Pierwsza nagroda za jego głowę została wyznaczona po wydarzeniach na Enies Lobby wynosiła Bsymbol.gif 50. Aktualny list gończy Choppera został wydany po Dressrosie i wynosi Bsymbol.gif 100.

Wygląd

Jest on postacią dosyć nietypową, nawet jak na realia One Piece. Otóż Chopper jest niebieskonosym reniferem, który dzięki zjedzeniu diabelskiego owocu Hito Hito no Mi, zyskał ludzkie zdolności. Jego nietypowość budziła strach w ludziach, którzy nie chcieli go zaakceptować i traktowali jak potwora, co zraziło go do gatunku ludzkiego, którego się bał. Jego podejście do ludzi zmieniła załoga Luffy'ego, która traktowała go (i nadal traktuje) po przyjacielsku, jak normalnego człowieka.

Przed przeskokiem

Owoc Hito Hito no Mi pozwala Chopperowi na transformacje swojego ciała w trzy różne formy, które to całkiem sprawnie wykorzystuje na polu bitwy. Ponadto, dzięki zastosowaniu narkotyku własnej produkcji zwanego Rumble Ball, Chopper jest w stanie powiększyć ilość swoich form z trzech do siedmiu, co znacznie zwiększa jego sprawność bojową. Ale jeśli użyje więcej niż jedną pigułkę tego narkotyku, dochodzi do utraty panowania nad formami, przez co nie wie w którą się zmieni. Za to jeśli zażyje trzy, to zmienia się w monstrualnego stwora z ogromną siłą, który to nie rozpoznaje nikogo i niszczy wszystko.

Po przeskoku

Chopper podczas dwuletniej przerwy dopracował swoje transformacje, dzięki czemu może używać siedmiu z nich bez zażywania Rumble Ball'a. Używa go tylko do przemiany w ogromną bestię, którą nauczył się kontrolować.

Charakter

Życie w izolacji sprawiło, że Chopper jest bardzo naiwny i łatwowierny, wierzy we wszystkie słowa jakie usłyszy, m.in. w liczne kłamstwa Usoppa. Ma on również problemy z ukrywaniem swoich prawdziwych emocji, szczególnie radości. Jego marzeniem jest odkrycie Panaceum - leku na wszystkie choroby świata.

Jego ulubione zabawy to zabawa z Luffy'm i Usoppem. Można też bardzo łatwo zauważyć, że jest bardzo lubiany przez Nico Robin, z powodu swojego słodkiego wyglądu oraz usposobienia.

Chopper śmieje się na dwa sposoby: "Eh eh eh" albo "Hahahaha".

Ciekawostki

  • Vivi nazywała go Tony-kun
  • W swojej formie hybrydy jest najniższym członkiem załogi Słomianych.
  • Jak mówi pseudonim Chopper'a - jest miłośnikiem waty cukrowej, ale także i innych słodyczy. 
  • Jest on najmłodszym członkiem załogi Słomkowych. 
  • Tony'ego fascynuje silny charakter Zoro. Podczas gry Davy Back Fight, kiedy został on po raz pierwszy odebrany załodze, strasznie płakał i panikował. Kiedy Zoro go za to stropił, Chopper natychmiast zaczął zachowywać się jak typowy "twardziel". 
  • Jest on posiadaczem najniższej znanej nam nagrody. 

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki