FANDOM

175px-Luffychibi.png

"Miłośnik Waty Cukrowej" Tony Tony Chopper jest lekarzem załogi Słomkowego Kapelusza.

Chopper jest reniferem, który zjadł Hito Hito no Mi, Diabelski Owoc pozwalający władającemu na przemianę w ludzka hybrydę i człowieka zgodnie z własną wolą. Pochodzi z Wyspy Drum, gdzie nauczył się, jak być lekarzem. Jest jedynym członkiem załogi Słomkowego Kapelusza, który urodził się na Grand Line.

Jest szóstym członkiem załogi i piątą osobą, która dołączyła do Luffy'ego. Jest najmłodszą osobą na pokładzie. Nagroda za jego głowę to Bsymbol100, gdyż uważany jest za zwierzątko załogi.

Wygląd

Jest on postacią dosyć nietypową, nawet jak na realia One Piece. Otóż Chopper jest niebieskonosym reniferem, który dzięki zjedzeniu Diabelskiego Owocu Hito Hito no Mi, zyskał ludzkie zdolności. Jego nietypowość budziła strach w ludziach, którzy nie chcieli go zaakceptować i traktowali jak potwora, co zraziło go do gatunku ludzkiego, którego się bał. Jego podejście do ludzi zmieniła załoga Luffy'ego, która traktowała go (i nadal traktuje) po przyjacielsku, jak normalnego człowieka.

Przed przeskokiem

Owoc Hito Hito no Mi pozwala Chopperowi na transformacje swojego ciała w trzy różne formy, które to całkiem sprawnie wykorzystuje na polu bitwy. Ponadto, dzięki zastosowaniu narkotyku własnej produkcji zwanego Rumble Ball, Chopper jest w stanie powiększyć ilość swoich form z trzech do siedmiu, co znacznie zwiększa jego sprawność bojową. Ale jeśli użyje więcej niż jedną pigułkę tego narkotyku, dochodzi do utraty panowania nad formami, przez co nie wie w którą się zmieni. Za to jeśli zażyje trzy, to zmienia się w monstrualnego stwora z ogromną siłą, który to nie rozpoznaje nikogo i niszczy wszystko.

Po przeskoku

Chopper podczas dwuletniej przerwy dopracował swoje transformacje, dzięki czemu może używać siedmiu z nich bez zażywania Rumble Balla. Używa go tylko do przemiany w ogromną bestię, którą nauczył się kontrolować.

Osobowość

Życie w izolacji sprawiło, że Chopper jest bardzo naiwny i łatwowierny, wierzy we wszystkie słowa jakie usłyszy, m.in. w liczne kłamstwa Usoppa. Ma on również problemy z ukrywaniem swoich prawdziwych emocji, szczególnie radości. Jego marzeniem jest odkrycie Panaceum - leku na wszystkie choroby świata.

Jego ulubione zabawy to zabawa z Luffym i Usoppem. Można też bardzo łatwo zauważyć, że jest bardzo lubiany przez Nico Robin, z powodu swojego słodkiego wyglądu oraz usposobienia.

Chopper śmieje się na dwa sposoby: "Eh eh eh" albo "Hahahaha".

Ciekawostki

  • Vivi nazywała go Tony-kun.
  • W swojej formie hybrydy jest najniższym członkiem załogi Słomkowego Kapelusza.
  • Jak mówi pseudonim Chopper'a - jest miłośnikiem waty cukrowej, ale także i innych słodyczy. 
  • Jest on najmłodszym członkiem załogi Słomkowych. 
  • Tony'ego fascynuje silny charakter Zoro. Podczas gry Davy Back Fight, kiedy został on po raz pierwszy odebrany załodze, strasznie płakał i panikował. Kiedy Zoro go za to stropił, Chopper natychmiast zaczął zachowywać się jak typowy "twardziel". 
  • Jest on posiadaczem najniższej znanej nam nagrody. 
  • W drugim, trzecim i czwartym rankingu nieprzerwanie zajmował miejsce 4, w piątym rankingu spadł na miejsce 7. W szóstym rankingu ponownie zajął 7 miejsce. 

Nawigacja