Fandom

One Piece Wiki

Toma

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Toma na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Toma - jest nastolatkiem i dobrodusznym szermierzem Marynarki występującym w Piątym filmie One Piece[1].

Wygląd

Toma Full Body.png

Pełen wygląd Tomy.

Toma ma bardzo wyluzowany styl, ze smukłą sylwetką i postawą, okrągłą twarzą z owalnymi oczami, dość grubymi czarnymi brwiami, lekkim uśmiechem oraz piegami.

Nosi na sobie biało-szary płaszcz w lamparcie cętki, oraz niebieskim paskiem widocznym wokół kołnierza. Pod nim nosi luźno krojoną czarną koszulkę, odsłaniającą sporą część górnej części klatki piersiowej, oraz pasiaste szaro niebieskie spodnie uwiązane powyżej kostek ponad czarnymi butami. Na głowie nosi odwróconą białą czapkę baseballówkę z bordową buźką o oczach w kształcie gwiazdek i kolcowatym wyglądzie. Można przypuszczać, że jest to standardowa czapka z napisem "MARINE" z przodu, a sam styl ubioru Tomy sprawił, że nosi ją nieco przechyloną na swoich kudłatych brązowych włosach sięgających szyi. Poza tym nosi cienki łańcuszek z metalową płytką, oraz brązowe rękawice bez palców.

Na jego koszulce widzimy niebieską szarfę do której przymocowany jest miecz, katanę z zewnętrzną pochwą, oraz rękojeścią przypominającą kość z czerwonym kamieniem uchwyconym na końcu rękojeści.

Osobowość

Toma ma silną wolę i nie chce być kontrolowany przez moce Shichiseiken dzierżonego przez Sagę. Okazał się honorowym szermierzem. Poza tym jest bardzo miły i lojalny wobec Sagi, służąc mu i dbając o jego dobre samopoczucie.

Historia

Zoro vs Toma.png

Zoro spełnia życzenie Tomy i pojedynkuje się z nim.

Saga Interrupts.png

Saga przerywa pojedynek Zoro i Tomy.

Podobnie jak większość podwładnych Sagi, Toma również jest narażony na moce Shichiseiken, jednakże jego silna wola pozwala mu oprzeć się tej mocy znacznie dłużej niż pozostali przed tym jak w pełni straci nad sobą kontrolę. Jego życzeniem staje się uczciwy pojedynek szermierski przed utratą nad sobą kontroli na co Zoro przystępuje. Mimo tego Saga przerywa pojedynek i przejmując pełną kontrole nad podwładnym wysyła go do obrony jednego z sanktuariów, które może odebrać moce miecza.

Nieco później atakuje Nami i Choppera, ale zostaje pokonany przez Thunder Tempo Nami i Kokutei Roseo Choppera. Toma wraz z pozostałymi zostaje uwolniony spod wpływu złego miecza, gdy Zoro niszczy Shichiseiken. Ostatni raz widzimy go między drzewami, uśmiechającymi się jak Saga i Maya oraz rzucającego swoją czapkę w powietrze.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Szermierka

Toma jest doświadczonym szermierzem, który spędził lata na treningu w jednym z Do-jo Marynarki. Pokazuje swoje umiejętności utrzymując się pewien czas w pojedynku z Zoro zanim Saga przerwał starcie.

Można również stwierdzić, że Toma posiada niezwykłą siłę woli opierając się niszczycielskiemu i manipulacyjnemu wpływowi Shichiseiken znacznie dłużej niż reszta towarzyszy. Dopóty pozwoliła mu na to siła woli przyznał, że moc miecza ostatecznie jest zbyt przytłaczająca. Ostatecznie przewidywania chłopaka sprawdziły się.

Ciekawostki

Przypisy

  1. One Piece Anime - Piąty Film One Piece, Toma zostaje wprowadzony.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki