Fandom

One Piece Wiki

Tom 2

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku MaceD.

Versus! Piracka Załoga Buggy'ego jest drugim tomem mangi One Piece.

Opis wydawcy

Fabuła

Ch009 - luffy i nami.png

Luffy oszukany przez Nami.

Nami powiedziała, że jest złodziejką, która okrada piratów. Zaproponowała Luffy'emu przyłączenie się do niej, ale chłopak odmówił. Tymczasem kapitan Buggy chciał odzyskać mapę Grand Line, którą Nami mu ukradła. Luffy dowiedział się, że Nami jest dobrą nawigatorką. Zaproponował jej przyłączenie się, ale ona odmówiła. Powiedział jej też, że kapelusz ma od przyjaciela z dzieciństwa. Nami wymyśliła podstęp i wykorzystała Luffy'ego, by okraść Buggy'ego. Związała go i oddała Klaunowi. W tym czasie Zoro dopłynął do Miasta Orange.
Ch010 - zoro vs piraci.png

Zoro ratuje Nami przed Piratami Buggy'ego.

Piraci Buggy'ego zaczęli zabawę, a Luffy'ego zamknęli w klatce. Ostatecznie Buggy kazał Nami zabić Luffy'ego za pomocą armaty. Nami powiedział, że jeśli brak jej odwagi, to nie nadaje się ona na pirata. By bronić chłopaka Nami zaatakowała piratów. Lont armaty był zapalony. W ostatniej chwili obronił ich Zoro. Buggy sprowokował go do ataku. Okazało się, że Diabelski Owoc, którym włada to Bara Bara no Mi. Klaun zadał Łowcy Piratów poważną ranę. Jednak trójce udało się uciec, pomimo tego, że Luffy został w klatce. Buggy uznał, że to oznacza wojnę, więc wezwał swojego pierwszego oficera Mohji'ego.

Ch013 - luffy vs mohji.png

Luffy pokonuje Mohji'ego jednym ciosem.

Luffy i Zoro trafili na pieska imieniem Chouchou. Gdy Nami przyniosła klucz do klatki, ten go zjadł. Przybył burmistrz miasta. Zabrał Zoro do swojego domu, by ten odpoczął. Opowiedział też historię Chouchou, jego właściciela i ich sklepu. Wtedy przybyli Mohji i Richie by dopaść Zoro. Zaatakował on pierw klatkę Luffy'ego niszcząc ją i uwalniając chłopaka. Jednak zniszczyli też sklep Chouchou. W zemście Luffy mocno pobił Mohji'ego i Richie'go. Nami zrozumiała, że Luffy nie jest zły.

Ch016 - zoro vs cabaji.png

Roronoa Zoro kontra Cabaji

Buggy postanowił zniszczyć Miasto Orange. Wtedy wrócił Mohji, ale zanim zdążył powiedzieć o mocy Luffy'ego stracił przytomność. Burmistrz miasta postanowił walczyć z Buggy'm. Klaun zniszczył w tym czasie wiele domów swoją Buggy Kulą. Wśród budynków był dom burmistrza w którym był Zoro. Burmistrz ruszył do walki. Buggy zaatakował go i zaczął dusić. W obronie staruszka stanął Luffy. Powalił go do nieprzytomności. Wtedy Buggy postanowił zestrzelić trójkę za pomocą Buggy Kuli. Luffy jednak ją odbił używając Gomu Gomu no Fusen. Buggy i jego drugi oficer osłonili się jednak załogantami. Cabaji stanął do walki z Zoro, jednak używał niesprawiedliwych sztuczek. W czasie walki obrażał słownie Łowcę Piratów. Ten by udowodnić Akrobacie jego słabość zadał sobie samemu ranę. Cabaji zrozumiał co jest prawdziwą siłą Zoro. Nami umówiła się z Luffy'm na to, że jak Buggy zostanie pokonany, wtedy będą współpracowali. W tym czasie Luffy przeszkodził Buggy'emu wtrącić się do walki. Ostatecznie Zoro pokonał Cabaji'ego. Buggy zrozumiał, że Luffy i Zoro to piraci. Słomiany chciał mapę Grand Line, bo chce zostać Królem Piratów. Klaun go wyśmiał. Dodał, że Luffy przypomina mu pewnego rudego chłopaka z młodości.

Rozdziały

Okładka Tytuł japoński (kanji) Tytuł japoński (romanji) Tytuł polski
Chapter 9.png 魔性の女 Mashō no Onna Szelma
Chapter 10.png 酒場の一件 Sakaba no Ikken Rozróba w tawernie
Chapter 11.png 敗走 Haisō Ucieczka
Chapter 12.png Inu Pies
Chapter 13.png 宝物 Takaramono Skarb
Chapter 14.png 無謀っ!! Mubō!! Nierozwaga
Chapter 15.png GONG Gongu Gong
Chapter 16.png VERSUS!!バギー海賊団 Bāsasu!! Bagī Kaizokudan Versus! Załoga Buggy'ego
Chapter 17.png Kaku Charakter

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki