Fandom

One Piece Wiki

Tom

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tom (トム Tomu) był wielkim, potężnym rogatym ryboludem, znany jako najlepszy cieśla na świecie. Był szefem własnej firmy, Pracowników Toma. Był również nauczycielem Franky'ego i Iceburg'a, mężem Kokoro i starszym bratem Den'a.

Wygląd

Tom był dużym Ryboludem (dokładnie Kostera rogata), z krótkimi rogami i żółtym kolorem ciała. Miał białe włosy i brodę oraz oznaczenia pod oczami, czarne plamy na szyi w pobliżu jego skrzel, ostre dolne zęby, wystające w górę. Miał stosunkowo niewielką dolną część ciała w porównaniu do jego dużej górnej części. Nosił wielką niebieską koszulę, brązowe spodnie i klapki. Miał też tatuaż z kwiatowym wzorem na obu ramionach, który jest podobny do Bandery Słonecznych Piratów.

Osobowość

Tom był dumnym ryboludem. W przeciwieństwie do wielu innych ryboludzi, nie pałał nienawiścią do ludzi. Zajmował się budową i naprawą statków (nawet pirackich), przygarnął Franky'ego i Iceburg'a oraz stał się ich mentorem i nauczycielem. Więź z nimi była dla niego tak ważna że wziął na siebie winę za atak na Sądowy Statek przez agentów CP9 statkami Battle Franky i został aresztowany. Tom uważa, że jako cieśla powinno się być dumnym z każdego swojego projektu nawet jeżeli został użyty w złym celu. Oznajmił przed aresztowaniem, że jest dumny z tego że zbudował statek dla Króla Piratów. Odmówił również przekazania planów Pluton'a Spandam'owi, uważając to za jego obowiązek jako cieśli.

Jego unikalny śmiech to: "Tahahahaha".

Moce i Umiejętności

Tom był uważany za największego cieślę na świecie za wykonane statku Oro Jackson dla Gol D. Roger'a, który jako pierwszy dotarł na koniec Grand Line. Jest twórcą Dymiącego Tom'a, niesamowitego pociągu, który był zdolny do podróży na morzu, łącząc kilka wysp z Water 7. Te wspaniałe umiejętności były przekazywane jego uczniom robiąc z nich równie niesamowitych cieśli. Tom jako rybolud miał niesamowitą siłę, dziesięciokrotnie większą od ludzi. Z łatwością podniósł statek nie wykazując zmęczenia, rzucił nim w powietrze i rzucił w niego trzy grube maszty od dołu, pokazując nie tylko niesamowitą siłę, ale także niesamowitą dokładnością. Jego siłę możemy dostrzec jak rozrywa duże kajdanki bez żadnego wysiłku. Był również bardzo wytrzymały, jak wziął na siebie cały ostrzał statków Battle Franky kierowanych przez agentów rządowych, ponadto był w stanie wstać i walczyć z Marynarką.

Historia

Wczesne One Piece

Early Tom.png

Wczesne pojawienie się Tom'a w One Piece Green.

Tom pojawił się w Piece Green: Secret Pieces One Piece Green: Secret Pieces.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki