Fandom

One Piece Wiki

Tibany

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tibany jest Okamą z Wyspy Momoiro. Z kilkoma innymi Okama gonili Sanji'ego, próbując przekształcić go w Okama. W anime jest nazywany Elizabeth (エリザベスErizabesu).

Wygląd

Tibany jest bardzo dużym mężczyzną w średnim wieku z długimi, kręconymi, blond włosami. Ma lekki zarost na brodzie i owłosione nogi. Złowrogo wyglądające oczy i kolorowe bardzo zauważalne rumieńce oraz usta pomalowane ciemną szminką. Ubrany jest w plisowaną różową bluzkę ze wzorem jasnożółtych kwiatów. Szczególnie widoczne są jego bardzo wystające kości policzkowe.

W halucynacji Sanji'ego przypomina on piękną, młodą kobietę średniego wzrostu, a jedyna rzecz, która pozostała bez zmian to jego włosy.

Galeria

Tibany Portrait.png
Zbliżenie na twarz Tibany'ego.
Elizabeth Sanji's imagination.png
Jak Sanji wyobraża sobie Tibany'ego.
Tibany Chasing Sanji.png
Tibany przedstawiony w mandze.
Elizabeth2YearsLater.png
Tibany po 2 letniej przerwie.

Osobowość

Jako Okama, Tibany jest bardzo zniewieściały i uwielbia ubierać się jak młoda kobieta. Podobnie jak inni Okama znajdujący się na wyspie ma chęć do konwersji, co widać po jego interakcji z Sanji'm. Jest również zabawny, zwłaszcza gdy próbował przekształcić Sanji'ego i wierzył, że gonienie go wokół było zabawne, jednak jego działania mogą się wydawać nieco przytłaczające, np. wtedy, gdy próbował złapać kucharza w sieć, zmuszając do ubrania sukienki.

Fabuła

Separacja Słomianych Kapeluszy: Królestwo Kamabakka

Gdy Sanji został rozdzielony od reszty Słomianych przez Bartholomew Kumę, wylądował w Królestwie Kamabakka na Wyspie Momoiro, która została całkowicie zamieszkana przez Okama. Niedługo potem Tibany wraz z kilkoma innymi Okama próbowali przekształcić Sanji'ego na jednego z nich i ostatecznie im się to udało na dłuższy czas. Wrócił do normalnego czasu po przybyciu na wyspę Emporio Ivankov'a.

Dwa lata później

Tibany Sabaody.png

Tibany mrugający do Sanji'ego.

Gdy Sanji wrócił na Archipelag Sabaody dwa lata później, zjednoczył się ponownie ze Słomkowymi. Tibany i inni Okama zobaczyli go tam i obiecali, że nigdy o nim nie zapomną, pomimo niechęci Sanji'ego do nich. Później Słomkowe Kapelusze potrzebowały pomocy powstrzymując grupę Marynarki. Tibany mrugnął, a załoga wypłynęła. Sanji jakoś wyczuł to i krótko krzyknął.

Różnice w Anime i Mandze

W anime historia została zmieniona, tak że Tibany jest tym, który znalazł i zadbał o Sanji'ego, podczas gdy on stracił przytomność, a gdy ją odzyskał miał halucynację i widział w mężczyźnie piękną, młodą kobietę, po czym za nią gonił. To szybko doprowadziło Sanji'ego do plisowanego domu Tibany'ego, gdzie Tibany próbował przekształcić chłopaka w Okama, dochodząc do nieporozumienia. Po przemianie Sanji'ego na dłuższy okres czasu, Tibany i inne Okama stwierdzili, że mógłby on zostać zamiennikiem Królowej Wyspy Momoiro, niedługo po tym Tibany poinformował Caroline, że nie widzi w Sanji'm zagrożenia. Okama następnie zwabili Sanji'ego do zamku, gdzie rozmawiał z Caroline o łodzi, która znajduje się na wybrzeżu. Później widzimy Tibany jako świadka pojedynku Sanji'ego z Caroline.

Wystep w innych mediach

Gry wideo:

Występy wsparcia

Występy niegrywalne

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki