Fandom

One Piece Wiki

Thatch

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Thatch (サッチSatchi) był dowódcą 4 dywizji Piratów Białobrodego, dopóki nie został zabity przez Marshalla D. Teach'a.

Wygląd

Old anime thatch.PNG

Początkowy schemat kolorów Thach'a w anime

Thatch był wysokim mężczyzną z fryzurą w stylu pompadur, która szła do pewnego punktu z tyłu głowy, miał on czarny zarost wokół podbródka. Miał tez cienka szyta bliznę w okolicach lewego oka. Thatch przeważnie nosił szykowny mundur ze spodniami do łydki i czarnym pasem wokół talii.

Początkowo w anime miał wybijające się blond włosy, lecz potem zostały one ułożone w styl pompadur, na szyi nosił biała apaszkę zawiązaną w kokardkę, niebieską koszulę i szare spodnie z mieczem na prawym biodrze. Później w anime dostał on nowy schemat kolorów a jego włosy zostały zmienione na pomarańczowo brązowe jego apaszka stała się żółta, jego cały jednolity strój zmieniono na dużo jaśniejszy odcień niebieskiego z tym samym kolorem spodni i koszuli.

Osobowość

Miły i uprzejmy Thatch wydaje się być jednym z bardziej przyjaznych i towarzyskich dowódców Piratów Białobrodego, był pierwszym, który wdał się w interakcje z Ace’m po schwytaniu jego i reszty jego załogi.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki