FANDOM

175px-Luffychibi.png

Thatch był dowódcą 4. oddziału załogi Białobrodego. Został zamordowany przez Marshall D. Teacha.

Wygląd

Thatch's Original Anime Color Scheme

Początkowy schemat kolorów Thatcha w anime.

Thatch był wysokim mężczyzną z fryzurą w stylu pompadur, która szła do pewnego punktu z tyłu głowy, miał on czarny zarost wokół podbródka. Miał tez cienka szyta bliznę w okolicach lewego oka. Thatch przeważnie nosił szykowny mundur ze spodniami do łydek z czarnym pasem wokół talii.

Początkowo w anime miał wybijające się blond włosy, lecz potem zostały one ułożone w styl pompadur, na szyi nosił białą apaszkę zawiązaną w kokardkę, niebieską koszulę i szare spodnie z mieczem na prawym biodrze. Później w anime dostał on nowy schemat kolorów a jego włosy zostały zmienione na pomarańczowo brązowe jego apaszka stała się żółta, jego cały jednolity strój zmieniono na dużo jaśniejszy odcień niebieskiego z tym samym kolorem spodni i koszuli.

Osobowość

Miły i uprzejmy Thatch wydaje się być jednym z bardziej przyjaznych i towarzyskich dowódców Piratów Białobrodego, był pierwszym, który wdał się w interakcje z Acem po schwytaniu jego i reszty jego załogi.

Nawigacja