FANDOM

Terracotta jest żoną Igarama i szefem kuchni, która pojawia się bardzo późno w sadze Alabastra. Jest też królewską szwaczką. Jej przyjaciółką i pomocnicą jest Maidy.

Wygląd

Terracotta jest dużą kobietą z kręconymi, blond włosami. Wygląda niemal identycznie ja Igaram, co skłania niektórych do oskarżania jej, że jest to Igaram w przebraniu. Ma taki sam mały nosek jak jej mąż. Terracotta nosi ciemną czerwoną tunikę, z pomarańczową podszewką, z białym paskiem. Pod tuniką ma jasnoniebieską koszulkę. Usta ma pomalowane czerwoną szminką.

Po przeskoku jej wygląd się prawie w ogóle nie zmienił. Zmieniło się jedynie ubranie. Teraz nosi ciemną tunikę w kwiaty.

Osobowość

Ma bardzo określoną osobowość i jest bardzo oddana swoim obowiązkom. Była zdeterminowana, aby nie przegrać z głodem Luffy'ego, kiedy karmiła załogę po ich początkowej poprawie.

Fabuła

Saga Alabasta

Akt Alabasta

Po raz pierwszy pojawia się pod koniec sagi Alabasta, przynosząc żywność Słomianym Kapeluszom i Vivi w punkcie medycznym. Podziwiała apetyt Luffy'ego i była zdeterminowana, aby nadążyć za nim, dopóki nie zostanie napełniony. Później razem z Maidy zrobił strój na przemowę Vivi. Gdy Igaram przyszedł porozmawiać z Vivi uderzyła go mówiąc, że nikt nie może tu wchodzić.

Po przeskoku

RoyalPalace2YL

Terracotta robi pomiary Chaki

Po przeskoku widziana jest jak razem z Maidy robią przymiarki Chaka, aby stworzyć dla niego nowe ubrania na zbliżające się Reverie.

Umiejętności

Jako królewski szef kuchni z 30-letnim doświadczeniem potrafiła nadążyć za apetytem Luffy'ego. Poza tym jako królewska szwaczka potrafi do tego bardzo dobrze szyć.

Ciekawostki

  • Terracotta oznacz po włosku "pieczona ziemia" i jest to też rodzaj ceramiki.
  • Podczas, gdy loki Igarama kręcą się na zewnątrz, loki Terracotty kręcą się wewnątrz.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki