Fandom

One Piece Wiki

Taru Tiger

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Taru Tiger - jest małą łodzią Nami, Usoppa i Robin użytą w wyścigu Donut, części zawodów Davy Back Fight.

Konstrukcja Statku i Wygląd

Zgodnie z zasadami wyścigu Danut, Taru Tiger jest małą łodzią zbudowaną z dozwolonych materiałów. Pojazd jest wykonany z trzech beczek oraz dwóch wioseł sterujących. Stworzona przez Usoppa nie wyróźnia się niczym szczegółnym.

Historia

Z wykorzystaniem nawigacyjnych decyzji Nami, Usopp użył Impact Diala oraz pomysłowo wykorzystał zdolności Robin, prawie wygrywając wyścig. Niestety Noro Noro Beam Foxy'h zatrzymał słomianych wystarczająco długo by to oni wygrali wyścig. [1]

Różnice między Mangą i Anime

Oryginalnie w mandze, Taru Tiger był jedyną łodzią którą Piraci Słomianego Kapelusza przystąpili do wyścigu Danut. W Anime zgodnie z zasadami Davy Back Fight, wyścig został nieco zmieniony. Tigerowi towarzyszyły dwie inne łodzie:

Pierwotnie w mandze, Taru Tiger został zaatakowany przez Piratów Foxy'ego będących wewnątrz publiczności zaraz po starcie wyścigu. W Anime zostało to zmienione i atak nastąpił od innych Foxy Piratów biorących udział w wyścigu. Trasa wyścigu była taka jak ta ukazana w mandze.

Ciekawostki

Słowo "Taru" (たる taru) oznacza "Beczka".

Odniesienia

  1. One Piece Manga - Rozdziały 306-309, Wyścig Donut częścią zawodów Davy Back Fight.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki